• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Aloha ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hello Rose *O*


    -

    Raveny
    Met een verward gezicht werd ik wakker en ging rechtop zitten. Waarom lag ik ook alweer op mijn bank? Ik keek de kamer rond, zag het nog nasmeulende haardvuur en grinnikte toen de herinnering weer terugkwam. Het was gezellig geweest met Silvano, en achteraf was ik nog even bij de openhaard gaan zitten... En toen blijkbaar in slaap gevallen. Nou ja, ik voelde me in elk geval een stuk beter dan gisteren. Eens kijken of ik mijn zwaluwvorm al een tijdje vast kon houden.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Geërgerd stond hij bij één van de bevroren meren, liet zijn grijze vleugels even van elkaar wijken en schopte een klontje sneeuw aan de kant.
    Achter zich hoorde hij het gespetter van water, hij volgde een weg glijdend stuk ijs dat zijn grootvader had gebroken met zijn ogen.
    'Silvano, kijk dan!' riep de man enthousiast, waarna hij met een flauwe glimlach omkeek.


    -

    Laura? (wbw)


    -

    Raveny
    De wind tilde me op, droeg mijn vleugels hoog boven de bomen. De bomen fluisterden me gedag terwijl ik een krassende lach door de snavel stootte. Dit was nou waarom ik toch elke keer weer de zwaluw opzocht, ondanks het feit dat de veren aanzienlijk kouder waren dan de vacht van de lynx. Lynxen hadden geen vleugels. Vrolijk maakte ik een bocht en vloog naar een van de meren, die allemaal bevroren waren. Zoals altijd. Maar ik hield van de kou, van de wind, de sneeuw en het ijs. Ik landde op een tak en kantelde mijn hoofd. Met een nieuwsgierige blik in de kraaloogjes van het zwaluwkopje bekeek ik de mannen die bezig waren, Silvano in het bijzonder.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uh-oh, de tuinkabouters hebben Laura weer te pakken!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Geduldig liet de man zijn haak in het water glijden, de twee die met hem mee waren gegaan deden enthousiast mee. Met gefronsde wenkbrauwen keek hij toe.
    Dachten ze nou werkelijk dat er een vis in dat ijswater zou zitten?
    Met een zucht draaide hij zich om. 'Waar ga je heen?'
    'Stukje wandelen, opa,' mompelde hij, haalde een hand door zijn donkere haar en liep het ijs af, zijn vleugels spreidend voor de nodige evenwicht. Hij was al een paar keer onderuit gegaan.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 19:21 ]


    -

    *panic*


    -

    Raveny
    Inwendig grinnikte ik terwijl ik van tak naar tak vloog, achter Silvano aan. Dat was altijd nog beter dan wachten tot er een vis aan die haken vastvroor. Een geamuseerde blik lag in mijn ogen terwijl ik hem bleef achtervolgen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Nutteloos slenterde hij het dorp langs, zijn koude handen in zijn broekzakken gestoken. Een rilling trok over zijn rug, geïrriteerd zette hij de kraag van zijn jas omhoog en liet een zucht ontsnappen.
    Zijn adem dreef omhoog in een wolkje, die hij onwillekeurig nakeek. Rotkou.


    -

    Raveny
    Na een tijdje kreeg ik genoeg van het achtervolgen. Ik spreidde mijn vleugels, versnelde zodat ik hem kom inhalen en landde toen prompt op zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 19:34 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    'Godv-' begon hij, en sprong geschrokken opzij. Door de sneeuw gleed hij ook nog eens uit, hij liet zijn vleugels snel opzij gaan maar het had weinig nut.
    Vanaf de grond keek hij chagrijnig naar het vogeltje.


    -

    Ik moet echt kappen met Junipa boven mijn posts zetten.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik lees er wel overheen :'D


    -