• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Echt heel grappig, want zij wou het dus gaan lezen, niet dat ze de Hongerspelen gelezen heeft, maar daar is ze te koppig voor, dus ik stuur die link niet. Zij googelen, komt ze hierop uit:

    Saph
    Het voelt alsof ik moet lachen en huilen tegelijk, alsof ik uit elkaar ga spatten van geluk. Mijn handen verstrengelen zich in zijn roze haar, terwijl mijn lippen zich druk bezig houden met de zijnen. Dit was werkelijk de gelukkigste dag van mijn leven.

    En dan zegt ze zo; bleeeg
    dat jij deze troep leest

    o.o heiligschennis!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Niet handig om percies het verkeerde te vinden op Goolge :'D
    Ik was de hele week druk en nu heb ik eindelijk tijd !_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ghehe, misschien moet ik haar de Hongerspelen maar gaan uitleggen.
    En de epicheid van onze RPG ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    *wandelt lonely het lonely-topic binnen*


    -

    *gaat typen voor Vedran*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *O*


    -

    Vedran
    Ik grijnsde terug.
    Mijn armen lagen nog steeds stevig om haar heen, de ene rond haar schouder en andere rond haar middel.
    De dekens lagen ergens halverwege op een hoopje, maar ik had het zeker niet koud. De lichaamsbeweging en Leyla's naakte lichaam waren echt wel genoeg om mij warm te houden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar been gleed omhoog, ze drukte haar lippen nogmaals tegen zijn schouder en keek vanonder haar lange, donkere wimpers naar hem op.
    Een grijns sierde zijn gezicht, haar vingers gleden omhoog om zijn lippen even aan te raken.


    -

    Vedran
    Mijn hand gleed af naar haar been, streelde over de zachte, naakte huid.
    Plagend beet ik zacht in haar vingertop en hief toen mijn hoofd een stukje naar haar toe om haar heel zacht en teder te kussen. Plagend, inhoudend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Haar armen krulden om zijn hals, kustte hem terug.
    Ondertussen werd haar hoofd gevuld met vragen, waarvan ze niet wist of ze de antwoorden wilde weten.
    Was ze voor Vedran gewoon een nummer? Waarschijnlijk wel. Zou hij haar hierna net zo interessant vinden? Misschien niet, ze dacht van niet.


    -

    Vedran
    Voorzichtig verbrak ik de kus heel even.
    "Weet je trouwens dat je écht een prachtlijf hebt?" zei ik.
    Mijn blik gleed er even opnieuw overheen, zeer onder de indruk. Ze was niet zoals sommigen extreem opgeblazen, nep en afgrijselijk.
    Ze was puur natuur en ik verbaasde me erover hoe goed me dat beviel. Hoe mooi dat eigenlijk was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ben ondertussen aan 't eten, dus iets slomer (cat)

    Leyla Manta
    Een schamper, helder lachje ontsnapte onwillekeurig aan haar lippen.
    Haar vingernagels streelden omlaag langs zijn borst, over de spieren in zijn buik en naar zijn heupen. 'Jij hebt volgens mij ook niks te klagen, al helemaal niet met jouw leeftijd.'
    Het eerste was waar, het tweede was gewoon om hem te plagen. Achtentwintig was niet oud, nog lang niet. En dat wist hij ook wel. Haar lippen drukten zich op zijn borst.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:16 ]


    -

    Eet smakelijk dan 8D

    Vedran
    Ik grinnikte, liet mijn vingers door haar haren gaan terwijl ze mijn borst kuste.
    "Mijn leeftijd? Heb je liever een uitgezakt lijf dan?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    'Niet echt,' mompelde ze tegen zijn borst, en sloot haar ogen even.
    Als Vedran niet bij haar had gelegen, had ze liggen trillen als een rietje. Ze wist dat het ijskoud was, maar ze had genoeg aan hem. Met een tevreden zucht trok ze zijn sterke arm verder om haar middel.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:30 ]


    -

    ben er weer gewoon helemaal :'D


    -