• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Zahira (Psychos)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:46 ]


    -

    Leyla Manta
    Haar ogen gleden even een stukje open, ze bracht haar eigen hand omlaag en hielp hem door haar spijkerbroek van haar benen af te trekken. Daarna verbrak ze de kus, liet haar lippen over zijn hals glijden, naar zijn hals, over zijn sleutelbeen, zijn borst.
    Vedran was enorm. Hij was lang, breed, gespierd, en dat zorgde ervoor dat ze zich zo onder hem erg klein voelde. Maar het wond haar alleen maar op.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 19:31 ]


    -

    Vedran
    Ik streelde met mijn hand langs haar mooie benen, terwijl ik met gesloten ogen genoot van haar kussen op mijn lijf.
    Heel voorzichtig plaatste ik mijn vingers naar de binnenkant van haar dijen, want ineens besefte ik weer dat dit voor haar helemaal nieuw was.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Zacht drukte ze haar lippen even op de zijne, waarna ze zichzelf weer tegen het kussen liet zakken, haar handen rustend op zijn borst, strelend over de spieren.
    Toen ze zijn vingertoppen tegen de gevoelige binnenkant van haar bovenbenen voelde, stokte haar adem onwillekeurig in haar keel. Ze voelde het moment bijna dichterbij komen, en naast de opwinding en het verlangen voelde ze langzaam iets anders in haar buik en borst ontstaan.
    Nervositeit.


    -

    Vedran
    De wilde, vurige van kussen van net maakten nu even plaats voor zachtere, lieve kusjes.
    Mijn vingers gleden verder omhoog, streelden over het kleine broekje heen, het enige stukje stof wat er nog tussen zat.
    Ondertussen hield ik mijn blik op haar gericht, terwijl ik hier en daar nog een kusje drukte en mijn vingers voorzichtig bewoog.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Een van haar armen krulden zich om zijn hals, ze trok zijn gezicht naar zich toe en kuste hem.
    Onder zijn aanraking liep een siddering over haar rug, onbewust drukte ze zichzelf naar hem toe. Een zacht, gesmoord kreuntje klonk.


    -

    Vedran
    Ik bewoog mijn vingers nog een tijdje door, maar haar gekreun maakte me zo wild dat ik al snel mijn hand in het broekje liet glijden, zodat er geen irritante stof meer tussen zit.
    Ondertussen bleef ik haar teder kussen, masseerde met mijn andere hand haar borst, speelde met haar tepel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leyla Manta
    Toen zijn vingers tussen haar benen, onder de dunne stof doorglipten, zette ze haar nagels onbewust in zijn borst.
    Langzaam liet ze haar ogen dichtglijden, verlangend kuste ze hem terug, beet tussendoor zacht en speels in zijn onderlip. Haar benen krulden zich rond de zijne.


    -

    [Where the fuck is everybody else! Dit is gewoon een RPG met z'n tweeën, haha :'D]

    Vedran
    Langzaam liet ik één vinger naar binnen glijden, terwijl ik met mijn duim haar meest gevoelige plekje streelde.
    Ik voelde haar nagels in mijn borst en dat wond me nog meer op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *kijkt rond*
    Uhm ja, nu je het zegt :'3

    Leyla Manta
    Meteen staakte ze de kus, zodra hun lippen van elkaar waren hapte ze naar adem. God, wat voelde dat goed.
    Zacht kreunend kuste ze zijn hals, drukte haar lippen tegen de tere huid.


    -

    Volgens mij missen we er tien. JOEHOEEEE, where are you guys? (no_chears)

    Vedran
    Ik bewoog mijn vingers sneller, iets harder, kuste haar borsten, lippen, hals, kaak.
    Mijn blik gleed meerdere malen over haar gezicht heen. Ze lag met gesloten ogen en het was overduidelijk dat ze hiervan genoot. Haar gekreun spoorde me aan door te gaan, haar meer te geven.

    [Ben even weg, maar straks terug ×]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oke, tot zo *O*

    Leyla Manta
    Ze haakte haar vingers onder de rand van zijn boxer en trok die naar beneden, vrijwel meteen voelde ze zijn erectie tegen haar opdringen.
    Een onbewust gilletje ontsnapte aan haar lippen toen hij iets ruwer werd, haar rug krulde lichtelijk op en een verlangende zucht klonk. Haar lippen zochten de zijne weer op, ze begon een intieme, passionele kus.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:11 ]


    -

    Ghehe, wat heb ik gemist? De afgelopen... Twee dagen(A)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Bijna niks, het is een beetje een doods topic qua aantal spelers :3


    -

    Awh, wat zielig.
    *gaat maar eens loner posts voor Raveny maken*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Raveny
    Met een somber gezicht slenter ik door het bos. Ik heb mezelf dik aangekleed en ben voor deze keer in mijn menselijke gedaante. Ik ben ziek. De kou eist toch zijn tol, de wind vraagt betaling voor al die keren dat hij mijn vleugels ver omhoog tilde. Een nieuwe hoestbui verlaat mijn lippen terwijl ik verder naar het dorp loop.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.