• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eurydice schreef:
    (...)Oh, Buffy the Vampire Slayer. Daar zit een van de HIMYM-spelers in ^^


    *Googlet HIMYM* Oh. Nou, dat zou best kunnen, ik heb geen van beide series ooit gezien, maar ik had weerwolvennamen nodig die níét uit Twilight kwamen, want op een of andere manier waren dat de enige namen die mensen noemden als ik ze daarnaar vroeg. D:

    @ Austen; Nee, maar ik heb er wel een paar bij mijn notities gezet als mogelijke subplots. Ik denk dat tenminste één van die dingen nog wel in mijn verhaal zal belanden. (:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 12:27 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    @Austen: Nee, ik weet heel goed waar ik met mijn verhaal heen moet en ik betwijfel of er een uitdaging is die niet mijn hele verhaallijn zal verstoren.
    @Square: Alyson in Buffy:

    Alyson in HIMYM:


    (Volgens mij ga ik een beetje offtopic)

    Trouwens.
    900 woorden in een kwartier^^!
    De tekst slaat echt HELEMAAL nergens op. Echt totale onzin. Maar hè, het zijn weer 900 woorden (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:

    Trouwens.
    900 woorden in een kwartier^^!
    De tekst slaat echt HELEMAAL nergens op. Echt totale onzin. Maar hè, het zijn weer 900 woorden (:

    Lol, dat heb ik ook. Mijn verhaal is bijna alleen maar grote stukken onzin, maar als dit af is maak ik er een beter, onzin-loos verhaal van. =3

    En ik heb iets nieuws, iedere keer als ik een dag mijn doel heb bereikt, mag ik van mezelf een adventskalender chocolaatje :Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Lol, dat heb ik ook. Mijn verhaal is bijna alleen maar grote stukken onzin, maar als dit af is maak ik er een beter, onzin-loos verhaal van. =3

    En ik heb iets nieuws, iedere keer als ik een dag mijn doel heb bereikt, mag ik van mezelf een adventskalender chocolaatje :Y)
    Hahaha, awesome. Tof dat je je door zo'n klein chocolaatje goed kon motiveren! Ik zou dat niet kunnen, dan zou ik waarschijnlijk een hele reep willen maar dan ga ik zeuren dat ik weer te dik word. Tja, het is ook nooit goed met mij ;')

    Loopt iedereen ondertussen alweer een beetje op schema? (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Austen schreef:
    Hebben jullie al wel eens een van de uitdagingen die door de 'dare machine' gesteld zijn aanvaard? c;


    Ja, eentje. (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Helemaal niet, maar ik moet nog aan mijn schrijf wedstrijd werken.


    comfort in c h a o s

    Joyable schreef:
    (...)

    Ja, eentje. (':

    welke? ^^


    comfort in c h a o s

    Eurydice schreef:
    (...)Hahaha, awesome. Tof dat je je door zo'n klein chocolaatje goed kon motiveren! Ik zou dat niet kunnen, dan zou ik waarschijnlijk een hele reep willen maar dan ga ik zeuren dat ik weer te dik word. Tja, het is ook nooit goed met mij ;')

    Loopt iedereen ondertussen alweer een beetje op schema? (:

    Lol, het is meer dat ik mezelf nu kan tegenhouden dat ik die hele kalender niet in een keer ga opeten. Meestal neem ik mezelf voor om iedere dag één zo'n chocolaatje te eten, maar is ie al op na een dag. En ik heb nog een resevere chocoladeletter, dus ik kan nog wel even vooruit :')

    Ik loop juist voor op schema, als ik niet meer schrijf kan ik nog 2 dagen vooruit en dan lig ik weer achter.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Austen schreef:
    Hebben jullie al wel eens een van de uitdagingen die door de 'dare machine' gesteld zijn aanvaard? c;

    Uhm, ja, drie dingen in een hoofdstuk stoppen met een "t" erin. Ik had Twitter, teddybeertjes en toetsen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Lol, het is meer dat ik mezelf nu kan tegenhouden dat ik die hele kalender niet in een keer ga opeten. Meestal neem ik mezelf voor om iedere dag één zo'n chocolaatje te eten, maar is ie al op na een dag. En ik heb nog een resevere chocoladeletter, dus ik kan nog wel even vooruit :')

    Ik loop juist voor op schema, als ik niet meer schrijf kan ik nog 2 dagen vooruit en dan lig ik weer achter.
    Oh, dan ben je al over de helft! COOL :'D


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Austen schreef:
    (...)
    welke? ^^


    Mijn hoofdpersonages grootste angst moest ik schrijven (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik loop wel op schema (':
    Heel erg trouwens, haha.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik loop nog steeds niet op schema. Maar ik ben -weer eens- vastbesloten om daar vandaag verandering in te brengen. :'D

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 13:29 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik loop ook achter maar niet zo veel. 3000 woorden ofzo. Ik denk dat ik er vandaag wel aan de 21k zal zitten.


    We're all dancing to the same sad song.

    Jullie kunnen het allemaal *O*


    Carry me away, I hope that you don't break.