• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik moet binnen nu en vijf minuten 5000 woorden schrijven..... Not gonna happen


    Ordo ab Chao

    AfterToday schreef:
    ik moet binnen nu en vijf minuten 5000 woorden schrijven..... Not gonna happen
    Dat zou awesome zijn. Dan zou je NaNo in vijftig minuten kunnen doen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Dat zou awesome zijn. Dan zou je NaNo in vijftig minuten kunnen doen.


    Oe, dat zou inderdaad geweldig zijn. *slaat aan het rekenen* Als je dan een maand lang zonder eten, drinken of slaap doorschrijft, kun je 864 keer de 50k halen. Dan heb je pas écht iets waarover je kunt opscheppen. :'D

    Maar ik heb mijn doel voor vandaag niet gehaald. Eerst stond dat op 5k en toen dat rond vier uur niet meer haalbaar leek werd het 2k, maar zelfs dat is nog niet helemaal gelukt. D:
    Ik denk dat ik nu nog maar even een uurtje ga typen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eigenlijk wilde ik gaan slapen... totdat ik besloot the voice van vorige week terug te kijken. En nu ga ik schrijven (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    AfterToday schreef:
    (...)

    yummmmm, en hoe heet het meisje (wie heeft de pons glioom :P)

    Amy Cassandra Byrd en zij gaat hem denk ik krijgen :Y)
    @CrazyChicken
    Ik wou degene even tonen voor wie ze de naam moesten zoeken :Y)


    comfort in c h a o s

    Eurydice schreef:
    (...)Ik controleer het ook veel te vaak. en ik ga veel te vaak naar Youtube om een nieuw nummer te kiezen. Iemand toevallig een Tyler Ward afspeellijst waar alleen maar muziek in staat? Toevallig? Heel toevallig?

    Nee sorry.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 10:21 ]


    comfort in c h a o s

    Pampampam. Nu kom ik eindelijk bij een wat leuker stukje. Ik hoop dat het schrijven dan ook wat sneller gaat.

    @ Square: Ik had precies hetzelfde (of bijna, dan)! Ik wilde ook 5K halen, maar ik heb uiteindelijk nog wel de 2K gehaald.
    en en 864K is inderdaad heel wat om over op te scheppen, maar in mijn geval is een maand niet slapen waarschijnlijk nog bijzonderder :Y) (ik slaap veeeeeel)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    33333! (wbw)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    33333! (wbw)


    Goedzo. :'D

    Ik zit op 14.344, maar ik vind die 20.000 -de par voor vandaag- zo ontmoedigend. Dat klinkt als zo'n enorm getal waar ik nooit bij kom. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eurydice schreef:
    33333! (wbw)

    33K?!


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    33K?!
    Ja (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Wow =o Hoe heb je dat zo snel gedaan?

    Yay, net in zo'n zeventien minuten 1070 woorden geschreven =D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Wow =o Hoe heb je dat zo snel gedaan?

    Yay, net in zo'n zeventien minuten 1070 woorden geschreven =D


    Jij schrijft anders ook ontzettend snel. Zo haal je die 33k wel. :'D

    Ik ga zelf voor 5k vandaag, want dan lig ik op een paar honderd woorden na weer op schema. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Jij schrijft anders ook ontzettend snel. Zo haal je die 33k wel. :'D

    Ik ga zelf voor 5k vandaag, want dan lig ik op een paar honderd woorden na weer op schema. (:

    Ik wil vandaag 3K halen, 5K klinkt zo onhaalbaar. Maar ik lig wel goed op schema, ik heb zelfs al een voorsprong voor twee dagen dus eigenlijk hoef ik vandaag ook niet veel meer te schrijven.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik wil vandaag 3K halen, 5K klinkt zo onhaalbaar. Maar ik lig wel goed op schema, ik heb zelfs al een voorsprong voor twee dagen dus eigenlijk hoef ik vandaag ook niet veel meer te schrijven.


    Goedzo. (:

    Bij mij gaat het schrijven nu goed, dus misschien dat ik die 5000 zelfs nog wel haal. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan