• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik lig nog steeds super ver achter, maar daar gaat vanavond verandering in komen! Vanavond heb ik een luie avond, dus genoeg tijd om lekker te schrijven. Mijn verhaal begint ook steeds meer vorm te krijgen in mijn hoofd, dus schrijven hoeft denk ik niet zo moeilijk te zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    Ik lig nog steeds super ver achter, maar daar gaat vanavond verandering in komen! Vanavond heb ik een luie avond, dus genoeg tijd om lekker te schrijven. Mijn verhaal begint ook steeds meer vorm te krijgen in mijn hoofd, dus schrijven hoeft denk ik niet zo moeilijk te zijn.

    That's the spirit!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    That's the spirit!

    :D De spirit is er eindelijk!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De 25K gehaald, vandaag 3,702 woorden geschreven. Yeah!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    De 25K gehaald, vandaag 3,702 woorden geschreven. Yeah!


    Goedzo! Volgens mij zijn we vandaag erg productief. :'D

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Goedzo! Volgens mij zijn we vandaag erg productief. :'D

    Sinterklaas heeft gewoon woorden in onze schoen gedaan :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Wow =o Hoe heb je dat zo snel gedaan?

    Yay, net in zo'n zeventien minuten 1070 woorden geschreven =D
    Ik was drie dagen geleden op 25K, de dag daarna 5K geschreven, gisteren 2K en de rest vandaag (:
    Maar maar nu ga ik weer verder schrijven, ben net terug van hockey dus dat geeft vast op een of andere manier inspiratie.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Kunnen jullie de NaNoVideo's op de voorpagina eigenlijk bekijken?
    Bij mij ging dat eerst wel, maar sinds een week ofzo zie ik steeds alleen een camera die vervaagt en weer verschijnt met een blanco achtergrond, dus hij blijft maar laden ofzo. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:00 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik wil heel graag schrijven, maar een betoog zit me in de weg. Wie weet argumenten voor de invoering van doodstraf en tegen de invoering van de doodstraf? helpmealsjeblieft (nerd)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    Ik wil heel graag schrijven, maar een betoog zit me in de weg. Wie weet argumenten voor de invoering van doodstraf en tegen de invoering van de doodstraf? helpmealsjeblieft (nerd)

    Voor: De mensen kunnen nooit meer ontsnappen uit de gevangenis.
    Tegen: Misschien vallen hun kwade geesten mensen aan.

    Lol, ik heb echt geen idee.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zo jammer dat ik niet mee kan doen dit jaar :/ Ik haat school & toetsweek :Y) Maar ik denk dat ik wel meedoe aan Camp NaNoWriMo :9~
    Succes iedereen!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Voor: De mensen kunnen nooit meer ontsnappen uit de gevangenis.
    Tegen: Misschien vallen hun kwade geesten mensen aan.

    Lol, ik heb echt geen idee.


    Hahaha, lol, laat ik er maar een horrorverhaal van maken dan. Is voor mij makkelijker aangezien ik dus niet goed ben in betogen. Vind mijn leraar iets minder leuk denk ik (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    Ik wil heel graag schrijven, maar een betoog zit me in de weg. Wie weet argumenten voor de invoering van doodstraf en tegen de invoering van de doodstraf? helpmealsjeblieft (nerd)


    Tegen: Het kan niet meer teruggedraaid worden en kan het dus gebeuren dat je een onschuldig iemand vermoordt.
    Voor: Zo kan hij nooit ontsnappen en nog iemand vermoorden.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dankjulliewelll :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.