• ik ga de film niet verklappen voor de mensen die hem nog niet hebben gezien of het boek niet hebben gelezen, maar hij was zo geweldig! dit is naar mijn mening de beste film van the twilight saga, nu nog een jaar wachten tot deel 2... een oproep voor de mensen die hem gaan zien in de bioscoop, blijf zitten bij de aftiteling, er komt nog een stukje achteraan. het was zo freaking awesome!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Maar hij gaat toch pas vandaag in première?


    Physics is awesome

    I sort of refurse to watch it... ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mèh, ik zag de trailer en hij ziet er niet zo leuk uit. Volgens mij hebben ze het boek verpest, of niet?
    Maakt niet uit, ik ga toch, wil zien wat ze ervan gemaakt hebben (:


    Never run out of reasons to smile...

    Is het niet twilight reeks? Saga's zijn Germaanse of Noorse volksverhalen.
    Na ja, leuk dat je het leuk vond.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga vrijdag met een paar vriendinnen die Twilightobsessed zijn. Ik vind het ontzettend stom, maar Jamie Campbell Bower speelt Caïus en dat maakt alles goed -wbw-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    StJimmy schreef:
    Is het niet twilight reeks? Saga's zijn Germaanse of Noorse volksverhalen.
    Na ja, leuk dat je het leuk vond.


    in het engels is het in ieder geval the twilight saga...


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    StJimmy schreef:
    Is het niet twilight reeks? Saga's zijn Germaanse of Noorse volksverhalen.
    Na ja, leuk dat je het leuk vond.


    *Google* Je hebt wel gelijk, waarom eht altijd een saga word genoemd, I dunno


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga misschien vrijdag met twee vriendinnen. Ik heb er echt zin in.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rizardo schreef:
    (...)

    *Google* Je hebt wel gelijk, waarom eht altijd een saga word genoemd, I dunno


    Omdat de noorse goden het hebben van een vriendje ook het belangrijkste in hun leven vonden? Stiekem is Jacob Thor en Edward is Baldur! (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Omdat de noorse goden het hebben van een vriendje ook het belangrijkste in hun leven vonden? Stiekem is Jacob Thor en Edward is Baldur! (cat)


    No, no, it's because Smeyer shucks.
    My opinion, do nót start nagging, people.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    I sort of refurse to watch it... ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Rizardo schreef:
    (...)

    No, no, it's because Smeyer shucks.
    My opinion, do nót start nagging, people.


    Smeyer=Odin

    Odin doesn't suck. Odin has one eye!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Smeyer=Odin

    Odin doesn't suck. Odin has one eye!


    So you're saying smeyer has only one eye?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Omdat de noorse goden het hebben van een vriendje ook het belangrijkste in hun leven vonden? Stiekem is Jacob Thor en Edward is Baldur! (cat)

    Haha, dat zou het zijn.
    Laten we hopen van niet, ik zie Thor zichzelf nou niet echt in een hondje veranderen. En Baldr is dood en verbrand, dat is zielig voor al die gillende meisjes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik zou eigenlijk vandaag gaan, maar mijn vriendin kon niet meer ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.