• ik ga de film niet verklappen voor de mensen die hem nog niet hebben gezien of het boek niet hebben gelezen, maar hij was zo geweldig! dit is naar mijn mening de beste film van the twilight saga, nu nog een jaar wachten tot deel 2... een oproep voor de mensen die hem gaan zien in de bioscoop, blijf zitten bij de aftiteling, er komt nog een stukje achteraan. het was zo freaking awesome!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik heb hem gisteren gezien en soms irriteerde ik me wel want dan had ik echt zoiets van, zo staat het helemaal niet in het boek en mijn vriendin begreep niets van inprenten dus ik heb het er even uitgelegd maar zij vind ook maar een raar iets

    En dat ze dan precies op dat moment stoppen! Wat een goeie cliffhanger en een mooi einde voor het eerste deel maar ik wil deel 2 nu ook zien


    Physics is awesome

    God ik heb net ook het eerste deel gezien, ik vond hem zo awsome hij is echt 1000x beter dan de andere films, echt veel beter!!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Oppugno schreef:
    Ik ga vrijdag met een paar vriendinnen die Twilightobsessed zijn. Ik vind het ontzettend stom, maar Jamie Campbell Bower speelt Caïus en dat maakt alles goed -wbw-

    Don't forget Marcus' gave accent :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SummerBreeze schreef:
    (...)

    Daar was nog een stuk van de Volturi, die een berichtje kregen van de cullens over de dat ze een nieuw familielid/vampier hadden. En dat de volturi een nieuw doelwit heeft, de baby van Bella en Edwart.

    Ik heb hem afgelopen woensdag avond gezien en ik wil hem nog een keer zien.

    Edward :')


    comfort in c h a o s

    klopt ik ben er ook naartoe geweest en wij waren blijven zitten tot het licht aan was gegaan.
    Wij konden onze spulklen namelijk niet vindne:)
    heel veel liepen er al uit en het is echt een mega belangrijk stukje en ik vobnd het zo zielig voor JAcob. Ik begon zelf medelijden met Edward te hebben. Terwijl ik voor Jacob ben!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik ben gisteren geweest,, woowww die film was zoooow coowl<3 kannietwachten op part 2 (:


    The universal language of art.