• ik ga de film niet verklappen voor de mensen die hem nog niet hebben gezien of het boek niet hebben gelezen, maar hij was zo geweldig! dit is naar mijn mening de beste film van the twilight saga, nu nog een jaar wachten tot deel 2... een oproep voor de mensen die hem gaan zien in de bioscoop, blijf zitten bij de aftiteling, er komt nog een stukje achteraan. het was zo freaking awesome!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Will.Never.Watch.It.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ameria schreef:
    Will.Never.Watch.It.


    Shoganai i ne~

    Oeh, ik wil ook gaan
    En bedankt voor de tip :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ameria schreef:
    Will.Never.Watch.It.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Rizardo schreef:
    I sort of refurse to watch it... ^^


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ameria schreef:
    Will.Ever.Watch.It.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geweldig. *gaat verder met haar leven*


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    -Is vandaag door een vriendin meegesleept zonder ook maar iets van deel 1, 2 en 3 te weten-
    Ooh, bij ons liep iedereen weg bij de aftiteling. Vond het al zo raar dat het licht niet aan ging :'DD. Kan je me vertellen (pb'en?) wat er gebeurde? :3


    i put the fun in funeral

    Ik ga vrijdag met 3 vriendinnen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb er super veel zin in om hem te zien, alleen zal mijn mening niet veranderen: De eerste film én het eerst boek zijn het best (:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 13:27 ]


    Believe in yourself.

    Godess schreef:
    Ik heb er super veel zin in om hem te zien, alleen zal mijn mening niet veranderen: De eerste film én het eerst boek zijn het best (:

    Als je deze ziet, zal je mening veranderen. :Y)

    Ik ga er niet naartoe. Geen zin om mijn geld daaraan uit te geven.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Audacity schreef:
    -Is vandaag door een vriendin meegesleept zonder ook maar iets van deel 1, 2 en 3 te weten-
    Ooh, bij ons liep iedereen weg bij de aftiteling. Vond het al zo raar dat het licht niet aan ging :'DD. Kan je me vertellen (pb'en?) wat er gebeurde? :3


    Daar was nog een stuk van de Volturi, die een berichtje kregen van de cullens over de dat ze een nieuw familielid/vampier hadden. En dat de volturi een nieuw doelwit heeft, de baby van Bella en Edwart.

    Ik heb hem afgelopen woensdag avond gezien en ik wil hem nog een keer zien.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 14:35 ]

    Ik ben niet blijven zitten bij de aftiteling, maar ik weet wel wat er gebeurde.
    Ik vind hem echt amazing.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik kom er net vandaan en hij is zoo totally fucking AWESOME!!!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.