• ik ga de film niet verklappen voor de mensen die hem nog niet hebben gezien of het boek niet hebben gelezen, maar hij was zo geweldig! dit is naar mijn mening de beste film van the twilight saga, nu nog een jaar wachten tot deel 2... een oproep voor de mensen die hem gaan zien in de bioscoop, blijf zitten bij de aftiteling, er komt nog een stukje achteraan. het was zo freaking awesome!

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Rizardo schreef:
    (...)

So you're saying smeyer has only one eye?

Considering how often she turns a blind eye to plot holes, yes, that's what I'm saying (cat)

quidquid excusatio prandium pro

StJimmy schreef:
    (...)
    Haha, dat zou het zijn.
    Laten we hopen van niet, ik zie Thor zichzelf nou niet echt in een hondje veranderen. En Baldr is dood en verbrand, dat is zielig voor al die gillende meisjes.

aha, so it's true! We can burn Eddie/Baldr!

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Bij ons was 'ie gisternacht al in premiere gegaan, maar ik ga er vrijdag heen, kan niet wachten =D
    Is 'ie beter dan Eclipse? Dan was namelijk m'n lievelingsdeel en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit deel beter kan zijn :3

“Love is a contradiction.”

RainbowDash schreef:
    (...)

Considering how often she turns a blind eye to plot holes, yes, that's what I'm saying (cat)

I couldn't agree more. (bloos)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Rizardo schreef:
    (...)

aha, so it's true! We can burn Eddie/Baldr!

I'm beginning to doubt if it wasn't Hod... I dunno, too lazy to search. The prettiest God. Married to Freya, methinks

quidquid excusatio prandium pro

RainbowDash schreef:
    (...)

I'm beginning to doubt if it wasn't Hod... I dunno, too lazy to search. The prettiest God. Married to Freya, methinks

My knowledge of Norwegian myths sucks. >.< i never got to that book, Greek and roman stuff was more interresting to me

RainbowDash schreef:
    (...)

Freye is getrouwd met een reus niet met een God, je bedoelt Frigga, die is getrouwd met Odin.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Rizardo schreef:
    (...)

My knowledge of Norwegian myths sucks. >.< i never got to that book, Greek and roman stuff was more interresting to me

Thank God you have me and my obsession with Norse myths

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

StJimmy schreef:
    (...)

I like how we turned this conversation so completly off-topi 8D
    Maar goed, ik moet misschien dan toch verder aan dat mythen boek.

Ohh nu heb ik nog meer zin om te gaan. Ik ga overmorgen!:')

StJimmy schreef:
    (...)

dit topic gaat nu een hele andere kant op.

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Rizardo schreef:
    (...)

I like how we turned this conversation so completly off-topi 8D
    Maar goed, ik moet misschien dan toch verder aan dat mythen boek.

Ja he. En dat allemaal met een simpele vraag.
    Doen, het is echt interessant, beter dan de Griekse vind ik.

ik ga zeker kijken, slecht of niet

start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

doohickey schreef:
    (...)

dit topic gaat nu een hele andere betere kant op.

Download hem ooit wel.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'