• Ik begin met een zin. De andere moet het verhaal vervolgen, maar mag het niet afmaken. Iemand anders moet het dan weer verder maken, totdat de laatste het verhaal helemaal afmaakt. De laatste mag er ook een story van maken, indien die er een heeft gemaakt mag hij de naam van de titel naar mij sturen, ik zal de titel in het topic zetten. Uiteindelijk hebben we dus samen een hele story gemaakt! Hier volgt een voorbeeldje:

    Ik: school is saai. Iedere dag. Behalve op...

    User 1: ...Vrijdag! Want dan krijgen we dramma! Super leuk! Eén keer hebben we zelfs...

    User 2: ... Samen een super grappig toneel gemaakt. Zo grappig dat Mevrouw De Smed heel even leek te stikken. Hier volgt het verhaal: ...

    Enz...

    Ik begin met:

    Caroline loopt alleen over de straat. Ze rilt. Wat is het koud in januari! Alle kinderen in haar buurt hebben een dak boven hun hoofd. Behalve zij...

    erwtensoep te verkopen, zodat de pedobeer...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Fons de soepverkoper niet kon..


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Jeweetwelwat. Dat hoeven we niet te zeggen, en ook niet dat...

    de pedobeer nu al een...


    The universal language of art.

    een stijve heeft gekregen van de opwinding.....

    omygod, excuses voor taalgebruik!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 20:36 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    door een schoolplein vol kleuters die...


    You've cat to be kitten me right meow.

    hij had volgekakt met pedobaby's, daardoor werd de directeur van het schoolplein...


    I wanna be a wizard!

    helemaal gek. De pedobeer besloot een ijsje na te nemen en likte deze..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    lekker af, daarna liep hij...

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 20:48 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    naar een hoerentent waar hij..


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    een enge man zag...

    en heel hard wegrende om vervolgens te


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    struikelen over zijn eigen voeten


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    toen kwam de pedobeer