• Ik begin met een zin. De andere moet het verhaal vervolgen, maar mag het niet afmaken. Iemand anders moet het dan weer verder maken, totdat de laatste het verhaal helemaal afmaakt. De laatste mag er ook een story van maken, indien die er een heeft gemaakt mag hij de naam van de titel naar mij sturen, ik zal de titel in het topic zetten. Uiteindelijk hebben we dus samen een hele story gemaakt! Hier volgt een voorbeeldje:

    Ik: school is saai. Iedere dag. Behalve op...

    User 1: ...Vrijdag! Want dan krijgen we dramma! Super leuk! Eén keer hebben we zelfs...

    User 2: ... Samen een super grappig toneel gemaakt. Zo grappig dat Mevrouw De Smed heel even leek te stikken. Hier volgt het verhaal: ...

    Enz...

    Ik begin met:

    Caroline loopt alleen over de straat. Ze rilt. Wat is het koud in januari! Alle kinderen in haar buurt hebben een dak boven hun hoofd. Behalve zij...

    want ze is op weg naar een vriendin, alleen is ze...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De weg kwijtgeraakt. Nu moet ze...

    eerst naar de winkel warm ondergoed kopen. Ze gaat


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    naar een winkel die ijs verkocht om een ijsje te eten en toen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    koos ze een bolletje met chocoladekoekjessmaak. maar wacht,


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    de kerstman kwam binnenstormen. Een reuzen-donut..

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:01 ]


    26 - 02 - '16

    zat om zijn middel. En wat is dat daar op zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    gat? is dat nu een...? Nee echt? Ja! Het is een ...


    I wanna be a wizard!

    een muis! Ze loopt zwijgend naar hem toe om hem te vragen over deze wanhopige handeling..

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:22 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    'Jij bent de weg kwijt, hé? Ik zie het aan je gezicht!' zegt de kerstman...

    Ja dat klopt!

    De kerstman roeptt hulp van de sinderklaas en vraagt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Of zwartepiet eventueel een onderbroek voor het meisje heeft zodat ze niet meer...

    de onderbroek van Sinterklaas hoeft te besmeuren met afschuwelijke...

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:20 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    roze koeken smurrie. Zwarte Piet deed dat ...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa