• Ik begin met een zin. De andere moet het verhaal vervolgen, maar mag het niet afmaken. Iemand anders moet het dan weer verder maken, totdat de laatste het verhaal helemaal afmaakt. De laatste mag er ook een story van maken, indien die er een heeft gemaakt mag hij de naam van de titel naar mij sturen, ik zal de titel in het topic zetten. Uiteindelijk hebben we dus samen een hele story gemaakt! Hier volgt een voorbeeldje:

    Ik: school is saai. Iedere dag. Behalve op...

    User 1: ...Vrijdag! Want dan krijgen we dramma! Super leuk! Eén keer hebben we zelfs...

    User 2: ... Samen een super grappig toneel gemaakt. Zo grappig dat Mevrouw De Smed heel even leek te stikken. Hier volgt het verhaal: ...

    Enz...

    Ik begin met:

    Caroline loopt alleen over de straat. Ze rilt. Wat is het koud in januari! Alle kinderen in haar buurt hebben een dak boven hun hoofd. Behalve zij...

    werd er verdrietig van en rende weg. plotseling


    We've lived in the shadows for far too long.

    Veranderde het weer konijn in een weerwolf


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    die begon onmiddellijk te dansen. Toen begon een aardappel


    26 - 02 - '16

    te schijten terwijl


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    de weerwolf veranderde in


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Een kleine puppy, en toen...


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    at de puppy zwarte piet en sinterklaas op! Vervolgens


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    vloog Joost naar de maan, waardoor de smokkelaars, die de donut hadden gestolen,

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 19:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    nog een koekje aten en vervolgens


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Homer Simpson :D


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ze vonden hem zo raar dat


    We've lived in the shadows for far too long.

    ze Perkamentus belden, die


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    beloofde dat hij Homer Simpson zou...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    wegsturen. Ze moeten Caroline helpen, en het weerkonijn onschadelijk maken. Alleen...

    hield Justin Bieber hen tegen. Die stond met Selena te...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein