• Ik begin met een zin. De andere moet het verhaal vervolgen, maar mag het niet afmaken. Iemand anders moet het dan weer verder maken, totdat de laatste het verhaal helemaal afmaakt. De laatste mag er ook een story van maken, indien die er een heeft gemaakt mag hij de naam van de titel naar mij sturen, ik zal de titel in het topic zetten. Uiteindelijk hebben we dus samen een hele story gemaakt! Hier volgt een voorbeeldje:

    Ik: school is saai. Iedere dag. Behalve op...

    User 1: ...Vrijdag! Want dan krijgen we dramma! Super leuk! Eén keer hebben we zelfs...

    User 2: ... Samen een super grappig toneel gemaakt. Zo grappig dat Mevrouw De Smed heel even leek te stikken. Hier volgt het verhaal: ...

    Enz...

    Ik begin met:

    Caroline loopt alleen over de straat. Ze rilt. Wat is het koud in januari! Alle kinderen in haar buurt hebben een dak boven hun hoofd. Behalve zij...

    handje klap te spelen. Toen gingen ze verder naar...


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Hawaï en de Kerstman ging mee. Toch...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    leek er iets niet


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    helemaal in orde te zijn met de kerstman, aangezien dat...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    hij blij was toen Selena en Justin hem verlieten. Hij ging dus...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Terug naar huis. Maar intussen zat Caro daar maar alleen. Gelukkig hielp opa Fonkel haar. Hij veranderde haar in Mega Caro...

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 10:23 ]

    En ze vloog uit het raam. Maar toen...


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Kwam Harry Potter op zijn bezemsteel naast haar vliegen en..

    Stortte neer in de...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    erwtensoep, die Joost en de smokkelaars net hadden klaargemaakt, zodat Joost helemaal...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    onder de soep kwam te zitten en tegen Harry zei


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik verveel mij maar...


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    we kunnen lekker een potje gaan zwerkballen, wat Sirius erg


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    sexy vond. Hij had al jaren een crush op mevrouw Wemel en


    26 - 02 - '16

    vond dit wel een kans om...


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE