• Ik begin met een zin. De andere moet het verhaal vervolgen, maar mag het niet afmaken. Iemand anders moet het dan weer verder maken, totdat de laatste het verhaal helemaal afmaakt. De laatste mag er ook een story van maken, indien die er een heeft gemaakt mag hij de naam van de titel naar mij sturen, ik zal de titel in het topic zetten. Uiteindelijk hebben we dus samen een hele story gemaakt! Hier volgt een voorbeeldje:

    Ik: school is saai. Iedere dag. Behalve op...

    User 1: ...Vrijdag! Want dan krijgen we dramma! Super leuk! Eén keer hebben we zelfs...

    User 2: ... Samen een super grappig toneel gemaakt. Zo grappig dat Mevrouw De Smed heel even leek te stikken. Hier volgt het verhaal: ...

    Enz...

    Ik begin met:

    Caroline loopt alleen over de straat. Ze rilt. Wat is het koud in januari! Alle kinderen in haar buurt hebben een dak boven hun hoofd. Behalve zij...

    te staan dansen tot


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dat hij opmerkt dat opa Fonkel en Mega Caro staan te loeren. Hij stuurt ze weg met als opdracht alle boeven van de wereld te zoeken en in de gevangenis te stoppen. Maar de gevangenissen raken binnen een seconde bomvol...

    dus bouwen ze er 9999999999999999999999999999 gevangenissen bij maar de regering


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ging failliet omdat ze geen geld meer hadden en toen gingen de mensen stemmen voor een..


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    nieuwe regering,die na 540 dagen werd gekozen.

    Die 540 heb ik van België


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    gekregen om er over na te denken. Die besluiten dat de gevangenissen

    weer weg moesten maar


    We've lived in the shadows for far too long.

    daardoor waren 999999999999999999998,5 dieven terug op vrije voeten.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    En toen ging Dora opzoek naar de dieven, samen met Boots- Rugzak en Kaart, maar

    boots was zo schattig dat hij ontvoerd werd door


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zwieber de vos, want hij is een pedofiel die


    count the blessings

    altijd alles wil stelen van Dora,wat ze iet door hadden was dat er nu ak 9999999999999999999999,5 dieven vrij zijn dus


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    En dus ging Dora op zoek naar Boots, maar dat kon ze niet zonder kaart en..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat kon ze niet zonder kaart en mijn oma, maar oma was er niet, ze was naar..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    een Oude mensen met kleinkinderen die Dora heten feest en dat was in Afrika


    Mijn username is een kopje, geen plaat