• Plot
    Enkele zeemeerminnen worden uit de oceaan verjaagd, en komen terecht in een alledaags vissersdorp Atlanta. De zeemeerminnen kunnen niet tegen het zonlicht wanneer ze niet in het water zijn, want dan verbranden ze. Daarom komen ze alleen richting het land wanneer de zon niet schijnt. Ze lijken op mensen, maar zijn veel knapper, lievelijker en.. Ze zijn geweldig. Geweldig gevaarlijk. Ze leven op mensenvlees. Mensenvoedsel kunnen ze eten, maar dat kost hen energie. Zeemeerminnen zijn gevoelig voor gevaar, en vaak eenlingen. Nu er een groepje is, is het aan hen om vriendschap te sluiten. Zeemeerminnen kunnen worden gedood met een mix van warm/gekookt water en zout. Ze zijn ook gevoelig voor zeewater, gezien ze daardoor op het land veranderen. De zeemeerminnen leven rond de mensen, maar worden ook opgejaagd door enkele Mermaid-Hunters. De zeemeerminnen leven dus voornamelijk onopvallend. Maar wat als een nieuw gevaar hen dreigt te verraden? Een nieuw soort hunter?

Weer;
    De lucht is grijs en er is afentoe een lichte regen, maar verder ik het vooral koud en droog.

Regels graag nalezen in het rollentopic.
    Off-topic tussen [ ] en graag in character blijven.

[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:27 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Jane Nimelea Pastero
    Ik liep naar buiten en ging richting het strand. Dat was erg dom dat wist ik, maar ik zag er zo onschuldig uit. Mijn onzichtbare messen bij mijn pols. Ze waren met gif bekleed zodat als ze de Mermaid raakte ze flauw zouden vallen. Er zaten 6 messen per pols. In totaal 12 messen. Ikke had niet zichtbare oordoppen in zodat ik het gezang niet kon horen. Alleen gezang niet gewoon gepraat wel. Ik ging op een rots zitten terwijl ik naar het water 10 meter verderop keek.

I'm finally back, Finally after a Year break

Laat, maar en al een week niet lekker..

Emilia Rosette
    Ze had er niks op tegen om eerst te eten, helemaal niet zelfs. Emilia deed haar boog en pijlenkoker af zoals Elias voorstelde en legde die op de tafel neer. Net toen ze naar buiten wilde stappen bedacht ze zich wat, ze deed haar riem met haar messen af, vervolgens boog ze zich voorover om de messen uit haar laarzen te halen, bedacht zich toen en ging weer rechtstaan. "Laat die maar zitten, die zien ze toch niet," zei ze met een scheef grijnsje en volgde hem toen naar buiten. Het voelde al vreemd zonder boog, stel je voor hoe het zou zijn als ze helemaal geen wapens bij zich had, ze zou zich vreselijk naakt voelen. Net toen ze beneden waren begon er een vrouw achter de balie (als ik het goed herinner) tegen Elias te praten, iets over zijn kamer schoonmaken. Ze moest zachtjes grinniken toen ze haar rare flikker hoorde mompelen. "Wat een ontvangst, hé?" mompelde Elias terwijl ze de eetzaal binnenliepen en Emilia knikte. "A-huh, voortaan zoek ik iemand uit die een betere smaak qua hotels heeft," zei ze met een klein grijnsje. Samen liepen ze de eetzaal in en namen plaats aan een tafeltje. Zwijgend tuurde ze rond en sneller dan verwacht kwam de vrouw van eerder aangelopen, op haar naamkaartje stond dat ze Prudence heette en Emilia vond die naam zonder echt goede reden wel bij haar passen. Ze was nogal chagerijnig en ze bleken enkel hamburger of spgahetti te hebben, Elias besloot voor het laatste te gaan. Emilia merkte dat Prudence op haar antwoord wachtte. "Doe mij maar Franse frietjes en een glas water," antwoordde ze met een onschuldig glimlachje, maar uitdagende blik in haar ogen. Het maakte haar niet zoveel uit wat ze te eten zou krijgen, al gokte ze erop dat ze hetzelfde zou rkijgen als Elias, dat was immers het minste werk. Na wat onverstaanbaar gemompel van Prudence vertrok ze om het eten te halen. "Die moet zeker ongesteld worden," mompelde ze en richtte zich toen tot Elias. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg ze nieuwsgierig, het leek haar handig elkaar beter te leren kennen als ze partners wilden worden. Even keek ze de eetzaal rond, ze waren vrijwel de enige, wat wel mooi uitkwam. "En waarom jaag je op meerminenn? Vanwege slechte verhalen van je familie, of wat anders? En is de harpoen je enige wapen?" Ze wou nog meer vragen, maar zweeg toen ze Prudence aan zag komen, die hoefde niet alles te weten. Met een nors gezicht zette ze de spaghetti en het glas bier voor Elias neer, daarna kreeg zij eenzelfde bord spaghetti -zoals voorspelt- voorgeschoteld met een glas water.
    "Geniet van je Franse frietjes," zei Prudence met een sarcastische ondertoon in haar stem en Emilia glimlachte. "Zal ik zeker doen," antwoordde ze en keek toe hoe ze weer vertrok, vervolgens richtte ze zich weer op Elias en wenste hem smakelijk eten. Ze was immers haar manieren niet kwijtgeraakt in die tijd dat ze alleen op pad was geweest. Ze nam haar vork vast en rolde er de spaghetti omheen voordat ze het in haar mond stopte en zich verbaasde over hoe goed het nog smaakte.

[ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:12 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Christophér
    Ik kwam weer boven water en leunde over de rand van de boot. Delia zong het jongetje in slaap. Ik zag de blik in haar ogen. Ik sprong aan boord en liep zachtjes naar haar toe. Vol verlangen keek ze naar het jongetje. Ik wist dat ze hem geen pijn wilde doen. Ik pakte een flesje bier en ging in een stoel zitten terwijl ik naar Delia keek.

Me so good.

Delia
    Ze keek met een glimlachje op naar Chris. ‘Wat moet ik met hem doen?’ Peinsde ze zachtjes, terwijl ze door zijn zwarte krullen streek. Zijn ademhaling ging ritmisch op en neer, en kalmeerde haar moordlustigheid naar meer vlees. Ze fronste. Het liefst nam ze hem mee het water in, om hem te sparen voor de boze bovenwereld, maar hij zou het niet overleven. En nu zijn ouders er niet meer waren.. Ze zuchtte, en plaatste haar lippen zacht op zijn slaap, waarna ze weer opkeek naar Chris, en hem lief toelachte.

Christophér
    "Wat moet ik met hem doen?"
    Ze glimlachte lief naar me. Ik moest toegeven, het jongetje zag er erg lief en onschuldig uit. Bovendien was het taboe om kinderen te vermoorden. Ik stond op en zette mijn flesje bier op de grond. Ik ging achter Delia staan en sloeg mijn armen om haar heen.
    "Je weet toch dat je hem niet kan houden? Dat is levensgevaarlijk.."
    Ik voelde haar teleurstelling toen ik sprak.

Me so good.

Ik ben op de helft van het nieuwe hoofdstuk ;d.

Delia
    Ze knikte traag, en zuchtte. ‘Dat weet ik,’ Prevelde ze zachtjes, en sloeg haar ogen neer. Ze voelde de warme van Chris en het jongetje. Ze zou bijna denken dat ze een gezin waren. Ouders en hun zoontje. Maar de harde werkelijkheid was, dat deze jongen geen staart zou krijgen, geen lucht zou hebben onder het oppervlak en dus kon ze hem niet meenemen.

Emilia Rosette
    Ze had niet verwacht dat hij ook een familielid kwijt geraakt zou zijn aan die monsters, maar het zorgde ervoor dat haar haatgevoel dat vna binnen woekerde alleen maar verergerde. "Vuurwapens?" vroeg ze en kreeg het niet voor elkaar de jaloerse ondertoon in haar steem te verbergen. "Ik ben 18 en dat is ook meteen de reden dat ze me geen vuurwapen in handen gaven," vertelde ze hem met een zuur gezicht en zuchtte. "Wel, ik gebruik mijn pijl en boog, zelfgemaakt," ze slaagde er niet in haar trotd te verbergen, "daarnaast heb ik een stel messen en natuurlijk heb ik altijd zout bij me." Ze pauzeerde kort om een slokje van haar water te nemen, maar ze vond het zo lekker dat ze in één teug haar hele glas leegdronk. Nadat ze haar glas had neergezet likte ze een keer over haar lippen en keek Elias aan. "En ik jaag op die vissenkoppen omdat ze me hebben afgenomen wat me het meest dierbaar was. Mijn moeder heb ik nooit gekend, omdat ze vlak na mijn geboorte overleed. Ik groeide op met enkel een vader, hij was alles wat ik had, hij leerde me alles over het leven en vooral dat ik ervan moest genieten. Toen ik 7 werd verscheurde een stel meerminnen hem en ik werd opgenomen in een meerminnenjager familie die me alles over die monsters leerden, vooral hoe ik ze kon doden. Hoe aardig ze ook voor me waren, ik voelde me er niet thuis en een jaar geleden besloot ik dus te vertrekken en nu zit ik dus hier," eindigde ze haar verhaal en glimlachtte kort naar Elias. Ze at verder van haar spaghetti, bang dat hij anders koud zou worden en ze had zo'n vaag vermoeden dat het dan voor geen meter meer zou smaken. "Zeg, je houd je trouwens wel een beetje in hè?" vroeg ze terwijl ze een blik wierp op zijn glas bier, "ik wil vannacht namelijk wel veilig kunnen slapen." Ze grijnsde plagerig naar hem voordat ze nog een hap spaghetti naar binnen werkte.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

[Mocht van Gnome met Jane gaan zwemmen :)]
    Jane Nimelea Pastero
    Het was laat ik dacht dat de mermaids nu wel zouden slapen of op land zijn. Ik pakte een surfboard en sprong het water in. Ik hield van water. Ik dobberde het water op en kwam steeds verder in het water en ver weg van de kust. Ik hoorde gezang en keek achter me. Een bootje met een vrouw en een man waren daar. Een jongetje zat in haar armen. Ik keek even goed en zag Mermaids achtige trekken. Ik zag er erg jong uit, maar zouden hun dat ook zien? Ik zag er als een 11 jarig kind uit, maar zouden ze me vermoorden. Ik probeerde langzaam naar de kust te zwemmen, maar ik wist dat dat niet kon ze zouden het horen zien of voelen door de rimpeling van het water. Mijn verborgen messen die zelfs voor hun niet zichtbaar waren zaten onder mijn mouwen van mijn vestjes. Ik had 12 pijlen meer niet. Ik was bang. Waarom was ik ooit Mermaids jaagster geworden dan was me dit nooit overkomen.

Delia
    Verderop hoorde ze het geluid van klotsend water, waardoor ze haar wenkbrouwen omkrulde tot een frons, en haar neus omhoog stak, en snoof. ‘Mensenvlees.’ Prevelde ze zacht naar Chris, terwijl ze het jongetje onder haar vest op een stoel neer legde.

Christopher

"I smell food," zei ik terwijl ik diep inhaleerde.
    Mijn blik ging over de zee. Ik zag een meisje verwoed terug naar de kant zwemmen. Ik nam een aanloopje en dook in het water. Mijn benen veranderden in mijn vertrouwde zilveren staart. Ik zag haar angstig achterom kijken. Ik trok haar van haar board af. Ik sleurde haar mee naar de kust en legde haar neer op het strand.

Sorry ben op mn ipod dus duurt lang ;x

Me so good.

Jane Nimelea Pastero
    Ik werd van mijn Board afgesleurd en een gil werd gesmoord door het water. Ik was bang. Doodsbang. Ik wist dat ik doodging. Dat wist ik zeker Ik voelde zijn vissenstaard tegen mijn zij aangaan. Ik wou mijn messen afvuren, maar opeens kon ik het niet. Ik was toch al verloren. Opeens voelde ik zang en legde hij me daar neer. Ik had nog angst in mijn ogen. En wende mijn blik af. Ik was doodsbang. Ookal kon ik ontsnappen ik deed het niet. Daar was ik te nobel voor. Als hij mij niet vermoord enopvreet zal hijdat bij een ander doen. 'Wie ben je...' Piepte ik. Ik kon geen normale stem meer opzetten. Ik was doodsbang. Bang voor de pijn voor de dood en voor hem..

Delia
    Haar ogen gleden naar het meisje, maar Chris regelde dat. Dus nam ze zorg voor de jongen, en dan voor Chris. Ze pakte de jongen op, en dook het water in. Haat glimmende staart dobberde bovenwater, zodat de jongen kon ademhalen. Ze bleef zingen zodat hij bleef slapen, en legde hem op het strand neer, waarna ze naast Chris ging staan, en haar hand langs die van hem liet glijden.

[Gnome kan je met Chris antwoorden??]

Jane Nimelea Pastero
    Wat ik net ook waken was was vrij raar. Benen veranderde in een staart bij een aanraaking van water. Een meisje volgde die jongen die mij vasthad gepakt. Ze bracht een jongentje aan de kant. Hoe konden ze. Zijn hele familie vermoorden zijn ouders zijn broeders en zusters en alleen hem laten leven. Wat moet zo een klein jongentje alleen op deze wereld. De meerman keek me aan en even werd ik betoverd. Ik schopte mezelf naar de echte wereld en keek niet in zijn ogen. Dat meisje streek over zijn hand en keek naar me. Wat gingen ze doen? Vragen schoten door mijn hoofd. Mijn hele lichaam elke cel schreeuwe HELP!! Maar ik verschoof geen kik alleen in mijn ogen was angst te zien.

Delia
    Ze hield haar hoofd wat schuin. ‘Jou heb ik eerder gezien.’ Prevelde ze met een minachtige glimlach. ‘Toen stond je met je messen te spelen.’ Constanteerde ze. Het meisje was nog vrij jong, maar volwassen in haar hoofd. Ze zuchtte. ‘Ik heb genoeg van jullie, hunters. Jullie zijn geen haar beter dan wij, weet je dat? Wij hebben ook familie. En ik inmiddels niet meer. Zolang jullie ons geen pijn doen, doen wij dat ook niet. We overleven alleen. En het is onwijs dom van je, om je in gevaarlijke wateren te begeven.’ Vulde ze aan, en keek om naar het jongetje. Hij sliep nog, gelukkig. Misschien wilde iemand in het hotel het jongetje hebben. Misschien Madeline. Die zwom toch nooit. En anders.. Moest ze iets anders bedenken.