• Alles begon toen de goden ruzie kregen over het bestaan van de mens. Verdiende de soort mens het wel om te leven. Er omstonden oorlogen op aarde en zo ook oorlogen bij de goden. Ze hadden de wereld geschapen en kregen stank voor dank. Niemand aanbaden de goden. Zeus kwam op het idee om halfgoden en halfgodinnen te maken op aarde zo zouden de mensen weer in de goden geloven. De menseheid is in oorlog en door de angst in de wereld wordt Hades steeds sterker. Hij maakt gebruik van Zeus zwakheid door het anti geloof bij de mensen. Hij wordt alsmaar sterker en Zeus kan hem bijna niet meer aan. Zal Zeus het winnen van de Kraken of Hades andere wrede wezens. Zal het lukken om de oorlog op aarde te stoppen. Hades in toon te houden? Zal hij overleven?


    Je mag maximaal 4 Rollen op je nemen.

    Vul dit in:
    Naam:
    Ras:
    Specialiteit Alleen bij (half)goden:
    Karakter:
    leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Geschiedenis:
    Extra:
    (bij halfgod(in)) Ouder(God):

    Goden: 1 God per persoon
    Spaarkoe Zeus. God van de Natuur. Symbool: Bliksem en Adelaar
    HurtedHeart Hades. God van de Onderwereld. Regeerd over dood levend en Lot.
    HurtedHeart Athene. Godin van de Wijsheid en Kunst. Ook van de Krijgkunst en Vrede
    Priemgetal Artemis. Godin van de jacht.
    -

    Griekse oudheid wezens (Zoals een Centaur) 1 wezen per persoon
    HurtedHeart Hersea Nimelona Serper. Geschapen door Athene. Paladijn (Engel)
    -

    HalfGoden: 1 halfgod(in) Per persoon
    HurtedHeart Sarina Dalia Sensorene Dochter van alle goden. Specialiteit ze kan Alles Omdat ze iedere god heeft als ouder.*
    Inkheart Anthony Aiden Lettwic Zoon Athene. Specialiteit Strategieën en Vechtkunst
    Maysilee Arlené Emily McMahon Dochter Athene. Specialiteit Is erg slim.
    Proprius Liam Oliver Pryst Zoon Zeus. Specialiteit Bliksem.
    Cockney Arya Rana Debris Dochter Hades. Specialiteit Het weer past zich aan bij haar Emoties.
    Kiara2 Natas Halliwel Dochter Poseidon. Specialiteit Ze kan alles met water doen.
    Epitaph Lucifer Blight Dwades Zoon Hades. Specialiteit dood en verderf zaaien.
    Nezzeltjaah Vanessa Klinge Dochter Aphrodite. Specialiteit tijdelijke verliefdheid creëren bij mensen.

    Mensen: 1 Mens per persoon.
    Inkheart Victor (Vic) Charlie Polux
    Maysilee Amy Lyvanna Devoné
    Kiara2 Cole Kurtwell

    Iedereen mag 1 karakter maken per soort.

    De RPG Begint pas bij genoeg aantal spelers.

    Meld het even als je naamveranderd is via een pb


    Enjoy de RPG ;)
    Je mag in echt bestaande Mythes goden en halfgoden gebruiken, Je kan ze natuurlijk ook zelf bedenken.
    Ieder Karakter is uniek dus geef niet dezelfde kracht dan dat een andere god of godin halfgod(in) als heeft.

    Koppels:
    -
    -
    (Halfgoden en halfgodinnen hebben een menselijke soulmate ze zien Andere Halfgoden of halfgodinnen als vrienden nooit als liefde.)


    *Alle goden door elkaar kan maar 1x gebruikt worden per geslacht. 1 Man/Jongen nog gezocht met alle goden als ouders.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120009&page=1
    RegelTopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=120314&page=last&message=175
    (De nieuwe naam van de RPG is Defending Olympus ;))

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 20:56 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hey! Sorry, ik had geen tijd gisteren, dus ik zal even een stukje typen zo, zit nou op mijn werk. ;x]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lucifer

    Lucifer grijnsde, en keek naar de wond van Artemis. 'U heeft gelijk, dat zeer zeker, maar wat zou ik dan moeten doen om het slimmer te spelen?', zei hij zachtjes, terwijl hij met zijn vinger over een antiek kastje ging. 'En Athene.. Heeft ze niet geleerd van de vorige keer dat ze in de knoop kwam met haarzelf?'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Natas
    Natas keek verbaast om toen er op haar rug werd getikt. Het was het meisje die ze eerder al zag in het cafe. Daarna keek ze naar wat het meisje vast had en meteen verscheen er een brede glimlach op haar gezicht. ´Ja thax´zei ze dankbaar terwijl ze aanpakte. Ze had al weinig geld sinds ze was weg gelopen en als ze haar portemonnee kwijt was kon ze een week of zo niet eten. ´Ik ben trouwens Natas´ zei Natas snel terwijl ze haar hand uit stak.

    (zullen we anders medusa binnen laten komen in het cafe?)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [waar kan ik inspringen?]

    Artemis.

    'Je zou toch zeggen dat iemand met haar intelligentie het vermogen zou moeten hebben te leren, maar nee. Dat kan ze blijkbaar niet. Als je het slim speelt, leef je een tijd lang goed tot je kan toeslaan.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Arya Rana Debris
    "Arya Rana," zeg ik zacht. Ik heb geen idee waarom ik mijn tweede naam net zei, het kwam zomaar in me op. "maar zeg maar Arya," plak ik er snel achter in de hoop dat zij niks gemerkt heeft.
    Terwijl ze me haar portemonnee uit handen neemt, bedenk ik me dat het ding wel heel licht weegt en -alweer- zonder na te denken vraag ik
    "wil je wat drinken?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hades - God van de onderwereld
    Even kijk ik naar de wereld en mijn kinderen. Artemis praat met mijn lucifer! ik slaak een harde kreet. Dit sta ik niet toe. Even roep ik wat in het oude Grieks. Ik liet alle wezens vrij waarover ik zou beschikken behalve de kraken. 'Medusa wees vrij versteen ze allemaal!' Riep ik richting medusa. Ik liet haar de onderwereld uitgaan en naar de mensenwereld keren. 'Laat wel mijn kinderen met rust.' Gromde ik naar haar. Als ze maar een haar zou krenken bij mijn kinderen zou ze hier voor eeuwig opgesloten blijven in deze hel. Ik riep al mijn wezens en liet ze naar de poort naar de mensen wereld toegaan. 'Ga verderf zaaien. Grijp die halfgoden en halfgodinnen. Vermorzel ze. Zeus zou spijt krijgen dat hij zijn dochter met mijn Lucifer liet praten. Misschien ging ik vandaag Artemis nog opzoeken. Haar er vanlangs geen. Haar het uiterlijk van dood geven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (waarom is het oppeens zo stil hier)
    Natas
    Natas keek met een glimlach naar Arya en daarna naar de bar. ´eh ik weet niet of ze dalijk gaan sluiten´ zei ze twijfelend. Ze vond het niet erg nog wat te drinken hier. Al moest ze toch echt een keer de dozen verf naar huis brengen, waarvan er misschien een nog heel was. ´Maar anders graag´ zei ze er snel achter na om niet onbeleefd te klinken. Natas hoorde achter zich de deur open gaan en iemand binnen komen. Ze keek er verder niet naar om dat ze er niets van verwachte.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 16:40 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    [Vond ik dus ook. Wie komt er binnen? medusa ? XD]
    Sarina
    Ik keek in de lucht. Allemaal vogels, nou zo leek het, vlogen ik cirkels over Athene. Een vleermuis achtig wezen zoefde naar beneden en greep me vast. Ik slaakte een gil. Er was niemand. Ik keek naar de bar. Daar waren vast wel mensen. Ik probeerde erheen te rennen maar elk wezen pakte me vast. Ik worstelde tegen de wezens en tanen sprongen in mijn ogen. Was dit mijn einde? Ik gilde zo hard als ik kon zodathet in het café te horen was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucifer

    Lucifer glimlachte, en blikte een aantal keer naar Artemis. 'Waarom help je me eigenlijk?'. Er schoten allemaal gedachten door zijn hoofd. Van verraad tot gewone hulp, Lucifer kon er niet bijkomen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Arlené Emily McMahon

    "Hallo" zeg ik en begin verlegen met mijn vingers te spelen.
    Een hoofd met warrige bruine komt het café binnen gelopen al snel zie ik dat het James is.
    "James" zeg ik en geef mijn broertje een knuffel.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hades - God
    Ik gromde Artemis ging maar niet weg. Ik ging ook door de kier en zocht naar Lucifer. Ik keek naar beneden naar Athene. Er werden aan mensen getrokken door mijn wezens. Plekken met bloed waren bezaaid. Ik grijnsde. Zeus zal mijn toorn voelen. Ik zocht even en zag een zwart puntje en een witte. Daar zaten ze. Ik vloog er zo snel mogelijk heen. Ik kwam bij hen in de kamer. 'Hallo Lucifer.' Zei ik kalm maar kil tegelijk. Ik keek meteen naar Artemis. Hoe durf jij met hem te praten. Het verdrag was getekend met jou vader. Hoe durft gij hem te spreken. Je vertrekt nu of je weet wat er zal gebeuren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Vond ik dus ook. Wie komt er binnen? medusa ? XD]


    (yep, dat is wel de bedoeling XD)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    (...)

    (yep, dat is wel de bedoeling XD)
    [ij mag medusa besturen he ze s een onderdaan van Hades en ik bestuur haar dus niet. O ja Sarina ilt je hoort haar te horen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Natas
    Oppeens hoorde Natas ergens in de verte een gil. Verbaast keek ze om naar de deur als of ze kon zien wie schreeuwde. Maar inplaats van een meisje gillend te zien zag ze een vrouw met heel raar haar. Het leek haast te bewegen als slangen. ´Slangen´ mompelde ze. Het duurde niet lang voordat ze door had. Na alles wat er vandaag gebeurt was. Snel dook ze onder de tafel en wenkte naar Arya dat ze dat ook moest doen. ´Kijk niet om´ zei ze zo zachtjes mogelijk. Ze wist als je een medusa aan keek je versteend raakte en dat wou ze zelf niet. Helaas had ze zelf nu een te groot probleem om verder naar de gil te zoeken. Maar ze besloot daarna misschien nog te kijken als ze dit overleefde.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!