• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    Ik vind het echt heel mooi als iemand zoiets doet en ik kan het echt niet begrijpen dat sommige mensen hier zo rationeel tegen aankijken. Van, 'ja het is de realiteit en blablabla,' nou, stap dan maar eens uit je realiteit, dit soort reacties kunnen écht niet. Sorry hoor...

    Minsa schreef:
    Ik vind het echt heel mooi als iemand zoiets doet en ik kan het echt niet begrijpen dat sommige mensen hier zo rationeel tegen aankijken. Van, 'ja het is de realiteit en blablabla,' nou, stap dan maar eens uit je realiteit, dit soort reacties kunnen écht niet. Sorry hoor...


    Mee eens. Om sommige hersenloze reacties lig ik gewoon dubbel. Tja ik respecteer je mening, maar sommige dingen slaan nergens op.

    Ken dat meisje niet, maar respect voor hoe zei gestorven is. Zoiets gebeurd alleen in je ergste nachtmerrie.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kom op, ze bedoelt dit alleen maar goed, ze toont gewoon aan, dat ze erg veel respect heeft voor iemand die zoiets voor Milly doet.

    On: Ik vind het echt super mooi lied, en echt heel lief van ze dat dit hebben gezongen, ik zelf zou dat nooit kunnen..

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 21:52 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Starkiller schreef:
    Fijn voor haar, maar was dat nu zó belangrijk? Mensen gaan nou eenmaal dood.

    Omg, ik wil jou nog weleens horen praten wanneer jou beste vriendin gewurgd in de tuin van haar buurman gevonden wordt.


    ars moriendi

    Kijk, er zijn toch nog een paar mensen die wat meer verstandigheid tonen dan anderen. [:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het vooral een heel erg mooi en lief gebaar, en daar gaat het om.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Genius schreef:
    (...)
    Thanks hehe *O*

    Haha, no problem. (nerd)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, ik vind de topics van Hale altijd raar, maar deze reacties gaan me te ver. Veel te ver.
    Ik kan niet bepaald zingen, maar ik zou het doen als ik het kon. Ooit the Hunger Games gelezen, lieve, harteloze schatjes?
    Daar zingt Katniss ook voor Rue. Dat is ontroerend, en ik zou jullie wel willen zien als jullie beste vriend(in) dood zou gaan!

    Pfft, harteloze mensen hier.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Frigga schreef:
    (...)
    Hij moet normaal doen, zo iets zeg je niet. En ik ben nog heel net gebleven.
    Hij weet niet waar hij het over heeft, anders zou hij dat niet zeggen. Dus hij moet er ook niet over praten.

    Mijn opa is gestorven aan kanker, dus ik weet waar je het over hebt. Hij heeft heel mooi nog afscheid van ons kunnen nemen en dat meisje Millie niet. Dat maakt het verschil.

    OT: Ik vind het heel knap van dat meisje dat ze zoiets kan, en ook heel lief.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Templesmith schreef:
    Hmm, ik vind de topics van Hale altijd raar, maar deze reacties gaan me te ver. Veel te ver.
    Ik kan niet bepaald zingen, maar ik zou het doen als ik het kon. Ooit the Hunger Games gelezen, lieve, harteloze schatjes?
    Daar zingt Katniss ook voor Rue. Dat is ontroerend, en ik zou jullie wel willen zien als jullie beste vriend(in) dood zou gaan!

    Pfft, harteloze mensen hier.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Stel nou dat ik dit topic had geopend? Dan hadden mensen heel anders gereageerd. Ik heb hier ook respect voor, om eerlijk te zijn, en dat heeft niks met Hale te maken. Milly Boele is bruut vermoord door haar buurman alvorens verkracht te zijn en zo iemand verdient een waardig afscheid wat deze mensen laten zien door te zingen. Klaar. Punt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hoe kan het zijn dat mensen zelfs in dit topic dom gaan doen.

    Ik heb er respect voor. Kanker en vermoord worden zijn 2 compleet andere dingen. Maar goed ik heb er respect voor en dat mensen zo doen is een beetje kansloos.


    Some angels have no wings.

    Hale schreef:
    Hoe kan het zijn dat mensen zelfs in dit topic dom gaan doen.

    Omdat ze blijkbaar geen respect kunnen tonen.
    1 woord; Harteloos.

    Omdat ze blijkbaar geen respect kunnen tonen.
    1 woord; Harteloos. .



    Deze keer ben ik het er eecht mee eens.


    Some angels have no wings.