• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Hey Cutie." Antwoorde ik en sloeg mijn arm rond haar middel. "Klaar voor balet?" Zei ik terwijl we naar binnen liepen.

    Marylinn Savarin

    'Jup, jij? Klaar voor een maillot?' grijnzend keek ik hem aan, ervan uitgaand dat hij zijn rooster niet tot in de details had gelezen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Maillot? Voor zover ik weet mag je in eigen kleding." Ik grijnsde naar haar. "Al wil ik je best in zo'n ballerina uniform zien. Ik deed onze wenkbrauw wiebel naar haar en ik sloot de deur achter ons.

    Marylinn Savarin

    'damn, je had het dus door.' Ik strekte mijn ledematen een keertje en ging niet verder in op zijn opmerking, alhoewel. 'Lieve, lieve,Liam, dat...zal alleen in jouw dromen gebeuren.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Hmm dan denk ik dat ik vanavond maar eens vroeg naar bed ga lieve lieve Marylinn." We gingen op de grond zitten en keken hoe onze docent de kamer in kwam en voor ons kwam te staan.

    [Ik moet ervandoor, tot morgen <3]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [tot morgen!]

    Marylinn Savarin

    'Hmm...wie weet wat je dan wel niet mist?' Ik maakte lachend een korte wenbrauwwiebel voor ik mijn aandacht verplaatste naar de vrouw voor ons. Haar donkerbruine haren waren strak naar achteren gedaan in een hard uitziende knot. 'Goed klas, naar de barre.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ik wil wel bij jou blijven hoor zo laat." 'Goed klas, naar de barre.' Ik keek op. Iedereen was opgestaan en liep naar de barre die tegen de stiegel aan stond. "Voor jullie partners kiezen voor de volgende dans wil ik jullie eerst zien, of jullie wel geschikt zijn voor mijn les." Ik mocht haar nu al niet..

    Marylinn Savarin

    Grijnzend ging ik vlak achter Liam aan de barre staan, direct klaar in de eerste positie. Die paar jaar ballet opleiding waren tenminste nog ergens goed voor dacht ik grimmig in mezelf. Gelukkig kreeg ik net zoals een paar anderen een goedkeurend knikje voor ze doorliep. Opgelucht glipte ik voor Liam en keek hem vragend aan.

    [Ik ga even douchen. :Y)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ze bleef voor me staan zoals ze bij elke jongen deed en zei wat over ze. "Lang, sterk, soepel?" Zei ze over mij en knikte dat ik mee mocht doen. Het verbaasde me dat er veel jongens werden weg gestuurt. Ik ging naast Linn staan en pakte haar hand.

    [Ik zal ik je wachten (A)]

    [Ugh, heb ik nog altijd niet kunnen douchen. Nog erger of het is hier een hotel, er lopen voortdurend mensen binnen en buiten. --.]

    Marylinn Savarin

    Ik stond een beetje op mijn tenen zodat ik wat langer leek naast hem en keek toe hoe de vrouw haar ronde afwerkte. 'Alors, partez mes filles.' Goddamnit, als die de hele tijd in het Frans ging praten zou het snel gedaan zijn met deze les. 'He hoorde je dat? Ze noemde je een meisje.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Hoezo dat? Ik zou helemaal gek worden xS]

    Liam Oliver Pryst
    'He hoorde je dat? Ze noemde je een meisje.' Ik haalde mijn schouders op. "Moet ze doen als ze dat leuk vind ik versta er toch niets van." Smaalde ik. "En trouwens hoe hoog je ook op je tenen gaat staan blijf ik nog steeds een kop groter dan jij." Ik kuste liefjes haar kruin.

    [Wordt ik ook, geen idee wat er hier scheelt. Eerst mijn opa, dan mijn moeder, dan mijn vader, dan de overburen, dan Evy, dan mensen van de scouts en dan een of andere vage vrouw van jehovah. En ik de deur maar gaan open doen. En hup, de bel gaat alweer.]

    Marylinn Savarin.

    'Oh.' ik opende mijn mond in een verontwaardigd gebaar. 'Wacht jij maar mooi af.' Ik draaide me om en keek hem nog even in zijn ogen. 'Vanmiddag samen eten?' Nog voor hij kon antwoorden verdween ik in de massa.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [ Zo irritant! Wat voor een scouts? Of is dat een hele domme vraag? (A)]

    Liam Oliver Pryst
    'Vanmiddag samen eten?' Ik kreeg de kans niet antwoord te geven want Marylinn was al ik de massa verdwenen. De jongens en de meisjes werden van elkaar gescheiden. 17 meisjes en 12 jongens. Hoe zou dit opgelost worden? Ik hoopte wel dat Linn mijn partner werd inplaats van een of ander huppelje... Ik zag Linn aan de over kant ik knipoogde naar haar. "Gardez votre capacité d'attention" De docent waarvan ik nog steeds niet wist hoe ze heten tikte me aan. Ik fronsde. "Je ne parle pas français.." Ja ik kon wel wát frans maar dit ging me te snel. Ze glimlachte toegevelijk. "Opletten graag." Zei ze en liep naar de kant van de meisjes.


    [Geeeen idee of mijn frans goed is xD]