• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Wel als je me zo kust ja." Ze greep mijn hand en we liepen naar buiten. Mijn nek en kaak waren altijd mijn zwakke plek geweest. We liepen naar de kantine om wat te gaan eten.

    Marylinn Savarin

    Ik schonk hem een klein zelfvoldaan glimlachje. 'Goed om te weten.' Ik gooide zijn rechterarm wat de lucht in en kroop er vliegensvlug onder. Grijnzend keek ik een keertje naar boven, naar zijn gezicht voor ik mijn hoofd tegen zijn de zijkant van zijn romp nestelde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik streelde met mijn duim haar hand terwijl we door liepen naar de kantine. Daar aangekomen bleek het behoorlijk druk te zijn. "Hier." Ik pakte met mijn linkerarm twee dienbalden waarna ik Linn er eentje liet afpakken. Noodgedwongen moest ik haar nu los laten.

    Marylinn Savarin

    Ik nam het dienblad aan en keek spijtig toe hoe Liam me losliet. Maar dan zag ik al het dampende eten en met een grote grijns begon ik een paar dingen op te scheppen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Trek?" Zei ik met een grijns. Ik zelf nam een grote beker koffie en een broodje gezond. We hoefde niet in de rij te staan voor de kassa want die was er niet. Het eten was gratis hier. Gelukkig maar want ik had geen zin om nog langer in de rij te moeten staan.

    Marylinn Savarin

    Ik knikte even en rook een keertje aan mijn spaghetti. Heerlijk. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij, het laatste, helemaal in de hoek. Ik nam plaats recht tegenover Liam en begon aan mijn spaghetti.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    We hadden geluk met nog een tafel. Ik nam een slok van koffie om vervolgens aan mijn broodje te beginnen. "Welke les heb jij zo?" Ik haalde ook even mijn eigen rooster uit mijn zak.

    Marylinn Savarin

    'Vrij.' Ik kon mijn dag al helemaal uit mijn hoofd en daar was ik heel dankbaar voor aangezien mijn rooster nog op mijn kamer lag. 'Jij?'


    [Sorry voor het late antwoord, mam werd nogal pissig over mijn afwezigheid aan de eettafel terwijl zij aan het eten waren --.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Ik ook!" Zei ik met een grijns. "En daarna heb ik stijldansen." Voegde ik daar aan toe. Ik was klaar met eten en dronk nu alleen nog mijn koffie.

    [geeft niet ik ken het -_- ]

    Marylinn Savarin

    'Dan kan ik dus lekker komen kijken hoe je het doet.' Ik stak mijn tong even kort naar hem uit voor ik in de lach schoot. Mijn spaghetti stond een beetje vergeten langs de kant, ik had genoeg gehad, dus nipte ik nu alleen nog wat van mijn drankje.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Heb je twee vrije uren?" Vroeg ik verbaast. "Van mij mag je komen kijken hoor alleen ben ik dan wel enorm afgeleid.." Ik had liever gehad dat ze ook stijldansen had, dan danste ik nog een keer met haar.

    Marylinn Savarin

    'Jup.' Ik wist niet zeker of ik wel moest gaan kijken, misschien moest ik maar eens naar Val bellen en waarschijnlijk ook eens naar mam. Spijtig keek ik hem aan. 'Weet je wat, ik denk dat ik je maar gewoon laat schitteren zonder afleiding. Ik heb nog wel wat te doen.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik knikte. "Is goed, zullen we dan nu van ons vrije uur gaan genieten buiten?" Ik dach dat ze wel kalar was dus pakte ik vast mijn dienblad om hem opteruimen.

    Marylinn Savarin

    Ik stond op, mijn gedachten waren bij mijn moeder en ons wel heel plotse afscheid. Afwezig nam ik het dienblad vast en begon naar de afruimband te lopen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Gaat het?" Ik kreeg niet echt antwoord. "Heb je je moeder al gesproken?" Ze keek op. Dit hoorde ze blijkbaar wel. Mijn eigen gedachten ging ook naar mijn familie en dan voornamelijk naar Sarah..