• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Wafelverkoop voor één of andere domme fuif waar ik toch niet heen ga :'D Oh het is goed hoor, je Frans]

    Marylinn Savarin

    Ik voegde me bij de andere meiden en keek samen met hem naar de jongens. Uiteindelijk deelde ze een blonde griet die ik al bij KH had gezien, in bij Liam. 'Excusez-moi madame mais je veux vous demander ou je peux danser avec Liam Pryst?' Ze knikte afwezig en stuurde me naar de andere kant. Ik schonk blondie een zelfvoldaan glimlachje voor ik naast hem ging staan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    'Excusez-moi madame mais je veux vous demander ou je peux danser avec Liam Pryst?' Ik keek haar verbaast aan. "Wat heb je tegen haar gezegt?" Fluisterde ik terwijl ze verder ging met indelen. Ik moest eerlijk zijn dat de blondine niet lelijk was, maar ik danste veel en veel liever met mijn lieve Linn.

    Marylinn Savarin

    Ik lachte even zachtjes. 'Ik vroeg of ik met jou mocht dansen.' Ik wachtte even voor ik verder ging. 'Zodat ik lekker hard op je tenen kan gaan staan.'

    [Haha, ik moet echt stoppen met Frans door deze RPG heen te gooien, allemaal de schuld van mijn Oma ><, ik ga even eten (ja nu nog) zo terug.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    'Ik vroeg of ik met jou mocht dansen.' 'Zodat ik lekker hard op je tenen kan gaan staan.' Ik schoot zachtjes in de lach. "Ja dat zal wel ja, het had natuurlijk niets te maken met het feit dat je je tot me aangetrokken voelt." Ik nam haar hand vast en verstrengelde onze vingers. "Geeft niet schat ik dans ook véél liever met jou." Ik knipoogde. "silence s'il vous plaît" De docent (zonder naam) keek ons aan maar kon er toch wel om lachen.

    [ tot zo! ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 20:07 ]

    Marylinn Savarin

    Ik schudde heftig mijn hoofd. 'Oh god nee! Hoe kom je dáár nu weeral blij.' Lachend kijk ik hem aan. 'Silence s'il vous plaît.' Ik draaide betrapt mijn hoofd en romp om naar de lerares. 'Excusez-moi madame.' Ze lachte even zachtjes en ging verder met haar uitleg.

    [Ik ga nu echt douchen :Y)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Waarom spreek jij frans?" Vroeg ik half lachend en half serieus. Er was geen tijd voor uitleg want de docent klapte in haar handen. "Ik ben, Clairisé en ik zal jullie de kunst van het ballet leren." Zei ze met een echt frans accent. "Nu jullie in groepen verdeelt zijn kunnen we beginnen met de routine." Ze deed de radio aan. "Ik dans nu eerst de vrouwlijke passen die ik de meisjes eerst zal leren. Dan als dat gelukt is dans ik samen met een van de meisjes de mannelijke routine en kunnen jullie samen oefenen."

    [ Is goed misschien tot zo? ]

    Marylinn Savarin

    Ballet les van de Franse, zoals ik ze in mijn gedachten noemde, was uitputtend en zwaar. Maar het voelde goed om uitgeput te zijn. Beter nog, het voelde fantastisch. Lachend liep ik naast Liam naar onze huizen. 'Ik ga eerst even douchen voor het eten als je dat niet erg vind.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Eigenlijk wel, maar omdat jij het bent mag het." Ik kus haar wang en loop door naar mijn kamer waar ook ik onder de douche spring. Als ik klaar ben droog ik mijn haar met een handdoek waar door het bijna helemaal overeind gaat staan. Ik kleed me aan. Een gemakkelijke Jeans, met een hemd en een geruite blouse die ik half open laat.

    Marylinn Savarin

    Ik grinnik even zacht en loop dan hoofdschuddend naar mijn kamer. Mijn hoofd ziet er moe en best wel bleek uit. Ik douche zo snel mogelijk zodat ik weer bij Liam kan zijn. Ondanks mijn haast föhn ik toch mijn haar en breng wat make up aan. Het is heel wat warmer geworden buiten en ik trek een luchtig wit zomerjurkje aan. Het is niet zo heel lang maar dat stoort me niet. De lichtblauwe bloemen passen mooi bij mijn donkerblauw paar hoge hakken. 'Hij langer dan mij, niet voor lang meer.' mompel ik grijnzend in mezelf.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    als ik klaar ben met omkleden loop ik de deur uit riching Linn haar kamer. het is lekker warm buiten en ik zie dat ik niet de ennige ben die daar van komt genieten. ik klop twee jeer op de deur tot linn open doet. ik kan een grijns niet onder drukken als ik haar in der korte zomerjurkje zie. "staat je goed." zeg ik met een glimlach.

    Marylinn Savarin

    'Dankje, dat klein zijn gaat jou ook best goed af hoor.' Ik kon het niet laten om mijn ogen over zijn borstkas te laten glijden. Hij was zo knap.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 11:20 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Je weet toch wel dat ik nog steeds langer ben dan jij." Ik zetten een stap naar voren. Ze kon me net niet recht in de ogen kijken maar het was al een groot verschil. "Zo klein ben ik niet." Ik kuste haar lippen. Ze was zo knap.

    Marylinn Savarin

    Met een beteuterd gezichtje keek ik hem aan. 'Kunnen we niet doen alsof dan?' Ik bleef hem lief aankijken terwijl ik zacht een kus in zijn nek duwde en dan zo via zijn kaaklijn naar boven ging.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ze drukte zacht een kus in mijn nek en dan zo via mijn kaaklijn naar boven. Ik hield even mijn adem in. "Omdat jij het bent." Zei ik en grijnsde. Ik zakte iets door mijn benen en tilde haar toen op. Ik moest nu omhoog kijken om haar lachende gezicht te kunnen zien.

    Marylinn Savarin

    'Ik krijg echt alles van je gedaan he?' Ik sprong terug op de grond, waar ik verbazingwekkend soepel wist te landen, en greep zijn hand. Het liep ondertussen al tegen etenstijd en ik moest toegeven dat ik best wel honger had.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.