• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn Savarin

    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee.' Hij deed zijn mond open om iets te zeggen maar ik stak mijn hand op. 'Ik wil er niet over praten.' Ik zette mijn dienblad op de band en draaide me om.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik knikte begrijpend. "Waar wil je heen?" Vroeg ik toen we buiten stonden. Het was drukker geworden buiten. Er lagen mensen in het gras, zaten op bankjes of rende elkaar achterna met een waterbalon.

    Marylinn Savarin

    Ik grijnsde als ik een rode waterballon aan mijn voeten zag liggen, hij was nog volledig gevuld. Met een ruk wees ik naar links, ervan uitgaand dat hij zou kijken, wat hij ook deed. Hard lachend gooide ik de ballon tegen de zijkant van zijn hoofd aan. Hij spatte uit volledig uit mekaar waardoor Liam helemaal nat werd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Oh zeg me dat je dat niet deed." Zeg met een grijns. Ik schud als een hond een paar keer met mijn hoofd. Rustig trek ik mijn blouse uit waar ik een wit t-shirt onderaan heb met korte mouwen. Ik leg mijn blouse op het bankje en loop door naar de tuinslang die ik met een lach op Marylinn richt.

    Marylinn Savarin

    Met grote ogen schop ik mijn schoenen uit en zet het op een lopen. Lachend liep ik zo ver mogelijk bij de waterstraal voorbij. 'He jij daar!' Een klein meisje dat ook een tuinslang vast had keek me vragend aan. 'Richt eens op hem wil je?' Ze keek om naar Liam en grijnsde breed. 'Komt voor elkaar.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik krijg de water straal vol op mijn borstkas waardoor mijn shirt nu half doorschijnend is. "Zeg waarom richt je niet op dat leuke meisje in dat jurkje daar." Ik wees naar Linn terwijl ik zelf nu ook mijn tuinslang op haar richten. Dit keer zou ik haar echt raken.

    Marylinn Savarin

    Ik begon echt spijt te krijgen van mijn paarse ondergoed als twee waterstralen me vol raakten. 'Jongens! Dat is echt niet eerlijk!' gillend dook ik weg achter een boom.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik liet de tuinslang los en rende naar haar toe. "Spijt?" Zei ik lachend. Ik trok haar tegen mijn doorweekte shirt aan waardoor haar jurkje nog natter werd dan het al was. Plots werden we beide geraakt door het meisje met de tuinslang.

    Marylinn Savarin

    Ik kuste hem even zacht voor ik begon te grijnzen en Liam van achter de boom vandaan duwde terwijl ik naar de andere tuinslang rende. 'Jouw beurt Liam!' Met die woorden richtten zowel ik als het meisje onze tuinslang op hem.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Dat kun je niet menen," Zei ik en glimlachte. "Oke oke." Ik hield mijn handen in de lucht als een vredes gebaar maar het lijkt niet te helpen. Mijn shirt plakt aan mijn rug en borst en ook mijn broek moet eraan geloven. Een van de twee richt de slang omhoog waardoor het regend en ook mijn haar duipt van het water.

    Marylinn Savarin

    Ik grijns als ik zie dat Liam van kop tot teen volledig nat is maar besef dan dat ik er niet veel beter aan toe was. Gelukkig had ik mijn schoenen achtergelaten aan de andere kant van het veld. Mijn witte jurk, die onderhand volledig doorzichtig was plakte tegen mijn lichaam aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Staat je goed." Zeg ik lachend terwijl ik mijn ogen over Linn haar lichaam laat glijden. "Paars is ineens mijn lievelingskleur." Voeg ik daar nog aan toe. Ik loop naar haar toe en omhels haar. We waren toch al helemaal nat dus dit kon prima.

    Marylinn Savarin

    Blozend wendde ik mijn gezicht af. Al snel voelde ik zijn armen om me heen en opeens was het niet enkel de zon die me verwarmde. 'Ik denk dat ik me maar eens ga afdrogen, en iets anders ga aantrekken.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik pakte mijn blouse. "Hier." Ik deed hem bij haar aan, hij bedekte haar ondergoed. "Niet iedereen hoeft jou zo te zien." Glimlachte ik. "Ik loop wel even met je mee." Ik pakte haar schoenen van de grond.

    Marylinn Savarin

    'Jaloers of schuldig?' Ik keek hem speels aan voor ik zijn hand vastnam en we samen naar mijn kamer begonnen te stappen. Snel zwaaide ik nog een keer naar het meisje.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.