• Topic 1

    Het verhaal
    De grote vakantie is begonnen, je bent net thuis gekomen en zet je tas in de hal.
    Plotseling zie je een briefjes op de mat liggen, je pakt het op en neemt het mee naar je kamer.
    In je kamer lees je het briefje: "Je bent uitgekozen om naar Danskamp te komen."
    Je mond zakt open, je leest snel verder en typt het adres in op Google.
    Wanneer je het adres heb gevonden pak je je spullen, zegt gedag tegen je moeder en neemt de bus naar Danskamp. De rest van het verhaal bepaal JIJ.

    Regels:
    - Geen ruzie (Alleen als het in het verhaal moet).
    - Geen seksuele teksten ('Ze gaan samen naar bed' mag wel, uitgebreid schrijven niet).
    - Betrek iedereen tot het verhaal.
    - Maximaal 2 personage's per user.
    - Respecteer elkaar en wees sportief.

    rollen.


    Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 1:07 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik grijns. "Beide." Zeg ik en kus zachtjes haar wang. "Ik heb er geen problemen je zo te zien hoor. Knipoog ik. "Het staat je prachtig dus ja.." We lopen naar haar kamer.

    Marylinn Savarin

    Ik draaide met mijn ogen en zuchtte demonstratief. 'Jongens.'
    'Nou moet ik weer gaan douchen door jouw schuld.' Lachend opende ik de deur van het witte gebouw en liet Liam voorgaan naar binnen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik grijnsde. "Ja, en toch hou je van ons." Ik loop voor haar uit naar de kamer die ik voor haar open doe. "Ik moet ook dankzij jou douche hoor, en jij begon met die waterbalon weet je nog?"

    Marylinn Savarin

    'En dan? Jij haalde uit waterslang uit, ik bedoel maar. Het verschil tussen een waterballon en een tuinslang is best groot!' Ik grijnsde even speels. 'Tja, er is maar één douche.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Daar heb je gelijk in, ik had inderdaad niet de tuinslang moeten pakken." Ik doe de deur achter ons dicht. We waren al redelijk opgedroogt. "Flauw hoor maar één douche."

    Marylinn Savarin

    Ik trek de jurk over mijn hoofd en leg ze open over een stoel. Het maakte nu toch niet meer zoveel uit. In alleen mijn ondergoed liet ik me op mijn bed zakken. 'Douche jij maar eerst, jij moet zo nog dansen. Ik niet.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik lach. "Wat lief nou." Zeg ik en kus haar nog snel op haar lippen. Ik gooi mijn shirt naar haar toe en verdwijn in de badkamer om te gaan douche. Als ik klaar ben droog ik me af en loop in mijn onderbroek naar haar toe. "Mijn jeans is gewon nog steeds nat." Zeg ik met een pruilmondje.

    Marylinn Savarin

    Ik ving het shirt behendig op en legde het naast mijn jurk open op een andre stoel. In alleen zijn onderbroek komt hij de badkamer uit en lachend gooi ik hem een korte joggingbroek van mijn broer toe. 'Neem deze maar, wel teruggeven he?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Tuurlijk zeg ik en leg mijn broek op de reling buiten in de zon. Over een paar minuten zal hij wel droog zijn. Mijn shirt was niet meer nat en die trok ik gewoon aan. "En krijg ik mijn blouse wel van je terug of hou je hem?" Ik grijnse.

    Marylinn Savarin

    Ik draaide me om zodat ik over de blouse heen kwam te liggen. 'Nee, die hou ik gewoon lekker.' Ik begroef mijn gezicht demonstratief in de mouw ervan en keek maar één keer over het randje om naar hem te grijnzen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ze grijnst waardoor ik in de lach schiet. "Dan verplicht ik je wel om hem echt te dragen." Ik loop naar haar toe en leun over haar heen om haar te kussen.

    Marylinn Savarin

    Ik kan er niet aan doen maar trek hem dichter tegen me aan door mijn armen om hem heen te slaan en mijn greep steeds te verstrakken. 'Hmm, volgens mij heb je liever dat ik andere dingen draag hoor.' Pas iets later besef ik hoe fout die zin geklonken had.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik leun dichter naar haar toe. "Eerlijk gezegt wel ja." En ja hoor weer die wenkbrauw wiebel. Ik kus haar lippen, wang kaak en nek. Ze is te leuk..

    Marylinn Savarin

    Lachend duwde ik hem een eindje weg. 'Het is zo tijd voor je les lieverd. Zou je niet eens gaan?' Ik ging wat rechter op zitten en keek hem aan met mijn hoofd schuin. Mijn lippen hingen een klein beetje open en ik likte er even met mijn tong over om ze wat vochtig te maken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    "Eigenlijk wel." Fluisterde ik. "Maar ik vind dit leuker." Nog een keer drukte ik zachtjes mijn lippen op die van haar. Gewoon omdat het zo goed voelde en ze geen idee had hoe opwindend ze er zo uitzag.