• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Carlisle
    Met een half oog bleef ik Bella in de gaten houden terwijl ik zo kon ik kon en durfde terug rende naar Villa Cullen.
    De reis was niet heel lang, maar leek veel langer te duren dan net, nu ik Bella in mijn armen had.
    Maar uiteindelijk kwam het grote, witte huis in zicht en zag Esmé al helemaal bezorgd in de deuropening staan en een geschrokken kreetje slaken bij het zien van Bella.
    Ik had geen tijd om iets uit te leggen, liep langs Esmé naar binnen en legde Bella neer op de grote eettafel die we voor onszelf nooit gebruikten.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    bella
    Ik hoorde Esmé maar hield mijn ogen dicht. Ik voelde een harde ondergrond maar het boeide me allemaal niks meer. 'Is hij dood' vroeg ik zacht en schor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [esmé is online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    "Wie, Bella?" vroeg ik niet begrijpend. Over wie had ze het?
    Ik probeerde mijn bezorgde vadergevoelens even opzij te zetten en over te schakelen naar het dokter zijn, maar dat was toch moeilijker dan gedacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ben d'r weer mag ik samenvatting?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bela
    Ik slikte om het droge gevoel weg te krijgen. 'Hij Zij' kreeg ik eruit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Carlisle en Esmé zijn terug, Bella ligt zwaargewond op de eettafel en Esmé is er ook. That's all I know]

    Carlisle
    Ik begreep het nog niet. "Over wie heb je het?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bella
    IK ging in mijn gedachte op. HOe alles gebeurd was.'De vampier' zei ik angstig. Ineens was ik terug bij het beekje hoe het gebeurde. Dit keer zonder een carlisle.Nee niet doen' schreeuwde ik bang uit,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Ik schrok me wild toen Bella ineens doodsbang begon te gillen.
    "Bells, Bells, rustig maar, ik ben het maar, alles komt goed," suste ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    BElla
    Heel zacht als een soort gezxoen hoorde ik een bekende stem. Mijn ogen sperde wagen wijd open. Ik begon te woelen. 'Laat me gaan' siste ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carlisle
    Had ze het tegen mij? Ik had Bella nog nooit zo tegen mij, of enig ander iemand van de familie, horen praten.
    "Bella? Ik ben het, Carlisle. Ik help je..."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Esmé
    Ik had net onze koffers uitgepakt en liep naar beneden waar ik Carlisle bij Bella zag. Ik rende er heen. 'Laat me gaan.' Sisde ze. Ik keek haar aan. 'Ristig Bella wat is er gebeurt. Vertel et je moeder maar.' Zei ik zacht. Ik keek even Naar Carlisle met een Wat is er gebeurt blik.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [brb ff iets oplossen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [sory dat het duurde maar ik heb problems on school dus dat ging ff voor.]
    bella
    Ik begon gejaagd te ademen toen ik weer een oud beeld zag van toen ik het gevochten had. Steeds gejaagder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Esmé
    Ze hapte gejaagd naar lucht. 'Bella doe rustig...' Zei ik zachtjes terwijl ik haar op haar hoofd aaide. 'Vertel me maar wat er gebeurt is. Zeg het gerust. Je kunt me vertrouwen n ik zal niet boos worden.' Zei ik zachtjes terwijl ik haar kalmeerde. Haar ademhaling werd langzamer en ze keek naar boven alsof e spoken zag.


    I'm finally back, Finally after a Year break