• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Madeline
    Ze wilde protesteren maar de warmte en zijn sterke armen om haar lichaam susten dat idee, en wiegden haar langzaam heen en weer. Ze legde haar hoofd op zijn borst, en gluurde door haar wimpers naar zijn gezicht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik genoot van het gevoel dat ik had. Haar lichaam zo dicht tegen dat van mij maakte me warm van binnen. Ik zag mijn huis al aankomen. Ik zette haar zachtjes op de grond. "Kom maar binnen." We liepen naar de woonkamer. "Je kunt je ouders bellen dan pak ik mijn sleutels. Ik liep naar het bureautje waar mijn sleutels lagen.

    Madeline
    Ze slikte ongemakkelijk. ‘I-ik heb geen ouders,’ Prevelde ze met een brok in haar keel, en wende haar blik af. Het was pijnlijk daar opnieuw aan te worden herinnerd. Ze had geen ouders of mensen die voor haar zorgen. Ze was alleen, al haar halve leven en opnieuw werd ze op de feiten gedrukt. Vervloekte wereld.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik draaide me om met de sleutels. "Zijn ze niet thuis?" Vroeg ik niet begrijpend. Ik liep snel naar haar toe want het leek of ze zo weer zou omvallen.

    Madeline
    ‘Ze zijn samen met mijn zussen overleden toen ik drie was,’ Prevelde ze met een broze glimlach, en slikte. Ze kon het hem niet kwalijk nemen. Zoiets raad je niet, en kan je gewoonweg niet weten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik was even stil. "Het I-ik Sorry!" Breng ik uit en omhels haar. "Dus je woont helemaal alleen in dat grote huis?" Ik vond het vreselijk dat ze daar zo alleen zat. Ik tilde haar weer op en liet nu naar mijn auto.

    Madeline
    Ze zuchtte. ‘Geeft niet. Zoiets kun je onmogelijk raden,’ Probeerde ze zacht, en beet op haar onderlip, waarna ze lichtjes knikte. ‘Ach, ik heb een hond. Telt dat ook?’ Glimlachte ze flauw.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik opende de deur en liet haar instappen. "Nee alleen als je hond kan praten," Zei ik lachend. "Hou je van honden?" Vroeg ik toen ik in de auto zat en die starten.

    [seth anders kom je naar de cullens voor carlisle ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Madeline
    Ze knikte, en glimlachte. ‘Van die geweldig grote beesten, die je gezelschap houden, en niet klagen.’Grinnikte ze hoofdschuddend. Het idee om met de gordel haar zij nog meer te pijnigen, liet ze al snel linksliggen, en bleef ze dus een beetje naar Seth kijken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Seth
    Ik knikte. "Hier in de bossen lopen ook gigantische wolfen rond." Vertelde ik haar. Ik hield mijn blik op de weg. "Maar ik zou ze maar niet gaan zoeken als ik jou was." Voegde ik daaraan toe.

    Madeline
    ‘Weet ik,’ glimlachte ze flauw. ‘De buren vertelden me dat maar al te graag,’ Grinnikte ze bij de gedachte. ‘Toch zou ik ze wel eens willen zien. Misschien is er nog eentje eenzaam genoeg om me dan gezelschap te houden.’ Gaapte ze met een glimlach.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [eey seth en madeline kan ik ergens inspringen of niet. wil jij anders sofie ook jake doen want dan heb ik ook iets te doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Seth
    Ik glimlachte. "Vast wel als je naar de maan huilt komt ie misschien." Ik draaide de dweg op en wachte toen voor het stop licht. "Hoe gaat het verder met je?"

    Jake
    Ik liep buiten ik miste Nessie en ik besloot naar de cullens te gaan.

    [zogoed?]

    [ja alleen kan ik nu nog niet echt iets doen. ik zit in de keuken en zit nu te snikken en Esmé is er ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan