• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:
    Renesmee = MorningGlory
    Claire = Leave
    Alice = PurpleSea
    Jane = Fayan <--- Inactief, afwezig, maakt niet uit.
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = PurpleSea
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi = Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Maggie = Spaarkoe
    Rebecca = xRisingStarx

    Carlisle = Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil = MorningGlory
    Emmett = xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope.
    Leave - Elena.
    Leave - Avery.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte - Amy & Jason.


    Iedereen in de RPG leeft.


    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bella
    IK voelde een koude arm op mijn hoofd. ' Nee alsjeblieft niet doen' smeekte ik bang. Weer was het de vampier met CLaudia die me weer in stukjes verscheurde. Ik gilde weer van pijn.

    [ze ziet spoken, er hangt een spiegel]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Esmé
    Ik keek in haar ogen. Ze waren zo dof. Alsof haar leven eruit was gezogen. Ik weet het ze was dood ik was ook dood, maar ze keek zo... Zo afwezig. Ik schudde haar heen en weer. 'Bella Astjeblieft antwoord.' Zei ik smekend. Ze begon te gillen en ik liet haar los. Ze leek wel bezeten. Ik knuffelde haar zachtjes en wreef over haar haar. 'Astjeblieft wat gebeurt er met je?'


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bella
    Ik hoorde iemand zacht praten en ik stopte met gillen. Mijn ogen keken nog steeds in een verre gedachten en ik voelde dat ik omhelsd werd. Wie was dit. Ik probeerde een onderscheid te maken in gedachtes en echtheid.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Esmé
    Ze stopte met gillen en knipperde met haar ogen. Wat was er met onze Bella gebeurt? Wie had haar dit aangedaan. Wieden ook diegene zou boeten. En de brandstapel zien als het moest. Tenzij het iemand was waar we bevriend mee waren die zou beoordeeld worden door ons.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bella
    Eindelijk kreeg ik mezelf tot rust. Hoe zou ik te weten moeten komen wat echt en nep was. De vorige keer had iki het goed kunnen voelen en horen. Nu niet dat vielt erg tegen. Waarom ik waarom. Ik wist dati k slechte dingen gedaan had maarjas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Madeline
    Ze sloot de deur van de kleedkamer achter zich, en glimlachte broos naar Seth. ‘Ik red mezelf, echt waar.’ Pevelende ze zacht. Ze wilde niet dat iemand voor haar zou zorgen, en dan weer zou verliezen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [hoi leave]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [is eddie al gelijmd?]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Seth
    Ik schudden mijn hoofd. "Ik heb het belooft dus kom." Ik dacht er niet bij na maar legde mijn arm rond haar middel. "Gaat het?" Vroeg ik nogmaals.

    [ya]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ehm bella ligt nog steeds op tafel en mist stukjes.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet niet hoe Esmé hier op moet reageren.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ehm bella ligt nu stil miss. kan ze haar aanarken en inelkaar zetten en praten dan kan ze daarop reageren]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben de hoofdstukken aan het aanpassen van mijn verhaal it isn't true. MisPattinson heeft prachtige covers gemaakt, en ik gebruik er een]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker