• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    PHENOMENIALL schreef:
    (...)

    Nee, die Serena ofzo (:
    Ze had in haar beschrijving bij 'Rollen' staan dat ze op Megan Fox leek


    Haha, okéee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    - Dedrick Mecvin Geneva -
    Verschrikt kijk ik naar de hand die ze op mijn arm legt, mijn arm. Ik trek hem weg en slik. 'S-slachter...' Ik sta op en word gelijk overvallen door duizeligheid. Ik leun tegen één van de boekenkasten en voordat ik het weet schuift die opzij en zie ik een hele andere kamer waarin een grote kroonluchter hangt. Mijn adem stokt in mijn keel en ik verslik me. Wat is dat? de vragen die op me afgevuurd worden hoor ik niet eens meer.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:39 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    PHENOMENIALL schreef:
    Lucas Reynold Jenson
    De andere mensen zijn inmiddels via een andere deur in een andere kamer belandt. Terwijl Megan Fox even wordt afgeleid door geluid uit de andere kamer, probeer ik op handen en voeten zo snel mogelijk naar de andere kamer te vluchten.
    [O je hebt het over Sarina. Waar ben jij dan wij zijn op de eerste verdieping niet meer op de begande grond in de hal..]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ben ik weer :'].
    Iemand die Cymbeline nodig heeft? ^^


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abigale
    Snel wurm ik me samen met Liam de kamer binnen en schudt mijn hoofd naar Arya. "Niet dat ik weet," Fluister ik en kijk de jongen aan. Hij is lijkbleek.
    "Is hij gewond, ziek? Mijn moeder is verpleegster, ik heb het één en ander geleerd." Leg ik uit en doe een stap richting de jongen. Omdat ik Liam zowaar zie als iemand die ik kan vertrouwen steek ik het lemmet van mijn mes in zijn hand en loop op de jongen af om hem neer te zetten en kijk vol verbazing naar de boekenkast.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Josey

    'Arya!?' roep ik, mijn geduld begon op te raken. Ze waren nu al even in de kamer en ik wilde weten of alles goed was daar binnen. 'Wie is daar?!' roep ik daarna en loop richting de deur, in afwachting van haar antwoord.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lucas Reynold Jenson
    "Ik weet het niet." Ik keek omhoog en begon spontaan te huilen.
    "Ik weet het echt niet!" Megan Fox pakte me bij de kraag en sleurde me mee naar de andere kamer, gevuld met nog een andere jongen. Ze sleurde me mee naar de hoek en gebaarde richting het roodharige meisje dat ze me in de gaten moest houden. Bijna fluisterend vroeg die aan mij:
    "Ben je bang?" En ik kon alleen maar knikken, op de een of andere manier deed ze me denken aan Pocahontas. Maar dan een roodharige Pocahontas.


    Not all those who wander are lost.

    HurtedHeart schreef:
    (...) [O je hebt het over Sarina. Waar ben jij dan wij zijn op de eerste verdieping niet meer op de begande grond in de hal..]


    Ja ik ook (:
    Ik ben allang niet meer in de hal.


    Not all those who wander are lost.

    Leave schreef:
    Ben ik weer :'].
    Iemand die Cymbeline nodig heeft? ^^

    damian heeft op het moment niks te doen, dus waarom niet

    Arya
    Hij trekt zijn arm weg en valt achterover. De boekenkast die steun moest bieden schuift opzij en onthult een nieuwe kamer. Gezien de jongen gewoon blijft liggen stap ik over hem heen en ga de kamer in. Ik kijk even rond en plots zie ik een stukje stof aan een uitstekende nagel hangen. Het is nog soepel en de kleuren zijn nog levendig.
    "Jongens!" roep ik naar de rest "er is hier nog iemand!"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [phenomeniah waarom bestuur je mijn personage dat mag volgens mij niet. Ik ben niet bij jou ik sleur je niet mee dus dat is nooitgebeurt. Ik laat je niet mijn personage besturen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Laat Damian anders een kamer inlopen waar Cee toevallig zit ^^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cockney schreef:
    Arya
    Hij trekt zijn arm weg en valt achterover. De boekenkast die steun moest bieden schuift opzij en onthult een nieuwe kamer. Gezien de jongen gewoon blijft liggen stap ik over hem heen en ga de kamer in. Ik kijk even rond en plots zie ik een stukje stof aan een uitstekende nagel hangen. Het is nog soepel en de kleuren zijn nog levendig.
    "Jongens!" roep ik naar de rest "er is hier nog iemand!"


    Over wie heb jij het hier over?


    Not all those who wander are lost.

    [oke, noem me even dom, maar ik begin nou zelf ook een beetje de draad kwijt te raken.. Josey staat nog steeds te wachten op de gang nadat Arya -en wie nog meer?- de kamer zijn binnen gegaan waar GoogleIt's personage is..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    HurtedHeart schreef:
    [phenomeniah waarom bestuur je mijn personage dat mag volgens mij niet. Ik ben niet bij jou ik sleur je niet mee dus dat is nooitgebeurt. Ik laat je niet mijn personage besturen.]


    Jij was toch bij die mensen van Arya enzo? Want daar was ik namelijk ook en toen in die kamer (:
    Maar het spijt me als ik iets heb gedaan wat jouw karakter heeft beïnvloed.


    Not all those who wander are lost.