• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cinna schreef:
    (...)

    [Goed ideee, (:]

    [Damian is bij Cee dus aan de andere kant van de overloop.]

    Abigale
    Ik wendt mijn blik tot Arya en pak mijn mes terug uit Liam zijn handen.
    "Hoe bedoel je?" Vraag ik en haal mijn hand door mijn bruin gekrulde haren. Ik kijk de kamer rond en gaap vermoeid, ik vraag me af hoelang we hier nu al eigenlijk zijn en slaak een zucht.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cymbeline
    Ze zit op een bankje in de kamer. En de jongen moest eens weten. Het was háár slaapkamer. Ze zucht verveelt. ‘Iedereen kibbelt alleen maar. Zo gaat dat er nou altijd aan toe in al die slash horrors,’ glimlacht ze met haar kinderlijke, toch zuivere stem, en knipte het schemerige lampje naast haar aan. ‘Zou het niet gewoon kunnen dat hier camera's hangen en dat we in een grap zijn beland? Want een erg goede horror is het niet. Gewoon een stel fucked up pubers.’ Ze glimlachte, en schudde haar hoofd nonchalant. ‘Ik ben Cymbeline, trouwens. Zeg maar Cee.’


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    - Dedrick Mecvin Geneva -
    Ik slik, het meisje voor me straalt al een wat vertrouwdere sfeer uit dan de andere. Ik kijk haar aan en knijp mijn ogen tot spleetjes. 'Ik ben Mec' Zeg ik zo zachtjes mogelijk. Ik schuif met mijn voet over de grond en haal mijn neus op.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Arya
    Ik kijk om me heen om te zien of iedereen er is. Het lijkt me veiliger om in groep verder te gaan.
    Ik geef het stukje stof aan Gale. Het is niet van iemand die hier al staat. Plots begint het me te dagen dat er iemand ontbreekt.
    "Waar is Damian?" vraag ik geschrokken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sarina Sersea Calle
    Ik loop uit de kamer en kijk in de gang. Er staat een nieuwe jongen bij de jongen die we vonden. Ik stak het nieuwe mes in mijn zak en pakte het leren pakje. 'Zal ik hem nu wel openmaken Arya?' Zei ik vragend. Ik wou weten wat erin zat. Ik bezat nu 2 messen en iets geheims. Ik was zo nieuwschierig. Het pakje was Halflang en vrij breed. Er zat lucht in en had een puntachtig einde. Al leek hè niet veel op een dolk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Abigale
    Ik neem het stuk stof aan, bekijk het en stop het dan in mijn broekzak. Niet dat het veel bijzonders is.
    "Waar is Damian?" Hoor ik Arya angstig zeggen, ik draai me direct om en zie alleen Mec en Liam staan, maar Damian is verdwenen.
    "Laten we terug naar beneden gaan, misschien dat hij daar is?" Stel ik voor, uit een wanhoopspoging.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Damian
    Het meisje in de kamer begint te praten. Aandachtig luister ik naar wat ze met haar kinderlijke toch zuivere stem verteld. Ze stelt zich voor met Cee.
    'Het zou goed kunnen dat we gewoon in een film zitten. Eerst iedereen zijn zegje laten doen, daarna moet je maar zien wie nou werkelijk wie is.' zeg ik met mijn nog steeds kille stem. 'Ik ben Damian.' Aanstalten om iets te doen heb ik nu niet.

    Sarina Sersea Calle
    Laten we naar beneden gaan' klonk Gale haar stem. Ik bekeek de trap. 'Hij is niet naar beneden gegaan. Er iels niesgeschoven en dat gekraak zou je overal horen. Volgens mij ging hij daarheen.' Zei ik bibberend terwijl ik naar de andere gang wees. Ik zag zijn voet afdruk. Al wou ik daar niet heen want elke cel n mijn lijf zei nee deed ik mijn eerste stap n


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya
    Ik leg mijn hand op Sarina's pakje en duw het dichter naar haar toe terwijl ik weer mijn hoofd schud.
    "We gaan Damian zoeken. Daarna gaan we op zoek naar eten en drinken en een slaapplaats met een slot van binnenuit. Iedereen mee eens?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Josey

    Ze glimlacht naar de jongen genaamd Mec, hij zag er jonger uit dan de meeste van ons en daardoor ook een stuk brozer. 'Blijf maar dicht bij ons, dat is het veiligste,'zei ze tegen hem en trok hem zachtjes met haar mee. Ze hoorde Arya's vraag naar damian en keek vlug door de gang heen. 'Heeft niemand hem weg zien gaan?' vroeg ze en knikte naar Gale als bevestiging op haar vraag.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:05 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cymbeline
    Ze glimlacht. ‘Damian..’ Ze zuchtte. ‘Zo heette mijn broer ook.’ Ze glimlacht flauw. ‘Ik blijf hier wel wachten totdat iedereen is gedimt. Al hoewel ze jou vast en zeker zullen gaan zoeken.’ Ze beet op haar onderlip, en prutste aan de vlecht in haar haren. Haar donkergroene ogen gleden naar de deur.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abigale
    Ik klink heftig als ik het woord slaapplaats hoor en stap als eerste naar voren. Als ik Sarina haar blik volg frons ik even met mijn wenkbrauwen.
    "Daarheen?" Vraag ik aarzelend, als ik de donkere gang zie. "Misschien dat we eerst een goede slaapplaats moeten vinden én dan pas Damian zoeken, ik denk dat hij zich heus wel redt in zijn eentje. Zijn spiermassa alleen al is het dubbele van mijn gewicht."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Damian
    'Sorry, als ik dat geweten had had ik mijn tweede naam aangenomen.' heb ik weer, zelfs met voorstellen maak ik iemand verdrietig. 'En inderdaad zullen ze me wel gaan zoeken, en dan hebben ze jou ook gevonden, dus als je nu met me mee komt zijn we in ieder geval van dat probleem af. Iedereen valt wel mee, geloof me.'

    - Dedrick Mecvin Geneva -
    Waarom zou ik mee moeten, Ik kijk naar het meisje, nouja vrouw. 'Ik blijf liever hier.' Zeg ik aarzelend. Dan knik ik vastberaden. 'Doei.' Zeg ik en draai me om.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."