• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wil iemand mij alsjeblieft een niet al te lange samenvatting geven over wat er allemaal is gebeurd en waar ik kan inspingen?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ik weet het zelf maar half, gewoon wakker worden in de gang en het over je heen laten komen. Is mij ook gelukt]

    GoogleIt schreef:
    [Wil iemand mij alsjeblieft een niet al te lange samenvatting geven over wat er allemaal is gebeurd en waar ik kan inspingen?]


    [We zijn nu dus al een tijdje in het huis, sommige hebben een pact gesloten, waaronder Gale, Arya en Josey - ik weet niet of Damian en Sarina daar nu bij zijn gekomen. We zijn op zoek naar wapens om ons te kunnen verdedigen en een sleutel om te kunnen ontsnappen. Ondertussen worden er nog een aantal met dreunende koppijn in het huis wakker. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    [We zijn nu dus al een tijdje in het huis, sommige hebben een pact gesloten, waaronder Gale, Arya en Josey - ik weet niet of Damian en Sarina daar nu bij zijn gekomen. We zijn op zoek naar wapens om ons te kunnen verdedigen en een sleutel om te kunnen ontsnappen. Ondertussen worden er nog een aantal met dreunende koppijn in het huis wakker. :)]


    [Waarvoor verdedigen? Boobytraps?]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Arya

    Wanneer Damian antwoordt kijk ik verbaasd in zijn ogen.
    "Ik heb geen oordeel over je, Damian," zeg ik met een krop in mijn keel "maar ik krijg geen hoogte van je. Wat je zegt stemt niet overeen met hoe je het zegt. Ik wil je het voordeel van de twijfel geven maar ik wil er geen spijt van krijgen. Iedereen wil hier weg. Kunnen we je vertrouwen?" vraag ik eerlijk.

    [GoogleIt: het lijkt me handig als we je boven onbewusteloos in een kamer vinden.
    Tot nu toe is iedereen wakker geworden in een huis dat bekend staat als het slachtershuis. Een moordenaar ontvoert mensen en brengt ze onder in dit huis om hen op gruwelijke wijze te vermoorden. Er worden groepen gevormd en wapens gezocht. Veel verder zijn we nog niet.]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:54 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    GoogleIt schreef:
    (...)

    [Waarvoor verdedigen? Boobytraps?]


    [Geeen ideeee, hahaha. Degene die in de hal op dit moment zijn, dat zijn volgensmij trouwens alleen Gale en Liam. (: De rest is naar boven en er zijn een aantal in de keuken.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    [Geeen ideeee, hahaha. Degene die in de hal op dit moment zijn, dat zijn volgensmij trouwens alleen Gale en Liam. (: De rest is naar boven en er zijn een aantal in de keuken.]


    Liam kan ook bij Damian zijn inplaats van bij de andere ik was er toch een tijdje niet xD

    [@Cockney Als julie dat willen doen, graag :]]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Proprius schreef:
    (...)

    Liam kan ook bij Damian zijn inplaats van bij de andere ik was er toch een tijdje niet xD


    Blader even een pagina terug, want Gale praat tegen Liam, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Damian
    'Mijn stem of gelaatsuitdrukking zegt inderdaad weinig over mijn stemming of gevoel, goed opgemerkt,' zeg ik simpel. 'En of je me kunt vertrouwen is aan jezelf. Ik wil hier weg en als ik daarvoor jullie moet helpen doe ik dat, maar dan verwacht ik ook hulp als ik het nodig heb.' Het is te merken dat mijn manier van denken en antwoord geven op vragen verschilt met de rest. Ik ga geen antwoorden geven die je van te voren verwacht. Het is juist de uitdaging om mensen je te laten vertrouwen zonder ze dat duidelijk te maken. Ik heb totaal geen kwaad van zin, maar een beetje spel mag wel.

    Cinna schreef:
    (...)

    Blader even een pagina terug, want Gale praat tegen Liam, hahaha.


    Echt? FAIL

    Cinna schreef:
    Abigale
    Ik draai mijn lichaam even om naar Arya, die al op weg naar boven is.
    "Ik kom zo," schreeuw ik en loop wat dichter op de jongen af, zijn pols ligt open en ongeduldig graai ik in mijn broekzak naar mijn zakdoek. Schoon gelukkig, anders had ik het nooit durven geven. Ik zucht even om de schade te bekijken en kijk de jongen dan even in zijn ogen aan. "Hoe kom je eraan?" vraag ik nieuwsgierig.


    Liam
    Ik kijk naar mijn pols. De wond is behoorlijk dik en ook niet erg schoon. Ik haal mijn schouders op. "Ik werd zo wakker." Antwoord ik. "Mijn naam is trouwens Liam en jouwe?"

    Abigale
    Ik glimlach en knik, terwijl ik de zakdoek goed vastknoop en Liam de trap optrek. Angstig houdt ik het mes voor mijn lichaam en kijk naar het gat in de trap.
    "Kijk uit," zeg ik hard en duidelijk, baan mezelf en weg naar boven en tref de rest daar aan. Nog even kijk ik Liam aan steek mijn hand uit.
    "Abigale, maar Gale klinkt beter."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    GoogleIt, Josey staat boven aan de trap. Als je nou even ongelofelijk veel lawaai gaat maken dan kom ik je wel halen ;)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [@JaiRy, Sure ik ga wel even gillen ^^]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."