• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [@ Phenomeniall: er zijn nog personages die nog niet online geweest zijn. Ik probeer hen er al een beetje in te betrekken]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    - Dedrick Mecvin Geneva -
    Toen één van de meisjes de aandacht had getrokken door te zeggen dat er nog iemand moest zijn. Daar maakte ik gebruik van, zachtjes sloop ik naar de deur en glipte naar buiten. Helaas kwam ik daar de volgende persoon tegen die een beetje chagrijnig voor zich uit stond te staren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    JaiRy schreef:
    [oke, noem me even dom, maar ik begin nou zelf ook een beetje de draad kwijt te raken.. Josey staat nog steeds te wachten op de gang nadat Arya -en wie nog meer?- de kamer zijn binnen gegaan waar GoogleIt's personage is..]


    [Ik snap het ook niet helemaal meer, ik weet alleen dat Arya, Gale en Liam samen met GoogleIt's personage is de kamer zijn, Damian is in de gang volgensmij, net zoals Sarina, de rest snap ik niet?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jongens, even attentie. WACHT OP ELKAAR. Het is heel verwarrend anders. Bedankt :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    JaiRy schreef:
    [oke, noem me even dom, maar ik begin nou zelf ook een beetje de draad kwijt te raken.. Josey staat nog steeds te wachten op de gang nadat Arya -en wie nog meer?- de kamer zijn binnen gegaan waar GoogleIt's personage is..]


    Ik heb je erbij betrokken :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [oke, dus dan zijn Gale, Arya, Liam en Josey in de kamer bij de jongen..?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sarina Sersea Calle
    Ik loop ook naar binnen en kijk rond. Ik loop langs de muren en kijk omhoog. Dit was een eetzaal. Arya roept iets maar ik kuiter er niet naar. Ik klim op de eettafel en ren erover heen. Ik zet me af waarna ik de kroonluchter vastpak en met een salto erop kom. Ik kijk rond. Ik grijns. Een kleinde dolk in de kroonluchter. Slim bedacht. Ik pak hem eruit en kijk ernaar. Goed gemaakt. 'Nog een Wapen gevonden!' Zeg ik wat harder zodat ze me horen. Ik laat hem triomfantelijk zien en spring er met een salto af terwijl ik door mijn knieën hurk om mezelf op te vangen. I'm sucht a clever girl..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Okee, ik dacht dus dat Sarina en Arya - en Gale- bij elkaar waren in de kamer, maar dat is dus blijkbaar niet zo (cat) Het spijt me (: ik - Luke- ben dus bij Arya en Gale en GoogleIt's personage (:]


    Not all those who wander are lost.

    Arya
    Ik neem het stukje stof en besluit terug naar de anderen te gaan. De jongen is net tegen Josey opgelopen en staat er een beetje verstomd bij.
    Ik steek het stofje omhoog en herhaal nog een keer wat ik daarnet zei
    "we hebben nog niet iedereen gevonden vrees ik,"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    JaiRy schreef:
    [oke, dus dan zijn Gale, Arya, Liam en Josey in de kamer bij de jongen..?]


    Nope, 'de jongen' is nu buiten de kamer bij jou :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Ik stel voor dat we allemaal op de gang terug verzamelen en phenomeniall erbij komt]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damian
    Als ik zie dat iedereen bezig is met naar mensen zoeken ga ik er zelf ook op uit. Met mijn mes nog steeds in mijn hand loop ik stil een hele andere kant op. Al snel kom ik bij een kamer aan de andere kant van de overloop. De deur is niet op slot en ik loop naar binnen. Ik verwachte dat ik alleen zou zijn, maar het tegendeel is bewezen. Er is al iemand in de kamer. [Cee]

    [oke, dan is deze voor jou ]

    Josey

    Mijn blik glijd over de jongen heen, hij staat zowat te rillen als een rietje. 'Mag ik je naam weten?' vraag ik hem, achter me hoor ik Arya zeggen dat we nog niet iedereen hebben gevonden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cockney schreef:
    [Ik stel voor dat we allemaal op de gang terug verzamelen en phenomeniall erbij komt]


    [Goed ideee, (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cockney schreef:
    [Ik stel voor dat we allemaal op de gang terug verzamelen en phenomeniall erbij komt]


    [Jo, ik stoot wel per ongeluk tegen iemand aan ofzo (:]


    Not all those who wander are lost.