• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arya
    17,18,19, 19 treden en we zijn boven.
    Terwijl ik naar Damian luister denk ik aan toen ik hem het eerst opmerkte. Hij was aan het zingen.
    "Muziek?" vraag ik zacht "je uit je makkelijker door muziek..." denk ik luidop tot ik besef dat het hier niet om gaat "Als jij ons helpt, helpen wij jou. Maar vertrouw jij ons?"
    Ik wil door zijn muur breken, we kunnen ons geen muren permitteren als we hier ooit levend uit willen komen.
    Plots hoor ik een zacht gejammer en ik stap voorzichtig in de richting van het geluid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam
    "Leuk je te ontmoeten." Ik loop achter haar aan verder naar binnen. Ik had hier een slecht gevoel over. Maar gelukkig had ik er een vriend bij. Ik had gale nu al onder het kopje te vertrouwen geplaatst.

    Abigale
    "Wat was dat?" Ik richt mijn zicht op het zachte gejammer, wat me doet denken aan de oude kater van mijn oma. Arya, die er een stap richting doet kijk ik verbaasd aan.
    "Arya," Ik aarzel even, "je mes, voort is het een valstrik." Ik doe een stap dichter richting de trap, voor het geval dat. Hoewel Liam er redelijk gespierd uit ziet, weet ik dat als het nodig is ik hem aan de kant kan duwen om als eerste de trap af te rennen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    - Dedrick Mecvin Geneva -
    Een verschrikkelijke steek trekt door mijn hersenen, ik grijp met mijn handen naar mijn hoofd. Ik open mijn ogen voorzichtig en kijk schichtig om me heen. Tegen de wanden staan boekenkasten met duizenden boeken. In de kamer rook het muf, ik schraapte mijn keel en keek om me heen. Een panisch gevoel bekruipt me en ik sta ondanks mijn akelige hoofdpijn toch op. Ik moet hier weg schiet het door mijn hoofd. Ik ren naar een grote bruine deur die naast één van de boekenkasten staat. Ik probeer hem te openen, maar de hendel werkt niet meer. Ik begin te beuken op de deur. 'Help...' jammer ik zachtjes, niet in verwachting dat iemand me ooit zo horen. Zwarte vlekken verschijnen voor mijn ogen, net als ik denk dat ik flauwval...

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:14 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Liam
    Adrenaline giert door mijn lichaam. "Wat was dat?" Fluister ik. Ik kijk rond. Het is niet heel licht hier waardoor ik bijna niets kon zien.

    Josey

    Ook ik hoorde het zachte gejammer, zag vanuit mijn ooghoeken Arya er op af komen. Ik volgde haar en klemde het kleine mesje stevig in mijn hand, just in case..
    Ik hapte naar lucht toen ik een luid hulp geroep hoorde. 'Er is iemand in die kamer!' riep ik en liep richting de deur.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:17 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sarina Sersea Calle
    'Nu nog niet.' Kwam er uit Arya's mond terwijl ik het leren pakje in mijn zak stopte. Rustig liep ik verder naar boven en hield ik nu de trapleuning vast. Josef stond bovenaan en ik snelde er ook heen. Ik keek naar links en rechts en zag twee deuren en nog een stukje gang die denk ik weer bij een trap uit zou komen. 'Welke kant gaan we op?' Zei ik vragend aan de rest terwijl Gale me een jongen de trap op ging. Josef had nog een mes nodig misschien konden we die hier vinden....


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya
    Een luid gebonk volgt
    "Help!" hoor ik plots iemand schreeuwen. Het laatste dat ik hoor is een doffe klap.
    Ik negeer wat Gale net zei en loop op het geluid af. Als een wilde trek ik aan de klink, maar de deur heeft geen kik. Dat was geen valstrik, daarbinnen zit iemand die het net zo slecht heeft als wij.
    Ik draai me om naar Damian en een andere jongen.
    "Help me?" vraag ik bijna smekend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam
    Ik baan me naar voren en begon mee te duwen tegen de deur. "Kom dan!" Roep ik. Ik stap naar achter en beuk nogmaals tegen de deur aan.

    - Dedrick Mecvin Geneva -
    Ik hoor zachtjes gepraat. Wie zouden dat zijn? Ik slik en blijf stil. De zwarte vlekken verdwijnen weer net zo snel als ze waren gekomen en ik loop langzaam wat stappen naar achter. Als ik hoor dat er aan de deur wordt gerommeld.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Sarina Sersea Calle
    'Er zit hier iemand in!' Zei Josey. Ik grijnsde. Tijd voor beuk kracht. Ik duwde josy voorzichtig opzei. Ik pakte mijn mes en hakte in het hout rond het slot heen. 'Aan de kant.' Zei ik waarschuwend terwijl ik achteuit stapte. In een noodvaard rende ik op de deur af met mijn mes op het slot gericht. Ik beukte tegen de deur aan. Tot mijn schrik ging hij open. Even dacht ik dat het mijn einde was, maar iemand keek met grote ogen naar me. Geen boobytrap gelukkig. 'Er is hier iemand.' Schreeuwde ik naar mijn pact.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:23 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Abigale
    Snel loop ik iets naar voren, zodat ik dicht in de buurt van Arya sta en de mogelijkheid heb om te helpen wanneer dit nodig is. Ik weet dat ik mensen liever mijn klusjes laat opknappen, maar het idee dat de persoon daarbinnen gewond kan zijn maakt me bezorgd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Even douchen, zo terug.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Damian
    'Alweer goed opgemerkt,' zeg ik als ze hardop denkt over mijn muziek. Nog steeds hamert ze op het label vertrouwen. 'Zoals je al gemerkt zult hebben zal ik niet altijd het antwoord geven dat je verwacht. Als ik jullie vertrouw laat ik dat wel merken, maar dat is een groot woord. Ik zal jullie helpen, net zo goed als jullie mij helpen. Ik vertrouw niemand als ik ze niet ken, natuurlijk kan ik wel dingen doen die sommige onder het label vertrouwen plaatsen. Je moet dus niet gaan verwachten dat ik me helemaal bloot geef, je krijgt per keer de nodige informatie voor dat moment niet meer niet minder. Ik zal altijd eerlijk zijn.' ik loop Arya achter na en heb mijn mes nog steeds in mijn hang.

    Ik jump nog even snel in (:

    Lucas Reynold Jenson
    Ik hoor stemmen uit de kamer naast mij komen.
    "Er is hier iemand." Schreeuwt een meisjesstem. Ik raak in paniek, nog een verrasing? Ik loer door het sleutelgat naar de andere kamer, mensen met messen vullen die kamer. Ik voel me opeens zo nietig met mijn zakmes. Door een vage windvlaag wordt de deur opengedrukt, ik schrik en struikel over mijn voeten. Een roodharig meisje, een bruinharige jongen, een meisje met bruin, slaghaar, en een soort Megan Fox-lookalike kijken me aan. De 'Megan Fox' rent op me af en komt dreigend met haar mes dichterbij.
    "Nee! Alsjeblieft!" Schreeuw ik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:27 ]


    Not all those who wander are lost.