• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cymbeline
    ‘Hee, jongens. Volgensmij heb ik de lichtknop gevonden,’ Prevelde ze met haar zuivere stem, en drukte op de lichtknop. De hal was oud, en donker ingericht. Precies hoe haar ouders het haar handen nagelaten toen ze overleden. ‘Dit komt me zo bekend voor,’ Peinsde ze geacteerd. ‘Oohja. Is niet niet dat huis waarin zogenaamd een slager woonde?’ Ze kijkt rond en pakt van een tafeltje de krant die daar ligt. ‘Dit bedoelde ik,’ Wijst ze aan, en leest het dan voor. ‘Hier woonde ooit een meisje met haar ouders. Haar ouders overleden tijdens een auto-ongeluk en sindsdien lijkt ze hier iedereen te vemoorden,’ Er speelt een sarcastische glimlach met haar lippen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sarina Sersea Calle
    Ik kijk Arya aan. Ze ziet er aardig uit. Ze kijkt een beetje angstig rond als het licht aangaat. Ik volg haar voorbeeld en ook ik kijk rond als het licht aangaat. Allemaal mensen liggen hier. En langzaam staan ze allemaal op. 'Waarom kijk je zo bang naar de anderen? Zolang we samen zijn kan er niets overkomen toch.' Vroeg ik met een beetje moed in mijn stem maar zelf was ik zo bang als Hell. Ik was in een onbekende lokatie. Met onbekende mensen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Josey Willows

    Een rilling liep over mijn rug heen toen het meisje voorlas wat er in de krant stond. 'Hoe bedoel je, sindsdien lijkt ze iedereen te vermoorden?' vroeg ik haar terwijl ik mezelf overeind duwde om op te staan. Vluchtig keek ik nog een keer rond, ik was niet de enige die niet wist waar we beland waren, en keek haar vervolgens weer terug aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Abigale Sparks
    Moeizaam open ik mijn ogen en probeer de dreunende hoofdpijn zo veel mogelijk te negeren. Een kreun slaat over mijn lippen en gepijnigd grijp ik met mijn linkerhand naar mijn voorhoofd. Mijn hart bonkt als een bezetene, alsof ik uren heb hard gelopen en even mag bijkomen van mezelf. Ik strek mijn lichaam en kijk verdwaasd om me heen, pas dan valt het me op. Er zijn meerdere.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Murlaugh

    Murlaugh hoort een paar stemmen, en staat op, om over het krakerige hout rond te lopen. Hij merkt dat hij in zijn kontzak nog een pakje sigaretten heeft zitten, en steekt er rustig eentje op. Daarna begint hij blij te fluiten, en met zijn hoofd te schudden. Zijn kraai 'Z', doet mee, waardoor hij luid en ijskoud gaat kraaien, waarvan sommige mensen zeker zullen schrikken. 'Een meisje dat iedereen vermoordt', lacht Murlaugh. 'Zullen we nog wel eens zien'.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:10 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jacqueline "Jackie" Emma Scott.

    Ik werd wakker en ging meteen rechtop zitten. Een onaangenaam gevoel maakte zich meester van me en ik keek om me heen, het was donker. 'Waar DE FUCK ben ik? Wie zijn JÚLLIE?!' zeg ik hard en ik merk dat sommigen bij moeten komen van wat er zojuist is gebeurd. 'Nou? Zeg op, huppels!'
    Ik ging staan en bonkte tegen de deur. Geen beweging in te krijgen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Arya Rana Debris
    Het licht springt aan en nu pas kan ik de persoon naast me goed bekijken.
    Ik vraag me af of ze kan zien hoe verbaasd ik ben over haar vraag.
    "Ik ken hier niemand," antwoord ik kalm "en ik vertrouw niemand tot ik weet hoe ik hier kom."
    Met deze woorden sta ik op en loop naar het tafeltje waar een meisje iets staat voor te lezen. Na één blik op het artikel in haar hand weet ik waar ik ben. Het slachtershuis.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cymbeline
    ‘Precies zoals ik het zeg. Dit is haar huis. En ik blijf hier voor geen goud langer. Wil je dat ik de namen hieronder voorlees? Het aantal dat hierbinnen is vermoord?’ Haar donkergroene ogen gleden even over de hompjes vlees. ‘Ik blijf hier geen minuut langer dus..’ Ze dacht even na, en wees toen naar de openstaande deur van de keuken. ‘De keukendeur?’ Stelde ze voor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abigale Sparks
    Verbaasd draai ik me om bij het geluid van een kraai. Mijn ogen vliegen over een donker gedaante en even neem ik hem in me op, dan gaat mijn blik naar de vrouw in de hoek, met een krant stevig in haar handen geklemd. Ik zucht diep en sta dan op. Er moet een uitweg zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:13 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jackie.

    'Zeg,' begin ik en ik pak een sigaret. 'Als dit een of ander BDSM feestje is, vind ik jullie knap beroerd.' Ik blaas mijn rook uit in perfecte kringetjes en neem nog een trekje. 'Dus, we zijn in het slachtershuis? Best geil eigenlijk, maar ik ben net wakker geworden en ik doe het toch liever 's avonds, dus zeg ik het nog een keer: DOE DIE KLOOTDEUR OPEN!'

    [was een aanhalingsteken vergeten]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:13 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Arya Rana Debris
    "Er is geen uitgang," zeg ik somber, tegen iedereen die het horen wil "nog niet."
    Ik ken dit huis, weet hoe het zijn spelletje speelt. Twee jaar geleden is het, sinds mijn neef hier werd aangetroffen. Dood als een pier, omringd door medelotgenoten, lijken. Niemand had het overleefd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Josey Willows

    Ik schudde mijn hoofd en stapte op haar af. 'Ik anders ook niet,' zei ik tegen haar. Het meisje wees naar een deur achter haar. 'De keukendeur,' stelde ze voor waarop ik kort knikte. Even draaide ik me om, om te kijken of er meerdere waren die meegingen of een andere uitweg van plan waren te gaan zoeken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sarina Sersea Calle
    Het slachtershuis? het slachtershuis?! hoe ben ik hier in beland?! ik sta ook snel op en ren naar het meisje toe die voorlas. Waar gingen we heen? Ik was niet goed in puzzels of ontsnappen. Van pijn hield ik ook niet echt. 'Welke deur nemen we?' Zei ik vragend maar ook bang. Ik had iemand nodig die me kon troosten die me een knuffel zal geven. Maar zo'n iemand was er niet. Iedereen was bang. Ik was ontzettend bang. Ik wou niet alleen zijn. Daar kon ik niet tegen. Alleen voelde i me onveilig. Opeens slaakte ik een gil doen ik iets aan mijn voet voelde. Het deed pijn. Ik deinsde achteruit terwijl een rat de benen nam. hij had me gebeten! ik gromde. Terwijl een straaltje bloed van mijn voet afvloeide.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Murlaugh

    'Keukendeur. Oh, ja, keukendeur, that'll solve anything', mompelde hij, en stampte naar die dier. 'Gaat u voor, madame', zei hij tegen het meisje, waarna hij haar hoffelijk naar de deur sleepte.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)