• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sarina Sersea Calle
    Ze waren een Team gaan vormen. Dat was slim misschien moest ik dat ook wel doen. Ze wisten de bergplaats niet. Ze wisten niet wat ze konden doen met de geheime sleutel. Ik liep op ze af en keek ze aan. 'Ik weet wat jullie zoeken en ik kan helpen ontsnappen. Ik snap wat er me de sleutel moet gebeuren. We zouden er met zijn 4en hieruit kunnen onstnappen.' Zei ik zacht zodat alleen wij 4 het konden horen en dus niet andere mensen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Abigale Sparks
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en het gevoel van wantrouw en wie ik nu wel en niet moest geloven heerste. Het enige wat ik wist was dat we in het slachthuis waren, er was een sleutel die ons de vrijheid zou vergeven en dat ik er zo snel mogelijk vandoor moest gaan als ik deze had. Het kon me niet schelen wie me deze informatie gaf, als ik het maar kreeg. Twijfelend keek ik Arya aan, het meisje die zojuist nog het voorstel had gedaan om een pact te sluiten.
    "Wat denk jij, Arya?" vroeg ik op fluistertoon en kneep mijn ogen tot spleetjes.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arya Rana Debris
    Er komt een nieuweling op ons afgestapt die blijkbaar zitten luistervinken heeft. Ik kijk mijn pactgenoten even aan en denk even na.
    "Wat denk jij, Arya?" fluistert Gale me toe.
    "Bergplaats? Hoe weet jij hier bepaalde kamers zijn? Ik dacht dat we allemaal in hetzelfde schuitje van onwetenheid zaten" zeg ik achterdochtig.
    Ik vertrouw dat meisje niet.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 15:24 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Josey Willows

    Met gefronste wenkbrauwen bekijk ik het nieuwe meisje wat bij ons was komen staan. Hoe kon zij weten waar een bergplaats was? Arya haalde de woorden uit mijn mond en ondertussen bleef ik het meisje nauwlettend in de gaten houden. Als zij wist waar er hier kamers waren en misschien zelfs wel de uitgang, wat deed ze hier dan nog? Op het moment dat ik een pact met Arya en Gale had gesloten vertrouwde ik in deze kamer niemand meer of ze moesten me heel erg weten te overtuigen van hun gelijk.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 15:30 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ik ben er voor eventjes, mag ik een samenvatting en waar ik kan inspringen??

    Abigale Sparks
    Een glimlach speelt er rond mijn lippen en even neem ik een stap richting het meisje.
    "Overtuig ons," fluister ik in haar oor en loop weer terug naar mijn plek. Als ze echt zo zeker was van die bergplaats, waarom was ze dan allang niet vertrokken? Waarom wou ze er ons persé bij hebben?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 15:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    We zitten bijna allemaal nog in de grote hal waar iedereen pas ontwaakt is. Alleen Cee en Murlaugh zijn weg.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Inkheart schreef:
    ik ben er voor eventjes, mag ik een samenvatting en waar ik kan inspringen??


    [We zijn dus begonnen in de hal, waar iedereen wakker werd en zo een beetje begonnen. Volgensmij zijn er een aantal in de keuken, maar dat volg ik niet helemaal. Haha, x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Damian
    Langzaam hoor ik iets om me heen. De pijn in mijn lichaam zorgt ervoor dat ik wakker wordt. Ik voel dat ik op een koude vloer lig. Als ik opsta merk ik dat ik niet alleen ben. De mensen om me heen lijken me niet op te merken.
    'Goedemorgen,' zeg ik nog wat slaperig. Waar we zijn of wat ik hier doe weet ik niet. Ik kijk vragend om me heen. De pijn in mijn lichaam trekt langzaam weg. Ik zal snel moeten uitzoeken wat er gaande is. Mijn maag begint te knorren, iets te eten zou nu wel lekker zijn.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 15:37 ]

    Inkheart schreef:
    (...)
    wordt je wakker in de grote hal?? dan wordt ik wel gewoon wakker.


    Jup (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sarina Sersea Calle
    'Ehm.. ten eerste wil ik niet alleen zijn. Ten tweede ik weet niet waar de sleutel is. Wel waar de tweede sleutel is. Jou neef had hem dabt ik hij leek op je. Ik weet waar de tweede sleutel is, maar daarvoor heb ik de 1e sleutel nodig.' Gaf ik ter informatie. 'Jullie hebben me nodig om hieruit te komen. Jullie weten de bergplaats van de denk ik tweede sleutel niet. Er ligt daar iets waar je die sleutel waar jullie het over hadden nodig voor zult hebben.' Zei ik concluderend. Ik kon dit niet alleen. Ik zal nooit iemand dood laten gaan of iemand misleiden zo'n iemand was ik niet...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Arya Rana Debris
    Dit keer wacht ik niet eens op een reactie van de andere meisjes.
    "Ik weet niet hoe je dat weet, maar je hebt het recht niet om over mijn neef te praten!" schreeuw ik, wetend dat iedereen me aankijkt.
    "En ik heb jou niet nodig! Ik kom er zelf wel. Zorg maar dat je het overleeft."
    Mijn bloed kookt en ik draai me om voor ik haar wat aandoe. Ik geloof niks van wat ze zegt en volgens mij heeft ze iets te verbergen. Aan het andere eind van de hal ga ik terug zitten en sla mijn armen om mijn knieën. Een zacht gesnik weergalmt door de kamer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Even de hond uitlaten.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sarina Sersea Calle
    Ik schrok. Wat had ik fout gedaan. Wat was er methaar neef. Hij leek zo op haar hij was hier gestorven. Ik was uiterst slim en bekeek de kranten. Overal stond het over dit slachthuis. Mensen vermoord door de vloek van de bewoners. Ik was niet bijgelovig. Er was een moordenaar in dit huis. Misschien wel onder ons...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Josey Willows

    Mijn ogen schoten van het meisje naar Arya, hoe kon het meisje die dingen weten en wat was er met Arya's neef? Als ze aan het einde van de hal terug gaat zitten klinkt er een zacht gesnik. Licht geschrokken, en deels niet begrijpend, sta ik op en loop naar haar toe. Vlak voor haar zak ik door mijn knieën en leg mijn hand als een troostend gebaar op haar schouder. 'Gaat het een beetje?' vraag ik zachtjes, er was iets gebeurd met haar neef maar ik ging haar nu niet vragen wat dat was. Het belangrijkste was dat er eerst vertrouwen kwam, ik wierp een geïrriteerde blik op het meisje en keek vervolgens terug naar Arya.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 16:13 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'