• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 22:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Jahoor je moet het gwn doorgeven en dan sta je erbij ;)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emrys schreef:
    [@xSomewhere
    Het is eigenlijk de bedoeling dat je je rol in het rollentopic zet...
    En een paar opmerkingen aan je rol oké een maar maar alsnog...
    Als je een dreuzel bent kan je niet toveren dan ben je een Mudblood.]
    Albus Severus Potter
    'Nou hun,' ik wees naar Ian Lily en James. 'zijn dus een beetje dronken geworden en nu verandert James van kleur. Ik heb ze hier zo gevonden maar je moet ze maar gewoon negeren ze zijn echt dood irritant. Dus Charlie ken ik jou?'


    Owh sorry :S. Ik wil nog graag bij het zwerkbal team, mag ik Keeper zijn?


    Tijd voor koffie.

    Xevere Charlie Emilus
    "Ik ben Xevere Charlie Emilus, mmaar iedereen noemt me Charlie." Ik zag dat James iets fluisterde naar Albus en Albus haalde uit. Ging het over mij? Ik kreeg net zo'n rood hoofd als James net geweest was. Ik wou het liefst door de grond zakken. Van alle dingen die ik meegemaakt had, Petrificus Totallus, Confundo, een keer zelfs Diffindo, Een flinke snee op haar knie, Dit was het meest beschamends. Ik pakte mijn Verweer tegen de Zwarte Kunsten boek die ik nog in mijn hand had, en stompte mijn hoofd er tegen aan, daarna verborg ik mijn hoofd erachter. "Sorry" mompelde ik naar de rest.


    Tijd voor koffie.

    Lily Luna Potter

    'Lumos. Nox. Lumos. Nox.' Ik keek toe hoe mijn wand steeds aan en uit ging, maar ik stopte toen ik het meisje, wiens naam blijkbaar Charlie was, met een boek tegen haar hoofd stootte. 'Euh... gaat het wel?' Zei ik ietwat verward en liep naar haar toe, maar mijn blik werd direct gevangen door James die net bijna weer normaal was maar direct oversprong naar pimpelpaars! 'O, mijn god! James... Je bent paars!' Gilde ik en sloeg mijn handen voor mijn mond. 'Wow! Heeft iemand hier een camera bij zich?!' Riep Albus opgewonden. 'Hou je kop, Albus!' Beet James hem toe. Ik keerde me weer naar Charlie. 'Hoe ben je eigenlijk the Room of Requirement binnengekomen? Of hoe wist je uberhaupt dat die nog bestond?' Vroeg ik haar nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:29 ]

    Albus Severus Potter
    'Ik ben Albus Severus Potter, maar iedereen noemt me gewoon Albus of Al.'
    'Of Allie, maar ik weet zeker dat ze dat al wist hoor Al.' James keek Charlie grijzend aan en ik rolde opvallend met mijn ogen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius Potter
    'vind je het niet leuk Allie?! trouwens je kan hier lekker geen fotocamera gebruiken. weet je wat er dan gebeurt? Kaboem!' liet hij met bewegingen zien. James pakte ook zijn wand net als Lily en zei Lumos en stond op en ging wat lopen door de kamer.
    'Wat ga je doen James?' zei Lily die achter hem aan ging. 'Niks, ik ga alleen wat lopen, dan hoeft niemand mijn paarse kop te zien, hahaha.'en liep verder met Lily achter hem aan. 'Paars, Paars, Paars!' 'Lily als je nu niet ophoud! tjee je bent schijnbaar nog niet opgeknapt van alle boterbier zeker.' zei hij sarcastisch.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Sirius James? Je weet toch dat er ook tovenaars camera's zijn die geen boem zeggen en dat de plaatjes dan bewegen? Nee natuurlijk weet je dat niet.' James was al lang weg gelopen maar ik bleef gewoon tegen hem door praten. Ergens om gewoon niet naar het meisje dat voor me stond te hoeven kijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    "Ikke... Kwam hier terecht omdat ik langs de muur rende, toen ik een plek zocht waar uhm.. Sommige Zwadderaars me niet zouden vinden.. Die vinden het leuk me te verv-" Ze zou zeker denken dat ik gek was. Mij vervloeken is makkelijk. Ik zou ze toch niet verraden. Albus stelde zich voor, maar ik wist niks te zeggen. Na een korte woordwisseling gingen Lily en James weg. Albus riep hen achterna. Wat moest ik doen? Om maar iets te zeggen zei ik: "Leuke naam..."


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    Ik hoorde haar iets fluisteren over leuke naam maar omdat ik niet wist wat daarop te antwoorden probeerde ik het onderwerp maar te veranderen.
    'Dus je mag Slytherins niet?' de lach leek niet meer van mijn gezicht af te komen. Was het niet een beetje vreemd dat ze aan het vluchten was voor vervelende Slytheris en dan vervolgens met mij ging praten?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    james sirius potter
    'Lily ik wordt echt gek van jou! je mag achter me aan maar niet irriteren oke?' ze deed haar vinger voor haar lippen en maakte een sssht geluid. hij vond niks leuks en liep dan maar weer langzaam terug naar de rest. hij zag Ian half slapend op de bank liggen en maakte hem grof wakker. 'IIIIEH! wat doe je? oh je liet me schrikken!' 'zal wel. oke iedereen wat zullen we doen?'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    James keerde weer en volgde zijn voorbeeld. James was Ian nu aan het irriteren en ik pakte mijn wand weer. 'Lumos. Nox. Lumos. Nox.' Terwijl ik me met het aan en uit gaan van mijn wand vermaakte ging ik op 1 van de stoelen zitten. 'Oke, wat zullen we nu doen?' Luidde de stem van James. 'Heeft iemand hier al een patronus?' Vroeg ik uit het niets en iedereen staarde me verward aan. 'Ja, wat? Ik bedoel Ian, James en Lillith zijn allemaal 5e jaars... En... Ja, weet ik veel! Ik was gewoon benieuwd!' Ik keek de mensen verwachtingsvol aan.

    James Sirius Potter
    'Tuurlijk heb ik een patronus Lily dat is het zelfde als pa, namelijk een Hert.' Lily keek hem verwachtingsvol aan. 'en jij? jij hebt het toch nog niet geleerd?' hij ging zitten en keek verveeld voor zich uit en deed zijn wand snel in zijn kontzak.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Embrys, mag ik lid worden van het Quidditch team? Als Keeper?]

    Xenevere Charlie Potter
    Albus keek me niet begrijpend aan. Toen herrinnerde me ik het. Hij was ook een Slytherin! Hoe ontactvol kon je zijn. "I-ik bedoelde jou natuurlijk niet, ik b-bedoelde- ik heb helemaal geen hekel aan Slytherins! E-echt niet! Maar, zij lijken steeds een hekel aan mij denk ik...". Ik schaamde me kapot. Hier zat ie vast helemaal niet op tew achten

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 21:51 ]


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    'Ja natuurlijk, ik ben natuurlijk ook veel beter als alle anderen.' arrogant rolde ik met mijn ogen.
    'Maar hoe is het dan in Gryffindor?'

    [Ik ga nu weg byee]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."