• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - MordSith Guinevere Samantha Longbottom Beater
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Cressida Marylinn Savarin Seeker+Aanvoerder
    - LadySparrow Lily Luna Potter Chaser
    - xLaughing James Sirius Potter Chaser
    - Paola Kristen Watson
    - YoThomaS Ian Karlsen
    - xSomewhere Xenevere Charlie Emilus Keeper


    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    - Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    - Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood
    - Clove Lucille Katherine Lillian Malfoy
    - Silvanaa Audrey Lynn Winchester

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - MordSith Albus Severus Potter Beater+Aanvoerder
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight Seeker
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy
    - XLaughing Danillo Lineair Chaser
    - Snitched Mailane Adrienna Mist Beater

    Schoolhoofd
    - Cressida Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Cressida Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - MordSith Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (MordSith) komt of Em (Cressida) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 21:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    James Sirius POtter
    hij ging nog uitgebreider liggen en keek nog een keer omhoog. hij verveelde zich heel erg. Toen stond hij op en liep naar Albus. 'Het is toch gezellig he? of vind je mij niet gezellig?!' 'ja dat wel, ik vind het heel leuk maar..' ''maar wat?'zei James.

    [srr dat het kort is maar zit in de les]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Albus Severus Potter
    'Maar je bent gewoon heel vervelend en je hebt een hele slechte timing kan nooit normaal reageren en maakt overal grapjes van dat James.' soms was zijn timing echt zo irritant.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Xenevere Charlie Emilus
    "Zo bed-" James kwam terug. "Hoi James". Hij verstond me niet. Hij en Albus hadden een korte discussie. "Z-zal ik maar weggaan?", ik keek angstig naar de deur.


    Tijd voor koffie.

    Albus Severus Potter
    'Nee ga niet weg, je wilt me toch niet alleen met hem opgescheept laten zitten?' ik keek haar met een pruillip aan en ging toen op de bank zitten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lily Luna Potter

    'Ah, dat is echt gemeen! Alsof James hier de enige is! Hallooo, je hebt ook nog een zusje hoor! En die is namelijk, heeel lief.' Ik keek hem met grote puppy-ogen aan. James maakte wat vreemde gebaren naar me en pas na een minuut ofzo begreep ik waar hij het over had. 'Oooh... Nee, nee sorry! Ga maar lekker zitten jullie twee, neem wat boterbier en let niet op ons.' Ik maakte onschuldige handgebaren en liep achteruit. 'Waar is Lillith?' Vroeg ik aan James toen we ergens anders heen waren gelopen. 'Goede vraag...' Zei hij en keek om zich heen. 'En waar is Ian?' 'Weer een goede vraag...' James keek nu echt met het domste gezicht ter wereld rond. 'Dan gaan we ze maar zoeken.' Zei ik terwijl ik mijn geduld begon te verliezen en trok hem hardhandig mee.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 17:21 ]

    James sirius potter
    'ze zijn vast ergens heen. Vast op een zoektocht.' zei james verveeld en ging toch maar zoeken. 'Lumos.' het verlichte zijn pad waardoor hij beter de voorwerpen zag en er niet overheen struikelde. 'ik zie geen spoor van ze hoor. IAN BEN JE D'R?!' schreeuwde hij maar er kwam geen kik van af. 'misschien waren ze moe en zijn ze al naar hun afdelingen gegaan. Misschien kan da-' 'shhht James ik kan niks horen. Je praat te veel!' 'tja dat hoor ik vaker...' Lily gaf hem een klap maar hij ontweek hem. 'mis' en stak zijn tong uit. Ze wees met haar vingers naar haar ogen en naar voren wat blijkt dat ze misschien wat hoorde.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik hoorde wat rommelen achter de bergen puin en maakte een gebaar naar James. 'Lumos!' Fluisterde ik ook en liep voor James naar de bron van het geluid. Heel voorzichtig liepen we een berg meubelen om... 'Is- Is dat een kat?' Vroeg ik verbaasd. 'Waar? Ik zie niks.' Antwoordde hij. Het beest zat wat te rommelen tussen een paar meubels, draaide zich om en sprong vervolgens op een stoel. Hij had een lange, donzige grijze vacht met strepen er doorheen en keek me recht in de ogen aan. 'Lily, waar kijk je naar?' Vroeg James. Ik draaide me ongelovig naar hem toe. 'Ben je blind ofzo? Kijk daar op die stoel.' Ik draaide me om en wees op de stoel waar net nog een kat op had gezeten. 'Lily, volgens mij is het beter dat we teruggaan naar de Gryffindor Common Room. Dat boterbier is je naar je hoofd gestegen.' 'Maar, Ma-.' 'Kom op, Lils.' Zei James met een kalme stem en trok me voorzichtig mee. 'Ja, misschien komt het inderdaad door het boterbier...' Zei ik fronsend en liet me meevoeren door James.

    James Sirius Potter
    hij liep eerst naar de rest en zei dat Lily en hij naar de common room gingen. 'Ik ben wel benieuwd waar Ian en Lilith zijn.' 'Ja ik ook!' zei Lily. 'Ach Ian zal vast in zijn bed liggen ofzo maar Lilith misschien ook.' zei hij en liep vervolgens door de poort heen. hij liep nar boven zonder dat hij het wist vroeg Lily hem nog wat, maar hoorde niks. Toen hij zijn pyjama aandeed en in zijn bed kroop schrok hij van de tijd. 'O my god het is 5 uur. weer weinig slapen. zal ik vast morgen op mijn kop krijgen.' zei hij inzich zelf en keek naar het bed naast zich en zag niemand. hij keek dan door het raam naar de sneeuw die naar beneden dwarrelen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Xenevere Charlie Emilus
    Opgelucht haalde ik adem. Ik hoefde niet weg. Even later kwamen James en Lily weer terug. Lily leek wat ontdaan. "Wat is er aan de hand?" vroeg ik twijfelend aan Albus.

    [sorry dat het zo kort is, maar kmoet snel gaan :S]


    Tijd voor koffie.

    Lily Luna Potter

    De Common Roon was uitgestorven en in de slaapzaal was iedereen al in diepe slaap. Ik keek op mijn wekker en zag dat het al 5 uur was. 'OMG! Het is al 5 uur!' Siste ik. Ik trok snel mijn pyjama aan en gooide me op bed waarna ik roerloos op mijn rug lag. 'Ik drink tot en met mijn 13e geen boterbier meer...' Mompelde ik in mezelf en keerde op mijn zij. Gehypnotiseerd staarde ik naar de omlaag dwarrelende sneeuwvlokken en viel langzaam in een diepe slaap.

    'Lils! Lily!' Ik werd wakker geschud door Sarah die me in mijn zij porde. 'Mhmh... Nog 5 minuutjes.' Mompelde ik en draaide me om. 'Maar het ontbijt begint zo!' Vermoeid stond ik op en maakte me klaar. We liepen de slaapzalen en de Common Room uit naar beneden. 'Waar bleven jullie tot zo laat?' Vroeg Sarah ineens. 'In de Room of Requirement.' 'Hoe laat waren jullie wel niet terug? Ik bleef als een van de laatste over in de Common Room tot rond 2 uur maar jullie kwamen maar niet.' 'We bleven per ongeluk tot 5 uur.' Giechelde ik en we gingen aan tafel zitten.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 20:19 ]

    James sirius Potter
    toen hij in slaap viel zag hij iemand de kamer in lopen. 'Ian ben jij dat?' vroeg hij fluisterend. 'Ja ik ben het.' 'waar was je uiteindelijk?!' 'ow Lilith vroeg een paar dingen aan mij.' 'oke... wáát? wat dan!? ze gaat toch niet vreemd!?' vroeg hij bijna bang. 'haha nee, gewoon een paar dingen die jij niet mag weten, maar ga slapen... ssssht dan ga ik ook slapen.' 'dat kan niet Ian want we moeten al op om te ontbijten. je was heel erg dronken!' hij stond op en kleedde zich om maar wilde eigenlijk nog meer slapen maar dat kon niet. en liep naar de grote zaal en ging willekeurig ergens zitten en eten. terwijl hij at tikte iemand op zijn rug.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Luna Potter

    Ik wilde net aan mijn croissant beginnen toen ik merkte dat Sarah me ongelovig aankeek. 'Je bent echt niet goed bij je hoofd.' Zei ze terwijl ze lachend haar hoofd schudde en ook opschepte. We stonden op en liepen de Great Hall uit. 'Wat hebben we nu?' Vroeg ik aan Sarah. 'Uhm... We hebben Gedaante ver-.' 'Potter, Patil! Meekomen!' Professor Longbottom stond aan de andere kant van de gang en zo boos had ik hem nog nooit gezien.

    Xenevere Charlie Emilus
    Ik schrok wakker. Ik had een nachtmerrie gehad. Ik dacht weer aan gisteravond. een glimlach speelde rond mijn gezicht. Het was gister gezellig, maar misschien willen ze wel niks meer met me te maken hebben.... Het was zes uur, maar slapen lukte me niet meer. Ik ging naar buiten, na een tijdje besloot ik toch te gaan ontbijten. Ik zag Lily, James en Albus op het moment niet, dus ik ging op mijn gebruikelijke plekje zitten. 2 ver weg borden van de rest. De gedachte bleef door mijn hoofd spoken. Voor de zoveelste keer wenste ik dat ik niet zo weinig zelfvertrouwen had.

    Toen ik me voorover boog, zag ik nog net hoe Lily en haar vriendin -Sarah dacht ik- boos wegwerden geroepen door Professor Longbottom. Hopelijk hadden ze geen problemen!

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:39 ]


    Tijd voor koffie.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Lily Luna Potter

    Zweigend volgden we professor Longbottom. Dit is niet goed...'Neem plaats.' Zei hij toen we in zijn kantoor waren gearriveerd en wees naar twee stoelen voor z'n bureau. We gingen zitten en wachtten in spanning af. Hij vouwde zijn handen in elkaar en begon. 'Weten jullie wat jullie gisteren hebben gedaan?' We keken hem niet-begrijpend aan. 'Wat bedoelt u, professor?' Vroeg Sarah voorzichtig. 'Jullie zijn gisteren als minderjarigen EN zonder handtekening van ouder of voogd naar Hogsmeade gegaan.' 'Professor, hoe weet u-' 'Je zit hier op Hogwarts, Lily. Niet in de dreuzelwereld.' Hij wierp me een strenge blik toe en ik keek naar mijn schoenen. 'Ik ben zeer teleurgesteld in jullie twee. Precies jullie, jullie zijn altijd de beste van de klas geweest. En toch halen jullie het in je hoofd om zomaar naar Hogsmeade te gaan!' Hij sprak rustig, maar je kon toch de woede in zijn stem horen. 'Worden... Worden we nu van school gestuurd?' Vroeg ik bijna zonder stem en keek op. 'Nee, dit is pas jullie eerste waarschuwing. Jullie zijn nog niet zo ver om van school gestuurd te worden. Maar ik ben genoodzaakt jullie wel een straf te moeten geven.' Srah en ik knikten moeizaam. 'Goed, Madhavi Sarah Patil, jij moet de prijzenkamer gaan poetsen ZONDER gebruik van toverkracht.' Sarah slaakte een zucht. 'En Lily Luna Potter, jij moet professor Grey gaan helpen met het sorteren van de nieuwe boeken.' 'Wat?! Nee, alstublieft professor! Is er niks anders dat ik kan doen? Kan ik ook niet de prijzenkamer gaan poetsen?' 'Potter, ik heb besloten en mijn besluit wordt niet veranderd. Jullie kunnen gaan nu.' We stonden op en liepen het kantoor uit.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 18:37 ]