• Veel succes met het lezen, het wordt een lang verhaal.

    Want, is het nog normaal dat je elke dag tegen je moeder loopt te klagen dat je je BESTE(??) vriendin HAAT?
    Dat ik mijn dagboeken volkladder met haatonderwerpen over haar?
    Dat ik 3 van de 4 jaar 'vriendschap' me er al aan loop te ergeren?
    Waarom haat ik die jdkfbsdjkfsdbfj teef? Die zweetkut, egotripper, kaalhoofdslet , teringlijster, omdhbegdehfvezgfh bitch ?

    Ze breekt me helemaal af. Ze verlaagt mijn zelfvertrouwen zo, dat als je het in °C zou omzetten, dat mijn zelfvertrouwen nu op -15°C staat.
    Hoe heeft ze het voor elkaar gespeeld? Mijn zelfvertrouwen is moeilijk omlaag te krijgen, maar na 3 jaar, ze kan er wat van hoor, ze heeft gewonnen. Ze heeft me zelf al zover gekregen dat ik zo even een atlas heb kapotgeslagen op mijn bed. En nee, ik ben helemààl geen agressief kind, integendeel!
    Ze weet mij elke dag te zeggen (wel gemeend) dat ze mijn haar niet mooi vind (maar dat van haar is altijd vet en futloos), dat ze trots is op haar tieten omdat die groter zijn dan de mijne, dat ze meer ervaring heeft met jongens wegens haar schoonheid, dat ze perfect is opgevoed (Totally not), dat ze heel mijn kleerkast lelijk vind (Raar, we hebben dezelfde smaak), dat ze mijn afkomst haat (Limburg), dat ze al mijn foto's belachelijk vindt (dat valt heus nog wel mee hoor) en vooral : dat de fotoshoot, die ik had gekregen voor mijn verjaardag van familie, waarschijnlijk op niets gaat lijken!
    Ik had eens de raad opgevolgd van mijn moeder, afstand nemen door wat minder bij haar te zijn (want echt, het wordt benauwd, ze is een bloedzuiger geworden). No way, dat lukt gewoon niet. Dan wilt ze iedereen tegen mij op zetten (zonder succes) en dan gaat ze mij lekker volwassen een hele dag lopen negeren. Ze vindt mij kinderachtig, terwijl zij overdreven luid zit te lachen, alle jongens zit te porren, niemand met rust laat door de naam te zeggen en weg te kijken,.. en ik eigenlijk niemand zit te porren, naam te zeggen of weet ik veel wat.
    Ze was ook eens stikjaloers en zelf razend dat ik met een vriendin had afgesproken van op kamp.

    Zeg nu niet 'dumpen die handel' want bij kookles, wij moeten samen koken omdat de rest het niet kan, we zitten in dezelfde klas en gaan samen op kamp.

    Pheww, da's eruit. Maar ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben..

    PS.: let niet op schrijffouten ajb.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:04 ]


    Owl you need is love.

    Zeg haar eens goed wat je van haar vind.

    Hale schreef:
    Zeg haar eens goed wat je van haar vind.

    Je snapt het niet.


    Owl you need is love.

    Slaan met een knuppel zou ik zeggen :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Eh, wow. Dat lijkt me absoluut geen beste vriendin. Ofwel praat je er over met haar en maak je haar duidelijk dat het zo echt niet anders kan, of wel moet je toch echt afstand van haar nemen, want zo kan het duidelijk niet verder.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    'Die zweetkut, egotripper, kaalhoofdslet' LOL, geweldig :'D
    Maar, ja, zeg haar eens goed wat jij van haar vindt. En ga los
    (wbw)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:07 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Excuse schreef:
    (...)
    Je snapt het niet.

    Jawel, maar wij weten niet of je ooit met haar gepraat hebt.


    Ik ben gemeen xoxo

    ik herken het, ik heb precies het zelfde. Dus ik kan je ook niet helpen. :W


    Life is a beautiful struggle

    Dat klinkt als mijn beste vriendin.
    Ik zou een beetje afstand van haar nemen, en niet haar niet meer beschouwen als je beste vriendin.


    I am an idiot, I move.

    'Luister even trut, dat jij het niet kan hebben dat ik zelfrespect heb, fijn voor je. Ik zit tijdens verschillende lessen met jou opgescheept als "vriendin", gedraag je dan godverdomme ook als een vriendin. Want vandaag of morgen, is bij mij echt de laatste grens berijkt en dan krijg je een knal op je neus. Je hoeft echt niet altijd te liegen om mij te plezieren, je hoeft me ook echt niet geweldig te vinden. Maar enigzinds fatsoen zou wel fijn zijn.'

    Zo zou ik het dan weer doen (bloos)


    Let it come and let it be

    Blijf vriendelijk, maar ga verder niet met haar om, zou ik zeggen c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Jawel, maar wij weten niet of je ooit met haar gepraat hebt.

    Het is lastig om met zo'n iemand te praten, je bent bang dat je haar kwetst, je bent bang dat ze boos word, of andere dingen tegen je gaat gebruiken.. Het is lastig om met iemand er over te praten..


    Life is a beautiful struggle

    Countenance schreef:
    'Luister even trut, dat jij het niet kan hebben dat ik zelfrespect heb, fijn voor je. Ik zit tijdens verschillende lessen met jou opgescheept als "vriendin", gedraag je dan godverdomme ook als een vriendin. Want vandaag of morgen, is bij mij echt de laatste grens berijkt en dan krijg je een knal op je neus. Je hoeft echt niet altijd te liegen om mij te plezieren, je hoeft me ook echt niet geweldig te vinden. Maar enigzinds fatsoen zou wel fijn zijn.'

    Zo zou ik het dan weer doen (bloos)


    Amen.

    Tanaquil schreef:
    Dat klinkt als mijn beste vriendin.
    Ik zou een beetje afstand van haar nemen, en niet haar niet meer beschouwen als je beste vriendin.


    Wat dan wel jammer is : zij doet er alles aan onze vriendschap draaiende te houden. Vandaar haar aanhankelijk gedrag.


    Owl you need is love.

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    Het is lastig om met zo'n iemand te praten, je bent bang dat je haar kwetst, je bent bang dat ze boos word, of andere dingen tegen je gaat gebruiken.. Het is lastig om met iemand er over te praten..


    _O_


    Owl you need is love.

    Cumberbatch schreef:
    Blijf vriendelijk, maar ga verder niet met haar om, zou ik zeggen c:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.