• Veel succes met het lezen, het wordt een lang verhaal.

    Want, is het nog normaal dat je elke dag tegen je moeder loopt te klagen dat je je BESTE(??) vriendin HAAT?
    Dat ik mijn dagboeken volkladder met haatonderwerpen over haar?
    Dat ik 3 van de 4 jaar 'vriendschap' me er al aan loop te ergeren?
    Waarom haat ik die jdkfbsdjkfsdbfj teef? Die zweetkut, egotripper, kaalhoofdslet , teringlijster, omdhbegdehfvezgfh bitch ?

    Ze breekt me helemaal af. Ze verlaagt mijn zelfvertrouwen zo, dat als je het in °C zou omzetten, dat mijn zelfvertrouwen nu op -15°C staat.
    Hoe heeft ze het voor elkaar gespeeld? Mijn zelfvertrouwen is moeilijk omlaag te krijgen, maar na 3 jaar, ze kan er wat van hoor, ze heeft gewonnen. Ze heeft me zelf al zover gekregen dat ik zo even een atlas heb kapotgeslagen op mijn bed. En nee, ik ben helemààl geen agressief kind, integendeel!
    Ze weet mij elke dag te zeggen (wel gemeend) dat ze mijn haar niet mooi vind (maar dat van haar is altijd vet en futloos), dat ze trots is op haar tieten omdat die groter zijn dan de mijne, dat ze meer ervaring heeft met jongens wegens haar schoonheid, dat ze perfect is opgevoed (Totally not), dat ze heel mijn kleerkast lelijk vind (Raar, we hebben dezelfde smaak), dat ze mijn afkomst haat (Limburg), dat ze al mijn foto's belachelijk vindt (dat valt heus nog wel mee hoor) en vooral : dat de fotoshoot, die ik had gekregen voor mijn verjaardag van familie, waarschijnlijk op niets gaat lijken!
    Ik had eens de raad opgevolgd van mijn moeder, afstand nemen door wat minder bij haar te zijn (want echt, het wordt benauwd, ze is een bloedzuiger geworden). No way, dat lukt gewoon niet. Dan wilt ze iedereen tegen mij op zetten (zonder succes) en dan gaat ze mij lekker volwassen een hele dag lopen negeren. Ze vindt mij kinderachtig, terwijl zij overdreven luid zit te lachen, alle jongens zit te porren, niemand met rust laat door de naam te zeggen en weg te kijken,.. en ik eigenlijk niemand zit te porren, naam te zeggen of weet ik veel wat.
    Ze was ook eens stikjaloers en zelf razend dat ik met een vriendin had afgesproken van op kamp.

    Zeg nu niet 'dumpen die handel' want bij kookles, wij moeten samen koken omdat de rest het niet kan, we zitten in dezelfde klas en gaan samen op kamp.

    Pheww, da's eruit. Maar ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben..

    PS.: let niet op schrijffouten ajb.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:04 ]


    Owl you need is love.

    herkenbaar, mijn vriendin is ook limburgs.
    eigenlijk begrijp ik je echt heel goed,
    en wees blij dat je geen dikke tieten hebt.
    (daar walg ik van, alleen sletten hebben dat)
    die lopen er mee te pronken.
    oef mijn vriendin heeft ook iets tegen mijn
    roemeense afkomst. alleen zij is juist jaloers.
    omdat ik niet 20 jongens hoef maar genoeg heb aan 1
    (:
    bekijk jezelf beter. en ik zou zeggen.
    als zij iets negatiefs over jou zegt,
    byv, je haar zit lelijk.
    dat jij dan zegt, ik zie er altijd nog beter uit als jij hoor.
    dis haar uit, (:
    dat is mijn therapie.


    Be who you wanna be.

    oke heel even.
    volgens mij probeert ze gewoon expres je te beledigen omdat ze jaloers is ofzo. als ze weer zoiets zegt moet je er gewoon op ingaan. vind ze dat een normaal ofzo? echt wat een kutwijf


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Petal schreef:
    herkenbaar, mijn vriendin is ook limburgs.
    eigenlijk begrijp ik je echt heel goed,
    en wees blij dat je geen dikke tieten hebt.
    (daar walg ik van, alleen sletten hebben dat)
    die lopen er mee te pronken.
    oef mijn vriendin heeft ook iets tegen mijn
    roemeense afkomst. alleen zij is juist jaloers.
    omdat ik niet 20 jongens hoef maar genoeg heb aan 1
    (:
    bekijk jezelf beter. en ik zou zeggen.
    als zij iets negatiefs over jou zegt,
    byv, je haar zit lelijk.
    dat jij dan zegt, ik zie er altijd nog beter uit als jij hoor.
    dis haar uit, (:
    dat is mijn therapie.


    Thankyou.

    Countenance schreef:
    'Luister even trut, dat jij het niet kan hebben dat ik zelfrespect heb, fijn voor je. Ik zit tijdens verschillende lessen met jou opgescheept als "vriendin", gedraag je dan godverdomme ook als een vriendin. Want vandaag of morgen, is bij mij echt de laatste grens berijkt en dan krijg je een knal op je neus. Je hoeft echt niet altijd te liegen om mij te plezieren, je hoeft me ook echt niet geweldig te vinden. Maar enigzinds fatsoen zou wel fijn zijn.'

    Zo zou ik het dan weer doen (bloos)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.