• Veel succes met het lezen, het wordt een lang verhaal.

    Want, is het nog normaal dat je elke dag tegen je moeder loopt te klagen dat je je BESTE(??) vriendin HAAT?
    Dat ik mijn dagboeken volkladder met haatonderwerpen over haar?
    Dat ik 3 van de 4 jaar 'vriendschap' me er al aan loop te ergeren?
    Waarom haat ik die jdkfbsdjkfsdbfj teef? Die zweetkut, egotripper, kaalhoofdslet , teringlijster, omdhbegdehfvezgfh bitch ?

    Ze breekt me helemaal af. Ze verlaagt mijn zelfvertrouwen zo, dat als je het in °C zou omzetten, dat mijn zelfvertrouwen nu op -15°C staat.
    Hoe heeft ze het voor elkaar gespeeld? Mijn zelfvertrouwen is moeilijk omlaag te krijgen, maar na 3 jaar, ze kan er wat van hoor, ze heeft gewonnen. Ze heeft me zelf al zover gekregen dat ik zo even een atlas heb kapotgeslagen op mijn bed. En nee, ik ben helemààl geen agressief kind, integendeel!
    Ze weet mij elke dag te zeggen (wel gemeend) dat ze mijn haar niet mooi vind (maar dat van haar is altijd vet en futloos), dat ze trots is op haar tieten omdat die groter zijn dan de mijne, dat ze meer ervaring heeft met jongens wegens haar schoonheid, dat ze perfect is opgevoed (Totally not), dat ze heel mijn kleerkast lelijk vind (Raar, we hebben dezelfde smaak), dat ze mijn afkomst haat (Limburg), dat ze al mijn foto's belachelijk vindt (dat valt heus nog wel mee hoor) en vooral : dat de fotoshoot, die ik had gekregen voor mijn verjaardag van familie, waarschijnlijk op niets gaat lijken!
    Ik had eens de raad opgevolgd van mijn moeder, afstand nemen door wat minder bij haar te zijn (want echt, het wordt benauwd, ze is een bloedzuiger geworden). No way, dat lukt gewoon niet. Dan wilt ze iedereen tegen mij op zetten (zonder succes) en dan gaat ze mij lekker volwassen een hele dag lopen negeren. Ze vindt mij kinderachtig, terwijl zij overdreven luid zit te lachen, alle jongens zit te porren, niemand met rust laat door de naam te zeggen en weg te kijken,.. en ik eigenlijk niemand zit te porren, naam te zeggen of weet ik veel wat.
    Ze was ook eens stikjaloers en zelf razend dat ik met een vriendin had afgesproken van op kamp.

    Zeg nu niet 'dumpen die handel' want bij kookles, wij moeten samen koken omdat de rest het niet kan, we zitten in dezelfde klas en gaan samen op kamp.

    Pheww, da's eruit. Maar ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben..

    PS.: let niet op schrijffouten ajb.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:04 ]


    Owl you need is love.

    Je komt nu wel over als agressief. Ik zou haar zeggen wat je hier ook zegt. Kan indruk maken.


    To love is to destroy.

    Countenance schreef:
    'Luister even trut, dat jij het niet kan hebben dat ik zelfrespect heb, fijn voor je. Ik zit tijdens verschillende lessen met jou opgescheept als "vriendin", gedraag je dan godverdomme ook als een vriendin. Want vandaag of morgen, is bij mij echt de laatste grens berijkt en dan krijg je een knal op je neus. Je hoeft echt niet altijd te liegen om mij te plezieren, je hoeft me ook echt niet geweldig te vinden. Maar enigzinds fatsoen zou wel fijn zijn.'

    Zo zou ik het dan weer doen (bloos)


    Dit dus. :')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Pfft, ik snap je. Ooit had ik ook zo'n 'beste vriendin'. Of nouja, soort van. Ze was meer van het 'alles nadoen'. In iedergeval, ik snap 't. Het is ook best moeilijk om met zulke mensen te gaan praten, want ze willen het niet snappen of ze willen alleen hun eigen zin hebben.
    Je kunt alsnog proberen om met haar te praten, maar ik wens je veel succes. Ik zou gewoon niet meer met haar omgaan en alleen met de nodige dingen weer met haar 'omgaan'. Bijv. met kooklessen wel gewoon samen met haar doen [Kun je niet met iemand anders gaan?] en in de pauze niet met haar omgaan. Zo deed ik het toen in iedergeval. Veel succes alvast. Ik snap echt wat je bedoelt en weet precies hoe 't gevoel is. Je kan 't.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Countenance schreef:
    'Luister even trut, dat jij het niet kan hebben dat ik zelfrespect heb, fijn voor je. Ik zit tijdens verschillende lessen met jou opgescheept als "vriendin", gedraag je dan godverdomme ook als een vriendin. Want vandaag of morgen, is bij mij echt de laatste grens berijkt en dan krijg je een knal op je neus. Je hoeft echt niet altijd te liegen om mij te plezieren, je hoeft me ook echt niet geweldig te vinden. Maar enigzinds fatsoen zou wel fijn zijn.'

    Zo zou ik het dan weer doen (bloos)


    Heel creatief, maar dan kan ik niet meer normaal bekeken worden omdat mensen dit NIET van mij verwachten en omdat iedereen ons kent als 'de twee beste vriendinnen'.
    We doen ook veel (te veel) samen en dat wringt een beetje. No way dat ik die activiteiten opgeef.


    Owl you need is love.

    Sweetiepie schreef:
    Pfft, ik snap je. Ooit had ik ook zo'n 'beste vriendin'. Of nouja, soort van. Ze was meer van het 'alles nadoen'. In iedergeval, ik snap 't. Het is ook best moeilijk om met zulke mensen te gaan praten, want ze willen het niet snappen of ze willen alleen hun eigen zin hebben.
    Je kunt alsnog proberen om met haar te praten, maar ik wens je veel succes. Ik zou gewoon niet meer met haar omgaan en alleen met de nodige dingen weer met haar 'omgaan'. Bijv. met kooklessen wel gewoon samen met haar doen [Kun je niet met iemand anders gaan?] en in de pauze niet met haar omgaan. Zo deed ik het toen in iedergeval. Veel succes alvast. Ik snap echt wat je bedoelt en weet precies hoe 't gevoel is. Je kan 't.


    Die kooklessen, zou kunnen, maar dan kan ik verwachten dat ieder recept zou gaan mislukken. Tijdens de pauze niet met haar omgaan heb ik ook al eens gedaan maar dan zit ze me af te kraken waar iedereen bij staat..

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:18 ]


    Owl you need is love.

    Echt sla haar op haar neus.


    Probleem opgelost.

    Ik heb ongeveer hetzelfde, PB maar als je iets kwijt wilt.

    Excuse schreef:
    (...)

    Heel creatief, maar dan kan ik niet meer normaal bekeken worden omdat mensen dit NIET van mij verwachten en omdat iedereen ons kent als 'de twee beste vriendinnen'.
    We doen ook veel (te veel) samen en dat wringt een beetje. No way dat ik die activiteiten opgeef.

    So be it, dan kennen ze je teminste echt.


    Let it come and let it be

    I know what you're going through D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Excuse schreef:
    (...)

    Die kooklessen, zou kunnen, maar dan kan ik verwachten dat ieder recept zou gaan mislukken. Tijdens de pauze niet met haar omgaan heb ik ook al eens gedaan maar dan zit ze me af te kraken waar iedereen bij staat..

    Kun je zelf dan niet zo goed koken dan? En oefening baart kunst, hehe.
    Hmm, maar dat is ook niet normaal hoor. Dan kun je toch alsnog weggaan als zij je zit af te kraken? Sorry, misschien zie jij het anders; maar zoiets doet een hele goede vriendin niet.. En anders kraak je haar gewoon af als ze het weer bij je doet?
    Of je doet net alsof dat je het grappig vind en begint te lachen waarop je vervolgens zegt: 'Grappig. Weet je wat ook grappig is? Als diegene geen beste vriendin lijkt te zijn, omdat ze alleen maar mij kan afkraken.' Of zoiets in de richting, haha. Hopelijk snap je me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm. Tja. Ik had haar allang verteld dat ze de boom in kan, maar ja. :W


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat noem je nog een vriendin ?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou haar een klap in haar gezicht geven en zeggen dat ze mijn vriendschap niet waard is. Maar dat ben ik. Je gaat toch niet zo over je heen laten lopen door zo'n egoistische trut. Bah.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gosh, wat ben jij een geduldig persoon.
    Ik had haar al meteen een "ga ergens waar ik geen last van je heb je aandacht tekort uitleven op anderen en waag het niet om nog maar één woord tegen me je zeggen"blik gegeven, en anders gewoon niet zo hard terug gekat als zij loopt te doen.

    Maar nu even het advies voor jou.

    Als ze te dichtbij komt: meppen.
    En bij kookles doe je gewoon "neutraal", en op dat kamp kan ze de moord stikken en ga je gewoon met andere mensen om.
    En als dat niet werkt, zeg dan maar dat die grote borsten waar ze zo trots op is sneller gaan hangen dan die van jou (cat)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 22:00 ]


    -

    Ik zou tegen d'r zeggen dat ze eens even normaal moet doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the