• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Alex.
    "Dat hoop ik maar." Zeg ik zachtjes.. Ik voel haar armen rond mijn middel, ik hoor een rustige ademhaling, ze is in slaap gevallen. Zachtjes streel ik met mijn vingers door haar haren. Al snel val ik in slaap.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    De warme zon schijnt door het gordijn op haar gezicht, waardoor ze voorzochtig opstaat en het shirt van Alex aantrekt.
    Het is lang genoeg om haar kont te bedekken, en dus glimlacht ze vaal naar de slapende Ales.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex

    Ik doe net als of ik slaap, uit mijn gespleete ooghoeken staar ik naar Dana, mijn shirt is net niet te lang.
    "Staat je goed." Grinnik ik..
    Ik sla de dekens van me af, en pak mijn broek en trek die aan. De ruwe spijkerstof raakt mijn benen en billen.. "Ik moet toch ooit mijn kleding halen." Zucht ik.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze slaat haar armen bescherment om het shirt, en gooit dan haar bh naar hem toe. 'Pak die maar, dit zit fijn zi.' Glimlacht ze vrolijk. Het rook naar Alex. Haar mooie, lieve, sexy Alex.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Ik vang haar bh op.. "Die ga ik echt niet aantrekken, hoor." Lach ik.
    Ik ruik aan haar bh, de geur van Celeste, zijn mooie celeste, zijn liefste.

    Ik duik mijn bedje in, was al vroeg op en ben gebroken slaaplekker iedereen.. tot morgen
    (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Alex.
    Ik trek mijn broek aan.. Ik moet nu echt naar buiten toe.. Nu had ik de wacht, overdag.. Zodat de blacks niet over onze grens komt.
    "Ik moet zo weer gaan." Zeg ik zachtjes. En druk een lieve kusje op der wang. "Ik hou van je, Celeste.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze trekt een pruillipje en loopt dan naar hem toe om vervolgens haar armen om hem heen te slaat.
    'Niet weggeaan,' fluisterde ze verdrietig.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    "Sorry, lieverd maar mijn plicht roept me." Zeg ik..
    Ik zie haar gezicht, ik sla mijn armen rond haar middel. "Maar als ik klaar ben, ga ik meteen naar jou toe, mijn liefste." Ik druk mijn lippen tegen de hare.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    'Ik kan niet zonder je, Alex.' Prevelde ze zachtjes, terwijl ze langs zijn ruggengraat streek, en haar lippen opnieuw tegen die van hem drukte.
    Ze stapte tegen zijn buik aan, en duwde hem daarom klem tussen haar en de muur.
    Met een glimlachje streek ze langs zijn onderbuik naar beneden.
    Haar lieve Alex mocht niets overkomen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Ze zou me echt niet laten gaan. Ik sta tegen de muur aan.. "Hmm, ik moet nu echt gaan, anders denken de wolven dat ik geen zin heb ofzo." Grinnik ik zachtjes. Ik voel haar vingers naar beneden gaan.. "Vanavond gaan we verder." Zeg ik met een glimlachje.
    "Er zal niks me niks over komen, dat beloof ik je schat." Ik haal haar omhoog en zet mijn handen op haar twee zachte wangen. Ik kijk diep in der ogen aan. "Als Selena me kwaad wil doen, dan zal ik met haar vechten, dan zal ik winnen voor jou." Fluister ik zachtjes.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze geeft zichzelf met een zucht over, en legt haar hoofd voor dde laatste keer op zijn borst.
    'Ik hou van je, lieve Alex.' Glimlachte ze, waarna ze hem met tegenzin loslaatte en een hand door haar haren haalde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Ik geef haar een kus. "Als ik klaar ben, kom ik gauw naar jou toe."
    Ik trek snel mijn schoenen aan, en loop naar beneden toe. ik open de deur en verander meteen in een wolf, en ren het bos in.. Alles is rustig, de vogels fluiten een deuntje.
    Was het mijn dienst afgelopen kon ik weer naar Celeste toe. Ik hoopte dat Selena niet het bos in is.. Ik wilde haar nu niet tegen komen!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze keek Alex na, en liep met een zucht naar beneden.
    Daar waar alleen haar broer met een geamuseerde grijns zat.
    "Zeg, als hij hier vaker komt mag het dan iets zachtjer?' Grijnsde zijn stem sarcastisch, iets dat hem een klap op zijn hoofd opleverde.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex.

    Ik zat bij de grens, en keek naar de omgeving.. Waarom hadden wij nou ook al weer ruzie?
    Ach dat is eeuwen al zo.. Kon ik nu maar naar Celeste toe, ik wilde haar dolgraag wil voelen haar kussen en alles. Hm, het was een super geweldige nacht met haar.. Ja ik hou zielsveel van haar..

    Ik moet helaas weer gaan.. (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nevermind :')

    Celeste
    Ze werkt ontbijt naar binnen, gaat douchen en loopt dan naar biiten.
    Vandaag was haar vrije dag, en dus ging ze wandelen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.