• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dakota Rodriquez

    Ik kijk opzich en zie in mijn ooghoeken een andere wolf. Ik maak mezelf groot en kijk de ander wolf strak aan. shit de blacks denk ik bij mezelf.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:14 ]

    Alex

    Alles is zo rustig, ik zucht nu moet ik nog zoveel uren waken.. Wat kan ik het beste eens gaan doen? Ik besluit maar om even verder te kijken.
    Ik zie Dakota staan, dan valt me die andere wolf.. Ik grom zachtjes, en ga naast Dakota staan.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze slaakte een zucht na een blik op de muur.
    Verdorie, nog zo lang?
    Peinzend staarde ze door het raam naar buiten.
    Ze miste Alex.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Ik mis Celeste zo erg.. Geen zin in het gevecht. "Ga weg, wolf ga naar je eigen kant en laat je niet zien." Ik draai me om en ren weg. Ik ga terug naar Celeste der huisje toe.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze gaat op haar bed liggen, en staart een tijd lang zwijgend naar het plafond.
    De stilte thuis was vrij saai, normaal was haar pleegbroer er wel, maar die had ook zo zijn eigen vriendin en dus wachtte ze in stilte op Alex.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dakota

    Ik kijk Alex verbaasd aan. Waarom hebben we zo"n ruzie met de Blacks? ik zucht en kijk nieuwsgierig naar de wolf die me doordringend aankijkt.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 18:16 ]

    Jake Ruthh
    Ik kreeg reacties op me gebombardeerd. 'Ze gingen over onze grens? Zagen jullie dat an niet?' Mompelde ik boos waarna Lize wegging. Ik luisterde waar de rest was. Brooks was jagen, maar een White was bij hem. Ik rende naar buiten bond mijn broek om mijn voet en veranderde. Ik rende naar Brooke die voor een andere wolf stond. Ze was wit. Ik gromde zachte en keek waarschuwend naar Brooke om niet aan te vallen. Alex kon mijn gedachtes niet horen maar ik die van hem wel. Een van mijn "soldaten" had de gave van een barrière. Zo konden gaves van de Whites niet tegen ons gebruikt worden maar die van ons wel tegen hen. Behalve Selena kon niemand door onze barrière heen. Ik gromde toen Alex bij de vrouwelijke wolf zag komen staan. Ik gromde en legde mijn oren in mijn nek. Ik liet mijn scherpe tanden zien en begon met telepathie. 'Iedere wolf kom!' Liet ik door iedereens Gedachte galmen die bij mijn Clan hoorde.

    Selena.
    Ik wou niet de hele dag binnen zittende Pronk ik het raam uit naar de rivier. Ik voelde de aarde trillen door de blacks en mijn clan die tegen over elkaar stonden. Ik rende erheen tot ik Alex zag staan. Verachtend gromde ik naar hem. Ik liep achter hem langs en trapte hard op zijn staart. Ik verplaatste even al mijn gewicht even naar mijn poot waar de staart onder zat zodat die staart van hem alles zou tillen. Ik kwam naast Dakota te staan en zag Alex wegrennen, vast naar Celeste toe. Ik keek naar de alfa wolf. Ik zag geen groot gevaar in hem. De rust keerde even in mijn lichaam en ik liet de sneeuw razendsnel opeen stapelen zodat een muur van ijs tussen ons land kwam. Het was zeker 4 meter hoog. Ik liet het zo worden zodat je er doorheen kon kijken. De twee wolven keken met bijna open bek naar de muur die zichzelf maakte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex
    Die stomme Selena ook, hoe durfde ze. Ik ren naar Celeste toe.. "Celeste, de Blacks willen over onze grens komen." Schreeuw ik.. Kom op Celes kom op kom naar buiten, we moeten terug.. Selena zal wel denken dat ik vlucht, maar dat is niet zo!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Ze hoorde Alex, en slikte. Misschien ging Selena haar wel vermoorden..
    Ach, dat kon haar nmiet schelen.
    Alex hield van haar, en niet van die bazige trut.
    Dus sprong ze uit het raam, richting de rijgenpijp, en landde ze vervolgens als wolf op de grond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dakota

    Ik laat een zucht los, en kijk selena aan. De Blacks zijn gevaarlijk,je moet ze niet opzoeken mompel ik tegen mezelf. en bijt op mijn lip.

    Alex
    "Mooi, laten we gaan lieverd." Ik begin te rennen richting het bos. Ik zie Dakota nog staan, ik grom naar de blacks..
    Mooi dan kan ik mijn gave gebruiken, de gave die geheim heb gehouden.
    Selena zal er versteld van staan. Een enorm ijs blok staat tussen in. Ik richt mijn ogen erop, ik zwiep met mijn staart, en laat de ijsblok smelten.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Haar ogen schoten verontwaardigd naar het blok ijs, en toen naar Dakota.
    Haar poten gleden door het gras, ergens keek ze sinister naar één van de blacks, wiers ogen uitdagend haar kan op gericht stonden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Ik weet dat Selena dit niet waardeert, maar het moet zo.. Als zei een gevecht willen dan kunnen ze dat ook krijgen..
    Ik kijk even naar Celeste. "Komt wel goed." Fluister ik.. De wint waait door onze vachten heen.. Ik kijk de andere alfa dreigend aan.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    ‘Ooh, altijd. Ik verlies echt niet van een pluizebol.’ Ze likte langs haar lippen, en staarde sluw naar de zwarte wolf achter de alfa.
    Wat hij wilde, kon hij krijgen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eigenlijk moet de blacks ook reageren xD

    Alex.
    "Wacht, Celeste zei mogen als eerste." Ik kijk naar de alfa.. Ik begin zachtjes te grommen, en wacht rustig af waneer ze in de aanval gaan!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.