• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ghehe, ik stel het topch uit, neverminded :')

    Celeste
    ‘Als het aan dat pluizebolding daar ligt, wel ja.’ Mompelt ze sarcastisch.
    ‘Mooi zijn en vechten gaan prima samen,’ murmelt ze daarna snuivend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Ik moet zachtjes lachen om Celeste. "Je bent altijd mooi." Grinnik ik. Ik staar even naar Selena. Eigenlijk moet ik niet z'n opmerking maken.
    De alfa zet een stap naar voren, hoe meer hij stapt hoe meer ik in de aanval houding ga staan.

    [Of we vallen toch wel aan?]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Celeste
    Wanneer de pluizebol met zijn staart richting haar slaat, is het genoeg met haar geduld.
    ‘Sorry, Alex. Maar dit vat ik op als belediging.’ Mompelde ze chagrijnig, waarna ze een aanloop nam en bovenop het beest dook.
    ‘Heb het lef, dotje wol. Ik maak je van kant.’ Siste ze zacht, waarna ze haar tanden zette overal waar ze bij kon.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alex
    Ik kijk naar Celeste, ze valt de wolf aan. Ze bijt overal waar ze bij komt, de wolf laat zich niet kennen en valt ook aan. "Genoeg." Mompel ik in mezelf. En val ook maar aan. Ik zet mijn tanden in zijn hals, maar de alfa verzet zich.
    En bijt ook in mijn vacht, au.. "Je zal er spijt van krijgen." Grom ik.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dakota

    ik kijk hoe de helft van onze groep tegen de blacks vecht. Het is toch niet nodig? ik vanman mezelf en maak me wat groter, ik moet onze groep helpen! en stap voorzichtig richting de blacks. Zenuwen gieren door mijn lichaam. Ik sta namelijk niet zo hoog in de roedel ingedeeld..

    Alex
    Dakota stapt moedig op een van de Blacks af, ik heb respect voor der.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dakota

    Ik zie hoe Alex me aankijkt en leg mijn oren in mijn nek. Nu niet opgeven Dakota grom ik en laat mijn tanden zien. Mijn nekharen gaan overeind evenals mijn staart.

    Celeste
    De jongen kermt van de pijn wanneer ze hem een trap tegen zijn ribben geeft, en trapt met zijn poot hard tegen haar buik, iets waardoor ze kermed op haar rug rolt en terugveranderd.
    De lucht lijkt uit haar longen te worden gedrukt, wanneer ze bloed ophoest, het rode goedje vult namelijk de helft van haar keel dicht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dakota

    Ik ben puur op de blacks gericht, als ik ineens een harde knal hoor. Ik duik ineen en mijn oren richten zich naar voren, terwijl ik zoeken rondkijk. Met mijn neus in de lucht, worden mijn ogen langzaam groot. De lucht, de lucht ruikt naar mensen. Schoten. geweren. "Jagers! Jagers!" gil ik, en kijk zoekend rond.

    Alex

    Ik laat de alfa los en zie Celeste. Ze probeert lucht te happen.. Dit gaat niet goed.
    "Celeste." Roep ik geschokt uit. Ik verander terug en til haar voorzichtig op. Plots hoor ik schoten, geweer schoten.
    "Dakota, en de rest weg gaan, de jagers." Roep ik. En ren weg met Celeste in mijn armen.. Ze moet verzorgt worden.. Ze mag niet dood gaan. "Niet dood gaan, liefste."
    Ze hoest bloed uit, ik ren haar huis in, en zie haar broer zitten.
    Ik leg haar op der bed neer, snel pak ik een glas water, misschien helpt het wel.. Raddeloos weet ik niet wat ik moet doen!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dakota

    Ik kijk onzeker naar Alex en Celeste. Maar met de dwingende blik in zijn ogen, besluit ik het toch maar op het lopen te zetten. Ik knik en ren zo hard als ik kan weg. Weg van de schoten, weg van de blacks. Weg van de roedel..

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 14:18 ]

    [Wtf? Wat heb ok gemist? Alex heeft geen gave om ijs te smelten alleen gedachte lezen giftige tanden en is super snel dus dat klopt eigelijk niet :P. En wie valt wie aan? Ik snap het niet meer :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste
    Ze hapt schokkerig naar adem, en voelt haar comfortabele bed onder haar rug, en smeekt zacht Alexs naam.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    HurtedHeart schreef:
    [Wtf? Wat heb ok gemist? Alex heeft geen gave om ijs te smelten alleen gedachte lezen giftige tanden en is super snel dus dat klopt eigelijk niet :P. En wie valt wie aan? Ik snap het niet meer :P]


    Dat ik weet hadden de whits en Blacks elkaar tegengekomen, en toen ruzie gekregen. gaat het slecht met Celeste. en kwamen er jagers aan : )

    HurtedHeart schreef:
    [Wtf? Wat heb ok gemist? Alex heeft geen gave om ijs te smelten alleen gedachte lezen giftige tanden en is super snel dus dat klopt eigelijk niet :P. En wie valt wie aan? Ik snap het niet meer :P]


    Nja had me bedacht nog dat Alex nog een gave had, maar die had hij geheimgehouden voor iedereen, hij gebruikt die niet graag.. Zal die gave ook niet snel gebruiken hoor ;)

    De blacks en de Whits hebben ruzie gekregen... En Celeste is erg gewond geraakt, en toen kwamen de jagers er!

    Nja hoop dat je het snapt.. (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.