• De Roedels Black and White hebben al eeuwen en generaties lang
    oorlog. Ze vonden elkaar dieven en moordenaars. Om de dag kwamen ze weer naar het strijd toneel om te vechten. Diegene die zou winnen zou het land winnen. De twee Alfa's en de twee Beta's zijn giftig waardoor ze mensen kunnen bijten en zo veranderen, De meeste beten overleven het niet. wie zou er winnen. Black Or White. It is Your Choice


    Ik ben nog vergeten te melden, als je niet kan of je moet weg, meld het wel even.. Dat zou fijn zijn.. Doe het dan gewoon in een quote bij je tekst ofzoiets.^^


    The Black's:
    ZAYNxGIRL-Alexis Roselynn Yearwood [Alfa vrouwtje]
    Bronte -Lucas Michael
    Petal-Frida Lyssin
    HurtedHeart -Jake Ruthh [afla mannetje]
    Leave -Roxanne Ruthh
    Novazembla-Lize Beu
    LOUISISMINE -Brooke Murray

    The Whit's.
    Novazembla-Alex.[de alfa]
    HurtedHeart-Selena Sensorene[Alfa vrouwtje]
    Pocket -Mariana volletta
    Leave -Celeste Aurélie
    Captivity-Dakota Rodriquez

    De rollen spel kan beginnen ^^


    Rollen.

    Dit is mijn aller eerste rpg dus ik ben nog niet helemaal goed, maar ik wil het echt graag willen doen, dus hulp kan ik nog goed gebruiken ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 22:03 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Roxanne
    Ze rilde even bij de enorme windstoot, en pakte toen de hand van Jake vast. ‘Kom, liefde is een zaak van twee personen.’ Glimlachte ze wijs, waarna ze zacht aan zijn hand trok.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lize
    Ik bekeek de jongen en het meisje.. Ze had een gebroken hard, dat merkte je wel. De jongen probeerde haar mee te nemen, maar ze wil totaal niet..
    Hij zegt het spijt me. Ik blijf beetje achter de boom schuilen. Arme meisje. Ik had echt medelijden met haar. Hoe kon hij haar dit aan doen? Misschien had de jongen echt spijt van zijn daden. Ik zie hoe Roxanne haar broer wilt meenemen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Selena Sensorene
    Ik zag hoe hij loog. Zijn hartslag versnelde toen hij loog. Daardoor kwamen er alleen meer tranen. 'Leugenaar.' Gilde ik naar hem. 'Ze doen me niets. Ze zijn helemaal rustig tegen mij. Ik kom hier nietsverkeerds doen. Alleen uithuilen. Hun hartslag gaat niet omhoog door mijn bijzijn.' Gromde ik naar hem.
    'Dankje Jake Geloof ik.' Zei ik zacht. Ik duwde Alex om zodat hij in een plas met modder terecht kwam en rende het bos in waar ik in een halve seconde veranderde in mijn wolven gedaante. Kleerscheuren vielen op de grond en al snel begon het te sneeuwen. Alles werd weer wit. Ik was niet sneller dan Alex. Alex was super snel. Sneller als mij in ieder geval. Tranen liepen verder over mijn wolven wangen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex
    Shit ze had me dus door, dat ik loog. Ze duwt me in de modder, snel krabbel ik overend en ren achter haar aan, ik verander meteen ook in een wolf de broek kan me nu niet veel schelen, en haal Selena in. Ik hou haar tegen!
    "We gaan nu praten, het is nu nodig." Ik kijk haar dringend aan.. Ik moet nu echt eerlijk wezen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jake Ruthh
    Ik glimlach bij de wijze woorden van mijn kleine zusje. 'Je hebt gelijk.' Zeg ik zacht tegen haar voordat ik een stem hoor. 'Dankje jake Geloof ik.' Zegt ze zacht waarna ik een plons hoor omdat hij ex vriend denk ik in de modder lag. Ze twijfelde geen seconde en rende het bos in. Ik tilde Roxanne op en liep met haar mee naar binnen. Ik hield ze wel via mijn gave in de gaten. Vlak voor we binnen stonden begon het te sneeuwen. Die moeder Natuur was echt gekwetst. Ze had het koud laten worden terwijl het eind de zomer was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Selena Sensorene
    Ik wordt weer tegengehouden. Ik grom. 'Laat me eens met rust. Je hebt me al genoeg pijn gedaan.' grom ik boos naar hem. Ik duwde hem opzei en liep sierlijk verder. Mijn hoofd stond opgeheven. Hij had het zo gemaakt. Hij moest is begrijpen dat als je de bal gooit kan je hem terug verwachten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lize

    Het begon te sneeuwen, ik moet maar eens terug gaan.. Misschien kon ik wel even bij Jake en Roxanne langs gaan, dan hoef ik niet terug bij die verschrikkelijke mensen. Ik verander terug. Ik trek snel mijn kleding aan, en ga naar het huis van Jake en Roxanne heen.. Ik klop zachtjes op de deur, en wacht rustig af of ze open doen.

    Alex

    "Je bent zo koppig, Selena je laat het me nog geen eens uitleggen, ik ben er nu klaar mee laat ook maar.. Vlucht maar." Roep ik haar na. En zelf ren ik terug naar mijn eigen kant.. Arg, een normaal iemand laat je uit praten of je het uit leggen, nou ja bij sommige dan.
    Ik voel me rot..

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:05 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Selena Sensorene
    Nu werd ik nog kwader. Ik rende terug en hield hem tegen.
    'Waarom zou ik je het laten uitleggen? Ik weet alle feiten al. Jullie kusde voor haar deur. De eerste keer had ik door de vingers gezien, maar daarna deden jullie het mooi nog een keer.' Gromde ik naar hem. Ik wist alles al. Hij kon zich er niet uit kletsen. Hij was een player.

    [Kan nog niet antwoorden met Jake Roxanne moet eerst antwoorden (Leave)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex
    Ik weet dat ze gelijk heeft. "Het is handiger als het uit is tussen ons, maar het spijt me voor alles, ik meen het echt. Ik wilde je het zeggen maar telkens kwam het er niet van. Of je was weg of je was weer eens druk met iets." Mompel ik. Ik wil me omdraaien en wil wegrennen.Natuurlijk ik ben geen slachtoffer, ik voel me zwaar klote nu.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    [Sorry. Verhalen roepen tussendoor ook =)]

    Roxanne
    ‘Ik wil warme chocomel!’ Lacht ze, waarna ze zich omdraait naar Lize. Ba, tegenwoordig liep iedereen hier in en uit en dat was soms zo vervelend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lize
    "Oh eh ik kom omgeleggen, ik kom wel een ander keertje terug."
    Ik zag duidelijk dat ze geen zin had in bezoek.. Stomme ik..


    [geeft niets ^^ Ik doe alles tegelijk nu, niet heel handig haha]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    [Nevermind ^^]

    Roxanne
    Direct daarna voelde ze zich schuldig. ‘Nee, blijf Liz. Ik ga warme chocomel maken!’ Lachte ze vrolijk, waarna ze naar binnen, richting de keuken huppelt, en vervolgens het aanrecht opklimt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lize

    Ze huppelt de keuken in, en ik ga naar de gezellige woonkamer toe, ik neem plaats op de bank. Ik kijk om me heen, ik wilde dit ook zo graag, maar bij mij is het niet gezellig.. Mijn pleegmoeder denkt enkel maar aanzich zelf en mijn pleegvader die drinkt. Had ik ook maar z'n leven als Roxanne, het is een super geweldige meid..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Selena Sensorene
    Ik gromde. Hoe kon hij zo denken en praten. Wij waren uitgehuwelijkt aan elkaar omdat wij het sterkste waren. Wij de leiders. Ik rende naar 'ons' Huis. Het was eigelijk mijn huis en rustig schudde ik de sneeuwvlokjes uit mijn vacht waarna ik mezelf veranderde en aanklede. Ik schreef een briefje die ik op de deur zou plakken.
    Als je het nog niets snapte Alex, Dit is mijn huis en je bent niet langer welkom. Je hebt het zelf gedaan. Jij bent de moordenaar van het verdrag dat onze ouders eiste dat de twee Alfa's Elkaar lief zouden hebben. Jij heb dat verbroken. Je bekruist dus niet meer welkom. Een stap in dit huis en ik zal je aan stukken schuren met mijn gave.
    Gegroet Selena

    Grommend hing ik het op de deur. Alex kon de pot op.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga. Peace =)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.