• Gebaseerd op het boek "The Host" van Stephanie Meyer.

    Zielen zijn buitenaardse wezens die naar planeten gaan om deze over te nemen. Ze nemen de lichamen van de inwoners van de planeet over en leven daar dan in harmonie met elkaar. De zielen zijn ook op aarde gekomen om beter gebruik te maken van deze prachtige wereld. Er zijn een paar mensen die het overleefd hebben en zich verschuilen in een grote grot. Daar leven ze samen van de dingen die ze nog hebben. Ze gaan zo nu en dan naar buiten om vers voedsel te stelen. Alles gaat om overleven. Natuurlijk ontstaat er van alles als je constant op elkaars lip zit. Haat, irritatie maar ook liefde en vriendschap.

    Dubbelrol of meer mag, alleen dan ook graag een jongen!

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:
    Extra:
    Door:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:08 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik vul er zo eentje in


    "Ignite, my love. Ignite."

    De rollen:

    Naam: Regina Reynolds
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Regina is open naar andere mensen en optimistisch. Ze probeert overal het beste van te maken en weet dat zaken er niet beter op worden als ze gaat zitten klagen. Ze kan zich wel gigantisch irriteren aan mensen die alleen maar zeuren. Ze is niet bang om te zeggen wat ze denkt en stookt daardoor af en toe de nodige onrust. Toch is ze over het algemeen een warme meid met zo nu en dan onzekerheden.
    Uiterlijk: Regina heeft kastanjebruin golvend haar tot onder haar schouderbladen. Haar ogen zijn hazelbruin. Haar huid is van zichzelf vrij blank een als ze lang in de grot heeft gezeten heeft ze niet veel kleur meer op haar gezicht. Ze is behoorlijk mager doordat er niet altijd voldoende voedsel is in de grot. Daarin cijfert ze zichzelf ook wel eens weg omdat ze het belangrijker vind dat de kinderen goed eten. Zelf is ze sterk van wil en kan ze wel leven met wat honger.
    Verhaal: Regina heeft altijd op het platteland geleefd. Soms haatte ze het, soms hield ze er van. Al op het begin van de overname besefte ze wat er aan de hand was en dat haar ouders niet waren wie ze hoorde te zijn. Ze besefte dat de voorspellingen die al jaren gedaan werden door hippies misschien we waar konden zijn en ze liep van huis. Uiteindelijk kwam ze andere vluchters tegen in de woestijn die haar vertelde van de grot.
    Door: Elements.


    ROLLEN HURTEDHEART


    Naam: Selena Sensorene
    Leeftijd:18
    Innerlijk: Ze is erg sociaal en hou van feesten. Ze is bijna altijd vrolijk en is erg zorgzaam. Ze kan ook wel wat bijdehand zijn maar ze houd wel van dat gedoe. Discussies daar doet zegraag aan mee. Haar mening laat ze ook graag horen. Ze is bang voor de dood.
    Uiterlijk: Haar haar is wit en ze heeft blauwe ogen. Ze is vrij bleek en ook klein (foto komt morgen.)
    Verhaal: Har ouders werden bezeten net als haar vriendinnen en vrienden. Ze rende weg met de zielen op haar hielen en kwam mensen tegen. De zielen konden haar niet meer vinden nadat ze onder de grond kwam. Ze huilt zich vaak in slaap. Ze wordt snel verliefd en gaat dan ook wat verder.
    Extra: Ze heef altijd iemand nodig om vast te houden.
    Door: HurtedHeart

    Naam: Jake Ruthh
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Hij is vrij dominant. Hij is ook erg sociaal en meestal vrolijk. Hi wordt snel verliefd en heeft alles over voor zijn dierbaren. Hij houd wel van een uitdaging en avontuur. Hij is nergens bang voor. Zelfs niet voor de dood. hij kan wel tegen een stootje. Het is ook vaak. Zijn wil is wet.
    Uiterlijk: hij is niet lelijk zijn haar is zwart en hij is een beetje getint. Hij heeft een mooie pak spieren en is niet klein (moren komt foto)
    Verhaal: Jake zijn ouders hadden zelfmoord gepleegd toen hij 5 was. Hij mocht in een pleeggezin die toen hij 17 werd werd vermoord door een inbreker. Zijn kleine zusje Roxanne betekend alles voor hem. Roxanne is nu 14 jaar. Hij vond met haar de grot.
    Extra: Hij houd van vrouwelijk gezelschap. Hij wilt ook snel verder in hmm hmm
    Door: HurtedHeart

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 23:20 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Naam: June Mcloud
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Ze is erg terug getrokken persoon, ze is erg verlegen. Ze vertouwt niet meteen, als ze de persoon beter leert kennen, dan komt ze los en dan kan ze best veel praten. Ze is een zachtaardig persoon, ze is lief.
    Uiterlijk: Ze heeft lang licht golvend blond haar, ze heeft heldere groene ogen. Ze is niet heel groot maar ook weer niet te klein. Ze is slank gebouwt. Ze heeft een kleine litteken op haar voorhoofd, maar daar zie je weinig van.
    Verhaal: June is geboren in een stad, ze is dus echt stads mens. Ze woondde al op haar zelf, ze heeft haar echte ouders nooit gekend, ze leefde bij een liefdevolle adoptie gezin.
    Ze zorgt graag voor oudere mensen.. Ze werkte ook in een berjaarden tehuis.
    Ze gunt de andere mensen meer dan haar zelf.. De andere komen als eerste op de eerste plek dan komt zei pas. Toen de wezens kwamen, ze vluchten en zo kwam ze terecht bij andere mensen die ook aan het vluchten waren. Zei vertelde aan haar dat er in het woestijn een grot bevond. Daar gingen ze heen.
    Extra: Ze heeft een hond bij zich genaamd Trix. Een lieve herder.
    Door: Novazembla.


    Moet er ook een foto bij? Of niet?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 15:35 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik wil wel meedoen maar ik vul hem later in ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Naam: Dana Lune Aela
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Dana doet zichzelf stoerder voor dan dat ze zich eigenlijk
    voelt. Ze probeert altijd andere gelukkig te maken ten kosten van haarzelf. Ze kan goed luisteren en weet ook altijd wel iemand anders probleem op te lossen.
    Dana kan ook heel snel boos worden. Als bijvoorbeeld iets tegen zit of als iemand een verkeerde opmerking maakt schiet ze uit haar slof.
    Uiterlijk: Dana heeft blond stijl haar en groen/grijze ogen. Ze is klein voor har leeftijd waardoor ze nog zwakker lijkt in iemands anders ogen. Toch is ze best sterk en heeft ze best veel spieren. Op haar linker been zit een groot litteken die ze heeft van het vluchten voor de zielen.
    Verhaal: Dana was 14 toen ze gevangen werd genomen door de zielen samen met haar ouders. Een ziel had medelijden met het huilende meisje en heeft haar helpen te ontsnappen op een voorwaarde, ze moest vluchten en zo ver mogelijk weg gaan. Dat heeft ze ook gedaan. Na 2 maanden rond zwerven hadden de zielen haar weer gevonden en wist Dana weer weg te komen. Alleen dit keer met een verschrikkelijke been wond. Toen ze op sterven lag van het bloedverlies en de honger heeft oom Jeb haar gevonden. Na 3 maanden verzorging is ze er helemaal boven op gekomen. Ookal is dit bijna een jaar geleden, Dana heeft er nog steeds nachtmerrie's over.
    Extra: Omdat Dana zo klein en jong is zijn de andere heel beschermen over haar.
    Door: Buddy.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam:Serene Donella
    Leeftijd:19
    Innerlijk: is een erg levendig persoon en houd heel erg van feesten en veel lol maken,
    Ze is zeg maar een beetje degene die het allemaal van de goede kant ziet,verder is serene een heel aardig persoon en zou nooit iets doen waarvan de ander slechter word.ook is serene best wel eigenwijs.
    Uiterlijk: Serene heeft bruin haar en bruine ogen ze is ongeveer 1.73 en ze is best wel mooi.Ze doet zich stoerder voor maar dat is ze eigenlijk helemaal niet, verder heeft ze een soort rare moedervlek achter haar oor maar dat zie je haast niet.
    Verhaal: serene was zoals ik al beschreven had een erg levendig persoon en had haast nooit problemen, dat veranderde toen haar ouders en zijzelf door de zielen werden gevangengenomen en haar ouders werden toen vermoord door de zielen,serene heeft het voor haar eigen ogen zien gebeuren en heeft er nog elke nacht nachtmerries over,serene wist te ontsnappen en kwam uiteindelijk bij de grot uit.
    Extra (foto van serene):http://weheartit.com/entry/16758135/via/aiine
    Door: Pocket

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 16:40 ]


    On wednesdays we wear black

    Abo


    On wednesdays we wear black

    Ik maak vanavond nog een dubbelrol aan en dan hoop ik dat we ook kunnen gaan beginnen!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Vanavond. Komt mijn karakter


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: James Williams
    Leeftijd: 22
    Innerlijk: James is ontzettend beschermend en neemt vaak een leidende rol op zich. Hij maakt de plannen voor de strooptochten. Hij is erg moedig en bereid om voor de andere door het vuur te gaan. Hij probeert er voor iedereen te zijn op alle vlakken, al is dat natuurlijk een moeilijk haalbaar punt want hij is ook maar een mens en kan niet alles.
    Uiterlijk: James heeft donkerbruine krullen, zijn haar zit naar achter en is halflang. Hij heeft groene ogen en is lichtgespierd. Dat komt ook omdat hij veel beweegt sinds leven bestaat uit overleven.
    Verhaal: James is via zijn oom te weten gekomen van het onderduiken en hij is samen met hem erheen gereisd, helaas zijn ze elkaar kwijtgeraakt en James neemt het zichzelf nog steeds kwalijk. Hij wil dan ook niet dat zoiets nog een keer gebeurt.
    Extra:
    Door: Elements


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Wat mij betreft kunnen we beginnen. Het zou misschien handig zijn als jullie misschien nog een dubbelrol willen maken zodat er ook wat jongens zijn!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik wil wel een jongen maken. Even iets verzinnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Jonathan Marks
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Jonathan is een vrolijke jongen, hij is nogal ondeugend en haalt snel kattenkwaad uit. Maar als iemand iets over zijn ouders heeft, is ie meteen stil en trek hij zich terug in zijn eigen wereldje, voor de rest is het een vriendelijke jongen, hij is best slim.
    Uiterlijk: Hij heeft half blond haar, licht bruine ogen, is blank en heeft paar sproetjes op zijn gezicht.
    Hij is niet helemaal volgroeid, en is best klein voor zijn leeftijd.
    Verhaal: Jonathan heeft zijn ouders verloren bij een auto ongeluk. Ze waren op de vlucht voor de zielen. De moeder van Jonathan had haar laatste woorden gezegd, dat hij naar de grot van de woestijn moest, daar zou hij veilig zijn. Hij heeft de ongeluk overleefd, en kon net op tijd de auto uit klimmen, nadat de laatste woorden van zijn moeder hoorde.
    Extra: Hij heeft een grote litteken op zijn boven arm
    Door: Novazembla


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oke super!:)

    Ik hou van de naam Jonathan!:)
    --

    Als Buddy klaar is starten we.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:50 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements.. Haha ik ook zo heet mijn liefste oudere neef van mij.. Waar ik een goede band mee heeft, maar ik vind de naam zo mooi :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.