• Gebaseerd op het boek "The Host" van Stephanie Meyer.

    Zielen zijn buitenaardse wezens die naar planeten gaan om deze over te nemen. Ze nemen de lichamen van de inwoners van de planeet over en leven daar dan in harmonie met elkaar. De zielen zijn ook op aarde gekomen om beter gebruik te maken van deze prachtige wereld. Er zijn een paar mensen die het overleefd hebben en zich verschuilen in een grote grot. Daar leven ze samen van de dingen die ze nog hebben. Ze gaan zo nu en dan naar buiten om vers voedsel te stelen. Alles gaat om overleven. Natuurlijk ontstaat er van alles als je constant op elkaars lip zit. Haat, irritatie maar ook liefde en vriendschap.

    Dubbelrol of meer mag, alleen dan ook graag een jongen!

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:
    Extra:
    Door:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 18:08 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Jaa ik ook:) Ik heb hem ook vaak gebruikt haha! Vind je het niet raar zijn naam te gebruiken als je hem kent?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Jaa ik ook:) Ik heb hem ook vaak gebruikt haha! Vind je het niet raar zijn naam te gebruiken als je hem kent?


    Nee hoor.. Hij vind het ook niet erg haha hij vind het een eer haha.. Mijn neef is beetje raar. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oke:) Nice!! Ik wil gaan beginnen, ik stuur even iedereen een pb.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Moet ik anders een familie lid van iemand maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Moet ik anders een familie lid van iemand maken?


    Als je dat leuk vind:) Een broer van iemand ofzo?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Naam: Alexander McMillin, hij wordt vaker Alex genoemd.
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Alex is een rustige jongen die toch snel opvalt, hij is erg moedig.
    Alex valt bij bijna iedereen in de smaak door zijn aardige personlijkheid.
    Hij vertrouwt bijna niemand en is niet snel om te praten, hij is erg slim en gebruikt zijn hersens goed.
    Uiterlijk:


    Alex heeft bruine haren en fel blauwe ogen, hij is best lang en heeft een licht getinte huid.
    Verhaal: Alex is de zoon van twee rijke zakenmensen, zijn ouders zijn bijna nooit thuis.
    Op een dag hoorde hij geluiden en ging kijken hij trof daar een paar zielen aan met de schoonmaakster die bijna dood was zij vertelde hem om te vluchten naar een grot in de woestijn.

    Door: Maysilee

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 22:06 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ja maar van wie?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Broer van James?

    Maysilee leuk dat je meedoet:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Wacht plz nog even met beginnen ik ben net bezig met mijn rol :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dat is goed:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Naam: Dean Williams
    Leeftijd: 25
    Innerlijk: Dean is slim en weet altijd de vijand een stap voor te zijn. Hij weet meestal waar hij mee bezig is. Ook is hij een echte meiden versierder. Als tiener had hij de meeste vriendinnen van zijn vriendengroep en nu hij volwassen is is er niet zoveel veranderd.
    Uiterlijk: Dean heeft donker haar en is best groot. Hij is gespiert en laat dat ook graag zien. Zijn blauwe ogen spreken meestal boek delen.
    Verhaal: -
    Extra: Dean is de grote broer van James
    Door: buddy.

    Misschien is het een leuk idee als Dean nog niet bij de grot hoort maar er nu pas bij komt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Klinkt goed:) Dan heb je gelijk een dramatisch effect, en het is rot voor James omdat James vaak de leider is maar als zijn grote broer erbij komt is dat natuurlijk ook een soort bedreiging:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Haha. Ja. (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oke nu is mijn geduld echt op! Ik wil beginnen:) Zou Hurtedheart al bijna klaar zijn?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Anders beginnen we en dan kan ze de eerste pagina gelijk inspringen?


    "Ignite, my love. Ignite."