• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Suspenders schreef:
    (...)
    Het is al officieel gemaakt hoor. (:

    Het is nog niet echt officieel, maar zit er wel aan te komen. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Echt he, wtf is happening in this world?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daar kan ik echt niet bij. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Dat zeg je wel steeds, maar (pictures or it didn't happen is niet echt accurate...... lol) we zien geen bronnen :Y)

    (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:46 ]

    Sorry, ik begrijp het niet. Dat is gewoon abnormaal, bah. Die vrouw is gewoon veels te oud voor iemand van fucking 17 jaar. Srsly, ik weet niet wanneer je in England meerderjarig bent, maar als ze hier woonde zou ze een pedo zijn. Achja, als Harry geilt op oudere vrouwen.. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    LiveToday schreef:
    Ik had het wel al eens gehoord maar geloofd het eerlijk gezegt niet.

    Ik heb erover gehoord, maar geloofde in het begin niet, maar als ik nu hier daar op het internet erover lees besef ik het pas. Ik wens Harry echt heel veel geluk toe, maar ik denk dat deze relatie niet stand gaat houden.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:57 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Suspenders schreef:
    (...)
    (:


    One Direction's Harry Styles was spotted looking at Caroline Flack as she hugged his band mate Niall Horan,


    ORLY?

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:05 ]

    NOURRY schreef:
    Pedovrouw. (cat)
    Oke, als het leeftijdsverschil minder was geweest dan zou ik het nog niet zo raar vinden.. maar fucking 32 jaar?! dat is gewoon bijna het dubbele van Harry. Echt gewoon.. niet normaal. En ik vind het helemaal niet raar dat ze al die haat krijgt, best te begrijpen eigelijk.

    dit.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:01 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    15 jaar leeftijdsverschil? Dan maak zelfs ík nog meer kans!

    ik wist niet dat Louis zich had laten ombouwen? (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Activity schreef:
    Sorry, ik begrijp het niet. Dat is gewoon abnormaal, bah. Die vrouw is gewoon veels te oud voor iemand van fucking 17 jaar. Srsly, ik weet niet wanneer je in England meerderjarig bent, maar als ze hier woonde zou ze een pedo zijn. Achja, als Harry geilt op oudere vrouwen.. :Y)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oh well.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Best wel grappig, actually :'D

    Ik vind het maar raar...


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind