• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Het leeftijdsverschil is echt enorm, maar die stalkende fans zijn nogal irritant. Het is zijn leven en het is haar leven. Laat ze lekker.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lol, dat hoofd van Harry toen hij zag hoe Caroline en Niall elkaar een knuffel gaven..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik geloof het niet, totdat Harry het zelf zegt, zo eerlijk is hij namelijk wel ..


    To infinity and beyond •

    Ik ben niet eens fan, en het maakt me niet echt uit wat voor een meisje Harry heeft, maar dit vind ik er toch wel over.
    Misschien is het alleen maar een mediastunt, ofzo.


    effort never betrays you

    eeeuh okee?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant vind ik het nogal grappig, maar ik geloof niets zodra Harry het zelf zegt. Ik vind die bedreigingen die Caroline kreeg via twitter wel veel te ver gaan hoor.;$


    There is nothing more badass than being yourself

    'Age is just a number'.
    Yeah, so are your years in jail. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    'Age is just a number'.
    Yeah, so are your years in jail. (:

    _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik hoorde het ja,
    maar de fans mogen haar niet zo omdat ze ergens gezegd had, dat; "de fans kinderachtig zijn," terwijl de fans (bijna) allemaal net zo oud zijn als Harry.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hahah, ik vind het wel hilarisch.
    Ik geloof het niet helemaal, tot dat Harry zegt dat het zo is.
    Maar hij zal zelf ook wel inzien dat dit niet 'oke' is.
    :Y)

    Activity schreef:
    Sorry, ik begrijp het niet. Dat is gewoon abnormaal, bah. Die vrouw is gewoon veels te oud voor iemand van fucking 17 jaar. Srsly, ik weet niet wanneer je in England meerderjarig bent, maar als ze hier woonde zou ze een pedo zijn. Achja, als Harry geilt op oudere vrouwen.. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Royce schreef:
    (...)After days of speculation, 32-year-old X-Factor host Caroline Flack has finally admitted she's more than just good friends with 17-year-old Harry Style and claimed she's not ashamed of snogging with the One Direction heartthrob Harry Styles...

    niet over de regeltjes heen lezen (:

    Daar ding het niet om, gewoon over het feit dat er al word gedacht dat je iemand date als je naar iemand kijkt. Duh.

    Suspenders schreef:
    (...)
    [face=arial]Gisteren of eergisteren volgens mij.

    Hoe dan? x[/face]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Gister stond er nog op twitter dat Harry, Caroline heeft ungefollowd.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik vind het allemaal een beetje raar, dat Harry op oudere vrouwen valt oke haha zal de leeftijd zijn, maar als je 32 bent ben je wel helemaal blah als je dingen met een jongen van 17 doet, pedo


    Be yourself