• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Ik vind het een beetje eng :Y)
    Maar ja, niet mijn probleem (:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Hooligan schreef:
    (...)

    One Direction's Harry Styles was spotted looking at Caroline Flack as she hugged his band mate Niall Horan,


    ORLY?
    After days of speculation, 32-year-old X-Factor host Caroline Flack has finally admitted she's more than just good friends with 17-year-old Harry Style and claimed she's not ashamed of snogging with the One Direction heartthrob Harry Styles...

    niet over de regeltjes heen lezen (:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 21:50 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Idk
    32 jaar en 17 jaar.
    Is that even legal?


    Take me to wonderland

    Ik had het al gehoord.
    Het leeftijdsverschil ligt me een beetje dwars.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Is zij niet officieel pedo?
    En wat was er trouwens nou eerst hier op Quizlet, van dat meisje wiens vader met een vriendin van haar seks had gehad (/geen idee of dat überhaupt waar is). Toen werd er telkens gezegd dat die vader zwaar verkeerd bezig was. En deze vrouw dan? She's doing exactly the same in my opinion.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    NOURRY schreef:
    Pedovrouw. (cat)
    Oke, als het leeftijdsverschil minder was geweest dan zou ik het nog niet zo raar vinden.. maar fucking 32 jaar?! dat is gewoon bijna het dubbele van Harry. Echt gewoon.. niet normaal. En ik vind het helemaal niet raar dat ze al die haat krijgt, best te begrijpen eigelijk.


    (Be)lieve in (you)rself

    Nou, ze is dus eigenlijk illegaal bezig omdat Harry nog geen 18 is. En het leeftijdsverschil is inderdaad te groot.. maar buiten dat vind ik ze best leuk samen.


    It's time to be happy again.

    Caroline's a pedo.
    Oké, op leeftijd staat geen verschil, maar ik vind het pervert. D:
    Vooral ook omdat Harry nog minderjarig is. Ach, dat gaat niet blijven duren, let op mijn woorden. Dat weet zelfs het kleinste kind.
    Harry loves girls en hij is nog zo jong. Caroline oud en hun interesses liggen erg ver uiteen. Dat zullen ze nog wel merken. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Orchideous schreef:
    ik wist niet dat Louis zich had laten ombouwen? (cat)

    Oh Nicky jij grapjas.(cat) Maar A+ schat, A+

    WHATTHEFUCK, over 10 jaar gaat zij al aan de botox.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Shenzi schreef:
    Happy for them!*O* Als Hazza maar over een jaar maar weer met Louis gaat!(bloos)
    [Of eerder *O*/i]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dat kan niet. Dat is gewoon.. Vies? Zoek beiden iemand van je eigen leeftijd. Maar ze is wel slim, liggen rotzooien met een hele populaire jongen. En als hij straks een klein vermogen heeft, en zij nog altijd bij hem is. Dan heeft ze dat wel heel erg slim gezien. Ook al is het superfout.


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    Dat kan niet. Dat is gewoon.. Vies? Zoek beiden iemand van je eigen leeftijd. Maar ze is wel slim, liggen rotzooien met een hele populaire jongen. En als hij straks een klein vermogen heeft, en zij nog altijd bij hem is. Dan heeft ze dat wel heel erg slim gezien. Ook al is het superfout.

    Caroline Flack heeft noch faam noch geld nodig, ze is een van de bekendste presentatrices in heel Engeland.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 13:59 ]

    Ze hebben niets hoor, waar heb jij gelezen dat het officieel is?


    To infinity and beyond •

    Zaynmania schreef:
    Ze hebben niets hoor, waar heb jij gelezen dat het officieel is?

    Ik zal de link ook gelijk in de beginpost zetten voor de zekerheid.