• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]



    Deze moest ik gewoon posten:x

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 23:29 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Oh my... Zij is toch veel te oud voor hem?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    OHNO. *le cries*


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    NOURRY schreef:
    Lol, dat hoofd van Harry toen hij zag hoe Caroline en Niall elkaar een knuffel gaven..



    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    NOURRY schreef:
    Pedovrouw. (cat)
    Oke, als het leeftijdsverschil minder was geweest dan zou ik het nog niet zo raar vinden.. maar fucking 32 jaar?! dat is gewoon bijna het dubbele van Harry. Echt gewoon.. niet normaal. En ik vind het helemaal niet raar dat ze al die haat krijgt, best te begrijpen eigelijk.

    Isabellita schreef:
    (...)
    Hoe dan? x

    Ze zei het in een artikel. (:

    Liefde kent geen grenzen, dus ook de leeftijd niet (a'')
    Ben heel blij voor ze ofcourse, jammer dat Harry niet voor mij heeft gekozen :((


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Isabellita schreef:



    Deze moest ik gewoon posten:x


    Okey, maar deze is dus wel geniaal (A)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Shenzi schreef:
    Happy for them!*O* Als Hazza maar over een jaar maar weer met Louis gaat!(bloos)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Bojangles schreef:
    Ik. En ik wil nu niet een slechte fan zijn ofzo, ik gun Harry (bijna) al het geluk in de wereld, maar this is too much for me. Ze is bijna dubbel zo oud. I don't want to live on this planet anymore. This is wrong, so wrong.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik gun Harry met heel mijn hart een vriendin, maar iemand van 32? Kom op. Dat is gewoon niet normaal meer.


    Creative soul

    Isabellita schreef:
    Gister stond er nog op twitter dat Harry, Caroline heeft ungefollowd.

    Dat klopt. :Y) en in een interview van een paar dagen geleden zei Niall dat Harry en Caroline niet aan het daten waren, ookal zijn ze gisterenavond samen in de O2-arena naar Coldplay geweest. -_-


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Shenzi schreef:
    Happy for them!*O* Als Hazza maar over een jaar maar weer met Louis gaat!(bloos)


    hahaha jaa! ze zijn egt geweldig samen!


    everything happens with a reason <3

    Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Als het al waar is...
    Maar oke. ALS het zo is, hoop ik dat ze gelukkig zijn samen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    ik denk eigelijk niet echt dat het iets is. En als het iets is, denk ik niet dat ze lang bij elkaar blijven.
    I mean, come on. It's flirty Harry, niet dating an 32 old woman Harry.