• [Let niet op de slechte kwaliteit van de foto.]

    Ik vond het vreemd dat hier nog geen topic over was, maar goed- 32-jarige presentatrice Caroline Flack heeft officieel bekend gemaakt dat ze samen is met 17-jarige Harry Styles van One Direction. Ze krijgt nu tonnen met haat, vooral vanwege het leeftijdsverschil, maar ik vind persoonlijk niet dat ze het verdient.

    Wie had het al gehoord?

    BRON.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:23 ]

    Bojangles schreef:
    Ik. En ik wil nu niet een slechte fan zijn ofzo, ik gun Harry (bijna) al het geluk in de wereld, maar this is too much for me. Ze is bijna dubbel zo oud. I don't want to live on this planet anymore. This is wrong, so wrong.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bojangles schreef:
    (...)
    [face=arial]Dat klopt. :Y) en in een interview van een paar dagen geleden zei Niall dat Harry en Caroline niet aan het daten waren, ookal zijn ze gisterenavond samen in de O2-arena naar Coldplay geweest. -_-


    WEIRD? misschien zijn ze gewoon vrienden.[/face]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Age doesn't matter. (Geloof me, ik kan daar over oordelen) Als hij maar gelukkig is! :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Straks wil Harry trouwens en daarna kindjes maar dat kan niet want dan zit ze in haar menopauze (cat)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    TICKETTOHELL schreef:
    Straks wil Harry trouwens en daarna kindjes maar dat kan niet want dan zit ze in haar menopauze (cat)

    _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Fml. Dat wijf moet gewoon even inzien dat ze in geen enkele mogelijkheid jonger kan lijken, ook niet door iemand de helft van haar leeftijd te daten! Like seriously, ze is gewoon een vuile pedo. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van Harry en wens hem alle liefde en geluk in zn leven! Maar ik zie Caroline en Harry gewoon niet lang en gelukkig bij elkaar blijven, so why even trying then? Iedereen weet dat dit niet gaat blijven duren!


    I like boys with curly hair <'33

    Heel eerlijk gezegd, weet ik niet zo goed wat ik hierover moet denken. Ik vind normaal leeftijds verschil niet zo belangrijk, als het maar niet too much is. maar bij deze relatie weet ik niet zo of het too much is. Ik vind dat Harry oud genoeg is om zelf te beslissen hoe oud zijn vriendinnetjes zijn, en met wie hij date of een relatie heeft. hier hoeven wij ons zich niet mee te bemoeien, want het is altijd nog zijn leven. overigens vind ik 32 helemaal niet de leefdtijd van 'oud' maar als je het vergelijkt met 18 lijkt het daar bij vergeleken wel oud. weetje mischien is dit niet de perfecte relatie, vanwege de 'leefdtijdsverschil' maar ik denk toch echt dat liefde het belangrijst is in een relatie. zolang Harry happy is met Caroline en ze van elkaar houden, vind ik dat er niks mis mee is met deze relatie. ik vind het trouwens achterlijk dat sommige mensen Caroline gaan bedreigen, ze is ook maar gewoon een mens en ze probeerd Harry alleen maar gelukkig te maken. kijk al die grapjes over Harry en Caroline, kan ik af en toe nog wel om lachen en ik snap ook wel dat zulke grapjes gemaakt worden maar doodsbedreigingen gaan toch echt te ver. mensen doen niet alleen Caroline er pijn mee, maar ook onze lieve Harry en ik denk dat veel mensen dat vergeten. trouwens ik denk ook niet dat deze relatie voor eeuwig gaat duren, uiteindelijk worden ze toch ouder en gaan ze zich denk ik toch in andere dingen 'intresseren' en hebben ze andere 'behoeftens'. naja inieder geval ondanks het 'leefdtijdsverschil' vind ik toch dat zolang ze elkaar gelukkig maken, er niks mis is met deze relatie (:

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 17:49 ]

    Hazza zou Louis nooit verlaten voor iemand anders., zelfs niet voor een vrouw van 32., (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind het niet erg..
    als zij gelukkig zijn moeten ze het lekker doen.
    mijn ex was ook 20.. dat is bijna 5 jaar ouder..
    ik snap niet waarom sommige mensen er zoon probleem van maken.
    ik bedoel kom op! als jij iemand tegen komt waar je over the top verliefd op bent. en die is 8 of 9 jaar ouder dan laat je dat toch ook niet in de weg staan? of ben ik de enige die dat vind?

    xxx


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Spinal schreef:
    Hazza zou Louis nooit verlaten voor iemand anders., zelfs niet voor een vrouw van 32., (cat)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Progressive schreef:
    Ik vind het niet erg..
    als zij gelukkig zijn moeten ze het lekker doen.
    mijn ex was ook 20.. dat is bijna 5 jaar ouder..
    ik snap niet waarom sommige mensen er zoon probleem van maken.
    ik bedoel kom op! als jij iemand tegen komt waar je over the top verliefd op bent. en die is 8 of 9 jaar ouder dan laat je dat toch ook niet in de weg staan? of ben ik de enige die dat vind?

    xxx


    Idd. 8-9 jaar, geen problemen mee.
    Maar we hebben het hier wel over 15 f- jaren.
    En die 2, die zijn niet tot over hun oren verliefd, dat kun je zo zeggen.
    Ze zouden alle twee beter moeten weten, vind ik.
    Het zou zijn moeder kunnen zijn.
    Ik heb niets tegen Caroline, 't is een hele lieve vrouw, da zie ik.
    Maar dit. dit gaat erover. enough said.


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    omfg


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    Shenzi schreef:
    Happy for them!*O* Als Hazza maar over een jaar maar weer met Louis gaat!(bloos)

    Precies wat ik dacht. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind het een beetje gek van haar. Alsof zij samen gaan trouwen en kindjes gaan krijgen? Like that's going to happen. Maar ja, als hij maar gelukkig is.
    - stiekem toch ervoor dat hij terug gaat naar Louis.


    Big girls cry when their hearts are breaking