• Hela iedereen . Ik zet de RPG maar online, want er zijn al redelijk genoeg spelers! Wel wil ik even een paar dingen uitleggen.
    Als je IC gaat, ben je In Character. Dat betekent dus dat je je personage moet (na)spelen. Als je OOC bent, Out Of Character, dan moet je [haakjes] rond die woorden gebruiken. En trouwens: Als je je personage speelt, dan moet je wel de naam erboven zetten (:.
    Zoals:

    [Hé! Het is een lekker weertje hé?]
    Mary.
    Grijnzend liep ik te ijsberen over het balkon. Ik dacht ook na.


    Zo doe je dat :').


    |||

    Rollen.

    Manager van One Direction - Esmée Delaire | Katnip <--- Eigenaar
    Harry Styles | Mason
    Louis Tomlinson | Katnip <--- Eigenaar
    Zayn Malik | xromylicious
    Niall Horan | NJH
    Liam Payne | HurtedHeart
    Vriendin van Harry - Taylor Tevil | HurtedHeart
    Vriendin van Louis - Elise Shafford | Narry4lyf
    Vriendin van Zayn – Hailey Nights | Termination
    Vriendin van Niall - Lemony J. Gulsen | Harrison
    Vriendin van Liam - Megan J. M. Cvjetkovic | District12
    Zusje/broertje van Harry - Morte G. Styles | Katnip <--- Eigenaar
    Zusje/broertje van Niall - Eloïs K. Horan | District12
    Zusje/broertje van Zayn | Progressive
    Zusje/broertje van Louis - Cheyenne D. Tomlinson | xromylicious
    Beste vriendin van Zayn - Candice Carter | manonlarissa

    |||

    Louis T.
    Ik liep met mijn capishon over mijn hoofd naar de flat waar ik, Zayn, Harry, Liam en Niall meestal bij elkaar kwamen om te relaxen. Ik stapte in de lift, drukte op de vierde verdieping en liep snel naar de kamer. Deze keer waren ze er niet. Ik deed de capishon af en ging op de bank zitten.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 23:44 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik wacht tot 'Niall' gaat posten. Geen inspiratie.]


    There's power in the words you whisper.

    *ABO


    There's power in the words you whisper.

    [abo]

    Hailey Nights
    Ik liep over de straten van London. Ik zuchtte diep en haalde mijn mobiel uit mijn tas. Ik sms't Zayn: 'Zin om wat te gaan doen samen? xxLoveyou' Ik keek om me heen en zag een terrasje. Daar ging ik maar even zitten tot ik een reactie terug had van Zayn.

    [degene die de rol van de beste vriendin van zayn speelt staat er nog niet bij xd]

    Zayn M
    ja lijkt me leuk, schatje! waar ben je? x loveyoumore Smste ik terug naar Hailey. Het was heerlijk weer vandaag, dus waarom niet. Ik trekte alvast mijn sneakers aan en wachtte op een reactie van Hailey.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:14 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    [Abo]

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:13 ]


    I Ship Narry.

    Hailey Nights
    Terrasje in de stad, zullen we anders naar het park gaan? xxiloveyoumore Sms'te ik weer terug. Zayn was echt een schat. Hij was gewoon perfect. Alleen vond ik het leuker om met hem door het park te lopen dan op een terrasje te zitten. Geen idee waarom, het was gewoon zo.

    Elise Shafford
    Samen met mijn vader gaf ik de koeien te eten. Toen mijn vader aan kwam lopen met de rest van het voer, ging mijn mobiel af. Ik keek naar het smsje: 'Ik mis je :( Louis xx' Ik glimlachte en sms'te terug dat ik hem ook miste.


    I Ship Narry.

    [abo]

    Zayn M
    We kunnen naar het park gaan? x. Ik liep naar buiten, het park was voor mij heel dichtbij, drie minuutjes lopen en ik was er. Ik vond het altijd fijn om wat leuks te doen met mijn vriendin, ze stond bij mij op de eerste plek.. Maar mijn vrienden ook.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:22 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Hailey Nights
    Isgoed, kom eraan xxloveyou Sms'te ik weer terug. Ik stond weer op en borg mijn mobiel weer op in mijn tas. Het park was hier niet gek ver vandaan. Maar als Zayn thuis was, was hij waarschijnlijk eerder dan ik in het park.

    Louis T.
    Ik pakte mijn trillende mobiel en grijnste toen ik het smsje van Elise zag staan dat ze me ook miste. Ik toetste haar nummer in en hield de telefoon aan mijn oor. Toen ik hoorde dat ze oppakte, glimlachte ik.
    'Hé, Elise, hoe gaat 't? Ik mis je zo,' zei ik. Ik stond op van de bank.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Zeg, waar is die Harry-Mason? Dan ga ik hem als 11-jarig zusje zijnde plagen XD]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [abo]

    Candice Carter
    'Dankuwel,' glimlachte ik naar de man achter de kassa. Ik pakte mijn koffie en liep het café weer uit. Dit was echt een ritueel voor mij, elke dag haalde ik koffie in mijn favoriete café.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Zayn M
    Ik zat op het park-bankje waar Hailey en ik altijd op zaten, als we in het park waren. Ik wist dat ik hier eerder zou zijn dan haar, ik was eerst thuis tenslotte. Ik kneep mijn ogen dicht omdat ik tegen de zon inkeek.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2011 - 21:29 ]


    You have never really lived until you have done something for someone who can never replay you.

    Hailey Nights
    Uiteindelijk kwam ik bij het park aan en zag Zayn al zitten op het bankje waar we gewoonlijk ook op zaten. Ik liep naar hem toe. 'Hi handsome.' Begroette ik hem en ik gaf hem een knuffel en daarna een kus op zijn mond.